• benchmark.pl
  • Gry
  • Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy przyznają: oprawa graficzna została pogorszona. Jest patch
Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy przyznają: oprawa graficzna została pogorszona. Jest patch

przeczytasz w 2 min.

Studio CD Projekt RED oficjalnie potwierdziło to, co wielu graczy zauważyło na swoich ekranach.

Wiedźmin 3 trailer

Pomimo wcześniejszych zaprzeczeń studio CD Projekt RED oficjalnie potwierdziło to, co wielu graczy zauważyło na swoich ekranach – jakość oprawy wizualnej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon faktycznie została obniżona.

Od kilku tygodni już społeczność narzekała, że trzeci Wiedźmin wygląda dziś znacznie gorzej niż podczas pierwszych prezentacji. Przez długi czas studio CD Projekt RED nie komentowało tej sprawy. Marcin Iwiński w rozmowie z serwisem Eurogamer ujawnił jednak, że rzeczywiście doszło do pogorszenia jakości oprawy wizualnej. 

Powodów takiej decyzji jest podobno kilka. Pierwszym jest multiplatformowość – twórcy nie ukrywają, że gdyby Wiedźmin 3 powstawał wyłącznie na PC, mógłby dziś wyglądać znacznie ładniej. Poza tym prezentowane podczas targów materiały były zapisami rozgrywki z niewielkich części gry, które mogą ładnie wyglądać, dopóki nie są elementem ogromnego otwartego świata – wówczas bowiem następuje ogromny spadek wydajności.

„Gdyby projekt nie obejmował konsol, nie byłoby takiego Wiedźmina 3 jaki jest. Będziemy szczerzy – po prostu nie mogliśmy sobie na to pozwolić. Konsole pozwalają nam bowiem osiągnąć lepszą sprzedaż, a ta oznacza dla nas większy budżet. Pieniądze te zaś możemy inwestować w tworzenie ogromnego, żywego świata. Gdyby gra powstawała tylko na PC, najpewniej mielibyśmy lepsze efekty graficzne. Tak samo, gdyby powstawała tylko na Xbox One lub tylko na PlayStation 4. Ale powtórzę – wtedy nie byłoby nas stać na taką grę” – wyjaśnił Iwiński.

Efekty, które robiły na nas tak duże wrażenie przez ostatnie miesiące, związane głównie z ogniem i dymem też musiały pójść w odstawkę. Podobno „zabiłyby one pecety”. Twórcy postanowili więc bardziej skoncentrować się na wydajności niż efektowności.

Dlaczego twórcy mówią o tym dopiero teraz? „Szczerze mówiąc nie postrzegaliśmy tego jako problem. Nie próbowaliśmy nawet niczego ukrywać” – powiedział Iwiński, a Adam Badowski dodał: „nie da się ukryć czegoś, co ludzie mogą w prosty sposób zobaczyć i porównać”. Obaj panowie przyznają zresztą, że nie czują się z tym dobrze, ale zapewniają, że zrobili, co mogli, by Wiedźmin 3 wyglądał możliwie najlepiej.

Przy okazji udostępniona została nowa łatka oznaczona numerem 1.03. Wprowadza ona usprawnienia związane ze stabilnością i wydajnością. Gracze otrzymują także dostęp do dodatkowych opcji graficznych. Kolejne patche powinny pojawić się już wkrótce, ten natomiast…

