• benchmark.pl
  • Gry
  • Wymagania sprzętowe gry Wiedźmin 3: Dziki Gon będą wysokie
Gry

Wymagania sprzętowe gry Wiedźmin 3: Dziki Gon będą wysokie

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2013-09-24

Nowy silnik - REDengine 3 to głównie możliwość stworzenia bardzo dużego i otwartego świata. Czy każdy komputer sobie z tym poradzi?

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra wymagania sprzętowe

Znamy pełne Wymagania sprzętowe Wiedźmina 3.

Polskie gry nie należą raczej do tych, o które zabijają się gracze na całym świecie. Od każdej reguły są jednak wyjątki i jeśli wskazywać takowe w tym przypadku, to bez wątpienia większości osób od razu na myśl przychodzi seria Wiedźmin. Po tym, co pokazała ona do tej pory oczekiwania w stosunku do Wiedźmin 3: Dziki Gon są naprawdę duże, ale wygląda na to, że zostaną one zaspokojone.

Twórcy gry już wiele razy zabierali głos w sprawie swojej najnowszej produkcji. Wszystkie zapowiedzi oraz materiały wideo wyglądały bardzo dobrze, a skoro tak, to apetyty graczy jeszcze wzrastają. Nic dziwnego zatem, że w oczekiwaniu na premierę bardzo chętnie zapoznają się oni z kolejnymi ujawnianymi informacjami. W jednym z ostatnich wywiadów przedstawiciele CD Projekt RED zdradzili nieco na temat tych kwestii, o których do tej pory nie mówiono za wiele. Na tapetę wzięte zostały techniczne aspekty gry.

A skoro tak, to nie mogło zabraknąć pytania odnoście silnika napędzającego grę - REDengine 3. Po raz kolejny padły zapewnienia, że od poprzednika różni go całkiem sporo i będzie to zauważalne już podczas pierwszego uruchomienia gry. Nowy silnik to głównie możliwość stworzenia bardzo dużego i otwartego świata. Poza tym umożliwi on usprawnienie animacji postaci, a dzięki współpracy z niemal wszystkimi najnowszymi rozwiązaniami (PhysX 3.0, teselacja) pozwoli na znaczną poprawę oprawy graficznej. Gra bez problemów działań ma na systemie Windows 8 i 8.1, co daje też nadzieję na obsługę DirectX 11.1 i 11.2. Na chwilę obecną ich wykorzystanie nie jest jednak planowane przez producenta.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra grafika

Poza tym, REDengine 3 w wielu aspektach przystosowany jest do napędzania produkcji typu RPG, dzięki czemu twórcy mają większą swobodę działań niż przy rozwiązaniach innych producentów. Właśnie to wymienione zostało jako główny powód rezygnacji chociażby z Unreal Engine czy Cry Engine.

Niestety nie wiąże się to z samymi plusami. Twórcy zapytani zostali również o to, jak wglądać będą wymagania sprzętowe Wiedźmina 3. Rzecz jasna jeszcze nie czas na ujawnienie konkretnych konfiguracji, ale dowiedzieliśmy się, że będą one sporo wyższe od tego, z czym mieliśmy do czynienia przy okazji poprzedniej części serii.

Oby jednak nie okazały się one barierą nie do pokonania dla dużej grupy graczy. Byłoby bowiem ogromną stratą nie móc cieszyć sie kolejnymi przygodami Geralta.

Źródło: dsogaming, rockpapershotgun

marketplace

Komentarze

63
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    A niech ma wymagania - dzięki temu trafi do listy benchmarków co dodatkowo zwiększy rozpoznawalność polskiej marki ;)
    Zaloguj się
    36
  • avatar
    Znowu zacznie się płacz... Jak tak to wszyscy narzekacie, że gry mają słabą grafikę itp. Że od czasów Crysisa nie ma żadnego znacznego postępu..
    Teraz będziecie narzekać, że za wysokie wymagania. Idźcie do pracy i po max. 3-4 miesiącach pracy stać już was na bdb grafikę. Już nie mówiąc o rzuceniu papierosów np...
    Zaloguj się
    12
  • avatar
    We will definitely make sure that our games have no problem running on Windows 8 and 8.1 but at this point we are not considering using any of the DX11.1 or 11.2 features.

    Autorowi newsa radzę dokładniej czytać teksty na których się opiera, tudzież podszkolić angielski. Brzydki babol.
    Zaloguj się
  • avatar
    tak jak swego czasu crysis:)
  • avatar
    To na APU nie pójdzie?



