Gry PlayStation 4

Uncharted 4: A Thief's End w 60 fps? - to byłby cud

z dnia 2015-02-05
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
38 komentarzy Dyskutuj z nami

Liczyliście na to, że Uncharted 4: A Thief's End zadziała jednak w 60 klatkach na sekundę? Jeśli tak to myślenie takie możecie już porzucić.

Uncharted 4: A Thief's End gra

Właścicieli PlayStation 4 nie pytamy o to czy czekają na premierę Uncharted 4: A Thief's End, ponieważ odpowiedź na to pytanie jest każdemu dobrze znana. Najnowsze informacje związane z tym tytułem wywołają z pewnością spore poruszenie.

Na zaprezentowanych do tej pory materiałach wideo gra prezentowała się naprawdę świetnie. Mimo tego wielu graczy bardzo interesują aspekty techniczne tego tytułu i właśnie one zostały teraz poruszone.

Liczyliście na to, że Uncharted 4: A Thief's End zadziała jednak w 60 klatkach na sekundę? Jeśli tak to myślenie takie możecie już porzucić. Wszelkie wątpliwości rozwiał bowiem Neil Druckmann, dyrektor kreatywny gry.

Osiągnięcie tego określone zostało jako zadanie "piekielnie trudne", chociaż, będąc szczerym, przedstawiciel producenta posłużył się mniej cenzuralnymi słowami.

"60fps było naprawdę trudne do osiągnięcia już przy The Last of Us Remastered, chociaż gra ta była skończona i wiedzieliśmy dokładnie, jak efekt końcowy powinien wyglądać. Tutaj staramy się przesunąć granice grafiki jeszcze dalej i zrobić realistyczne scenki przerywnikowe, a więc 60 fps byłoby piekielnie trudne do osiągnięcia."

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

To co ostatnio wydawało się wątpliwe jest teraz praktycznie nierealne. Tym samym przedwczesne zachwyty co niektórych zapewniających o rozdzielczości Full HD i 60 fps można jedynie skwitować uśmiechem. Jednocześnie raczej nie zmniejszy to zainteresowania nowym Uncharted. Prawda?

Źródło: videogamer, gamingforever

marketplace

Komentarze

38
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    60 FPS kosztem grafiki i fizyki. Z pustego i Salomon nie naleje :)
    Jeszcze doczekamy czasów, że gry będzie się znów odpalać w VGA ;)
    Zaloguj się
    14
  • avatar
    czy ktoś mi mógłby wytłumaczyć o co chodzi z tymi programi 30 czy 60? Czemu nie może być np 45? Przecież będzie znacznie płynniejsze niż 30 a jednak będzie można więcej zmieścić w grze...
    Zaloguj się
  • avatar
    Low-end = konsole, taki sredniak jak uncharted to by poszedl na PC bez zacinki w 120 FPS/s na sredniowiecznej karcie.
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie ma czegoś takiego jak "realistyczne scenki przerwynikowe" które w 100% są renderowane z poziomu silnika graficznego. Realistyczne to mogą być co najwyżej pre-rendery.
    Zaloguj się
  • avatar
    Niech będzie i 30 klatek, tylko co tu do premiery na tym ps4 robić, bo Ordera to ja sobie odpuszczę.
  • avatar
    No sorry ale ja takiej gry na ps4 ani. xbox nie kojarze .
  • avatar
    To jak, ktoś jest chętny obejrzeć ten niesamowity trailer uncharted 4 w 60fps? Przeżyjmy to jeszcze raz buahaha
  • avatar
    dla mnie może być i 30 oby gra była dobra
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Czekamy ja i moje PS4
  • avatar
    Olać te 60fps dawać mi szybciej tą grę :)
  • avatar
    Wszystkie części były w 30 klatkach, co nie przeszkadzało im wyznaczać nowych standardów grafiki. Tyle w temacie.