  • Poprawia stabilność gry w trakcie rozgrywki oraz w panelach UI
  • Poprawia wydajność, głównie podczas rozgrywki oraz w cutscenach
  • Naprawia błędy z popowaniem roślinności, które mogą występować po zmianie parametru gęstości roślinności
  • Poprawia wydajność funkcji Nvidia Hairworks
  • Wzmacnia anizotropowy sampling tekstur do poziomu 16x na ustawieniach Ultra
  • Naprawia błąd umożliwiający strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC-ów
  • Poprawia obsługę menu
  • Naprawia błąd z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
  • Naprawia błąd z blokowaniem się kursora podczas przesuwania mapy
  • Usprawnia obsługę mapy świata
  • Poprawia responsywność inputu podczas sterowania klawiaturą
  • Poprawia brakujące tłumaczenia w panelach UI
  • Naprawia błąd podczas wyboru opcji dialogowych
  • Przywraca Rostana Muggsa
  • Dodaje pomniejsze poprawki do SFX
  • Ustawienia funkcji wyostrzania (sharpen) posiadają teraz trzy poziomy (Wyłączone/Niski/Wysoki)
  • Ślady krwi wyświetlają się prawidłowo po zabiciu przeciwników w wodzie.

Nawet z nieco pogorszoną grafiką nowe przygody Geralta zdecydowanie są warte zagrania. Dlatego też przypominamy wam o naszym benchmarkowym centrum gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, w którym znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje związane z tym tytułem, jak i konkurs, w którym do wygrania egzemplarz tej właśnie gry.

Źródło: Eurogamer, CDP RED

[AKTUALIZACJA, 21.05, 17.00: dodana została wypowiedź Iwińskiego na temat konieczności podjęcia decyzji o multiplatformowości.]

Komentarze

215
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    25
    grafika nadal jest świetna, a że będzie "downgrade" to było oczywiste od początku, grafika jak z tych trailerów to może będzie za 2-3 lata, a biorąc pod uwagę, że konsole obecnej generacji nadal będą hamowały postęp, może nawet dłużej
    • avatar
      ALEKS_D_RAVEN
      13
      W wywiadzie stwierdzili, ze bez Dx12 te efekty zabiły by wydajność. Wiec pytanie: czy kiedy dodadzą dx12 to przywrócą je??
      • avatar
        Hedrox
        12
        W Watch Dogs był downgrade to od razu pomyje ludzie na grę wylali i zakopali ją oraz Ubisoft. Gdy jest to w Wiedźminie i przez CDPR zrobione, to "nic się nie stało". Podwójne standardy graczy oraz hipokryzja aż bolą bo zdaje sobie sprawę, że przez takich ludzi to branża gier właśnie jest jaka jest. Hejt ukierunkowany przez czarni PR na dwóch deweloperów, dzięki czemu reszta sobie korzysta do woli z naiwności graczy.
        • avatar
          -AKATSUKI-
          12
          I co teraz konsolowe polamance?.. dostaliscie pol-produkt jak zawsze i jeszcze cierpia przez was piece.. obecna generacja pelna geba hue hue..
          • avatar
            Konto usunięte
            10
            A kogo obchodzi jakiś downgrade przy tak wspaniałej grze ?
            • avatar
              TomPo75
              9
              Jak powiedziałem tutaj o tym na teście grafik to mnie błotem obrzucili, a to było OCZYWISTE, wystarczy pomyśleć a nie klapki na oczy.
              Przyszli panowie z Ms i Sony z walizką kasy i po sprawie, nie może wyglądać za dobrze. Zostaje liczyć na mody jak przy WatchDogs.
              • avatar
                Artik
                5
                "Dlaczego twórcy mówią o tym dopiero teraz? „Szczerze mówiąc nie postrzegaliśmy tego jako problem. Nie próbowaliśmy nawet niczego ukrywać”