    Premiera Wiedźmina 3 będzie świetna okazją na zakup nowego komputerka :)
    Zaloguj się
  • avatar
    kurna, ledwo wymieniłem procesor i grafikę (na poprzednich W2 ledwo chodził), a tu tak pozytywne newsy T_T
  • avatar
    Na stówkę rekomendowane będą pod technologię futra (bardzo zarzynającą Tytana) - Dla mnie zbędny syf,od taki ficze.
    I Advanced PhysX też od zielonych - dla mnie też zbędna rzecz raz ,że mam kartę AMD dwa ,że ta cała technologia mało wydajna a zarazem efekty takie sobie albo zasoby lubi łykać jak młody pelikan który łyka wszystko co się rusza :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Coś mi mówi, że LGA775 tego nie przeżyje a i 1156 też nie będzie miało lekko. Ciekawe czy ludzie z kartami typu HD7850/GTX660 będą mogli na przyzwoitej grafice pograć (i nie ważne czy to będzie średnie czy wysokie ustawienie - byleby było przyzwoicie ładnie).
    Zaloguj się
  • avatar
    pierwszy pokaz dla vipow byl puszczany na pojedynczej 680gtx wiec chyba az tak zle nie bedzie.....
  • avatar
    "dzięki czemu daje TWÓRCĄ większą swobodę działań"
    Nie no pięknie :D Polska tludną mofą...
    Zaloguj się
  • avatar
    Huh GTX 460M mam nadzieję, że jak w przypadku wieśka 2 da radę na wysokich po patchach. Niestety optymalizacja silnika nie jest specjalnie mocną stroną CDProjektRED
  • avatar
    Więcej swobody - mam nadzieję, że będzie jej dużo więcej. Dlatego zawsze wybierałem The Elder Scrolls, a nie Wiedźmina, może tym razem się to zmieni.
  • avatar
    Po pierwszych opiniach developerów wydaje się jednak że PC z bebechami typu 7850 i5 8gB ram nie koniecznie dorównuje wydajności konsol. Tzn teoretycznie ma większą wydajność, ale ta współdzielona pamięć 4gb jest chyba problemem.
  • avatar
    Trzymam hajs i czekam aż wyjdzie żeby się nie okazało że tytan nie daje rady
  • avatar
    Ej mam:

    Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bit

    4 GB RAM

    karta graficzna: GeForce GT 430

    Procesor: AMD Athlon(tm) II X4 645 Processor

    jak myślicie czy z takim sprzętem poszedł by mi Wiedzmin 3 Dziki Gon???

    Prosze o szczere odpowiedzi :)
  • avatar
    Mi pójdzie na ultra w 60 fps zapowiadanych na pc mam 16 gb RAM procesor INTEL core i7pro karte graficzną Msi R9 290 dysk SDD Transcend SSD370 256Gb plus zwykłe 2 po 2000gb płyte główno ASUS Z97 Maximus VII i zasilacz Power Zone 850W
  • avatar
    News jest błędny. CDP powiedział, że nie wie, czy zastosuje DX 11.1 i 11.2, na pewno będzie normalna jedenastka.
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Hah DX 11.2 u AMD i PhysX u NV no to co wybrać :P
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    Mam nadzieje że na HD 7970 Matrix Platinum pogram w nowego Wieśka. Pzdr
  • avatar
    mimo wszystko chciałbym zobaczyć jak wiedźmin by jednak wyglądał na CryEngine czy UnrealEngine. REDengine 3 wprawdzie jest ciekawy, jednak dupy nie urywa ;)
    Zaloguj się
    -14
  • avatar
    Jak się silnika nie umie zrobić to wymagania są wysokie. Dajmy na to takie cod mw3 na minimum wygląda jak gówno a musi być minimum 3 rdzeniowy amd a gra wygląda jak cod4 który z powodzeniem działa na pentium4
  • avatar
    Jeśli wymagania będą na poziomie Metro Last Light to nie będzie tak tragicznie :)
  • avatar
    Metro to pomyłka nie chodziło płynnie nawet na najlepszych kartach które były w momencie premiery gry . Cd projekt nie popełni takiego błędu . Jednak po wymaganiach gry win 7 lub 8 i to 64bit możemy być pewni że mocne czterordzeniowce będą miały co robić . Nie obawiam się wymagań sprzętowych za to wyczekuje z niecierpliwością daty premiery.
  • avatar
    Wymagania będą duże, ale mam nadzieję, że na niższych ustawieniach też będzie ładnie wyglądać bo wątpię, że GTX 670 uciągnie to na full.
  • avatar
    Nie wiem jak będzie działać na słabszych kartach ale ja zamierzam wycisnąć z gry max ile sie da . Kupiłem nawet drugiego gtx 680 do sli i nie bedę ukrywał że mam wobeć gry wysokie oczekiwania.
  • avatar
    SLI z GTX 780 hehehe i sie pogra XD
  • avatar
    A wiadomo już kiedy data premiery? Jeśli mowa tu w wymaganiach o direct 11.1 i 11.2 to pójdzie na pewno na GTX 7xx jak i ati 2xx