                Dlatego że w h..ja nas robią, zresztą tak jak inni. Na PS4 gra wygląda dobrze, ale kto im zabronił dopieścić graficznie wersje dla PC? Przecież to może być zrealizowane nawet za pomocą poprawki. Konsole w tym nie przeszkadzają.
                • avatar
                  Aloyz
                  5
                  Premiera była więc można się już uzewnętrznić. „Szczerze mówiąc nie postrzegaliśmy tego jako problem. Nie próbowaliśmy nawet niczego ukrywać” - no błagam, na oficjalnym forum CDPR jest temat na ponad 1.100 stron, w którym gracze zwracają na to uwagę, pytają dlaczego itd. Nie można było napisać kilku zdań sprostowania? No ale przecież to byłoby takie niemarketingowe... Ehhhh
                  • avatar
                    grzech7
                    5
                    Dla mnie gra wygląda ślicznie, szczególnie w wyższych rozdzielczośćiach i wszystko na ultra. Oczywiście mogło by być lepiej tak! tylko jaki komp to pociągnie?Mój poci się niemiłosiernie by do ciągnąć do 45fps.(2x780 Ultra w 3440x1440) Nie oszukujmy się producenci kart graficznych też lecą z nami w kulki(np.nvidia), celowe postarzanie sprzętu czy też brak sterów(AMD), odpowiednich do danej gry.
                    Za to fabuła jak i cały wygenerowany świat to już światowa liga!
                    Ten kto już grał to wie o czym piszę i to powinno być teraz najważniejsze dla nas graczy, przynajmniej dla tych prawdziwych graczy, a nie tych pie...ych trolli dla których ideał gry, to gry 5 godzinnej którejś tam 10 serii za 250złotych, gdzie schemat sie powtarza tylko mapa inna.
                    Gra wydana i jest super! przed nami(jak sie nie mylę) 16dlc z czego 2 lub 3 płatne i + następne 30 godzin zabawy! do tego mody! myślę że na pewno za pół roku ujrzymy to grafikę z trailerów.

                    Dla tych wszystkich co szukają wymówki żeby nie kupić,a z piracić bo grafika nie ta itd. Palcie się w piekle złodzieje!
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      4
                      Coz...sam duzo gadalem o downgradzie jeszcze przed premierą. Teraz po 9 godzinach rozgrywki, w ogole mnie to nie obchodzi. Gra ma taki klimat i taka grywalnosc, ze jestem wdzieczny CDPR za stworzenie czegos tak wspaniałego.
                      Byłoby miło jakby udostepnili usunięte efekty w poznejszym czasie. To zapewniloby grze jeszcze dluzsza zywotnosc..:)
                      • avatar
                        kitamo
                        4
                        Podoba mi sie to jak ludzie w jednym wątku placzą o downgrade, a w drugim narzekaja że gra ma wysokie wymagania i wymaga topowej karty.
                        Najwiecej do powiedzenia w temacie downgradu maja ci ktorzy właśnie narzekają na wymagania.
                        Polska to dziwny kraj.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          3
                          mam wiare,że patche poprawią jakość...
                          • avatar
                            UKBIB2012
                            2
                            Panowie z CDR Jeżeli któryś z was to czyta to prosił bym o opcje do Nvidia Hair -1. tylko cut scenes i 2. tylko animals
                            • avatar
                              janek102
                              2
                              Sam na początku marudziłem o pogorszenie grafiki ale po spędzeniu paru godzin w grze nie odczuwam tego. Olać grafikę, nie trzeba wodotrysków, ma wyglądać ładnie i adekwatnie do klimatu a tego jej nie można odmówić. Mam ustawienia FHD i ultra do wysokich 60/40 mniej więcej i mimo że mam R280X Asusa, 8GB ram oraz i5 nie tnie mi i wygląda super jak dla mnie i nie mam żalu o obniżenie jakości grafiki bo to wcale nie jest prio w grze o Wiedźminie, tu liczy się klimat, historia i ogólnie pojęta miodność. Ludzie ogarnijcie się, Polacy ( Polskie studio ) zrobiło kozacką grę, sprzedała się mega, sama w sobie nie zawiodła a wręcz przeciwnie jest bardzo udana a Wy lamentujecie zamiast docenić co otrzymaliście w całkiem spoko cenie. Dzięki dużej sprzedaży jest szansa na kolejne super gry od RED'ów.
                              • avatar
                                miedzianek
                                1
                                Boże, autorze arta...Changelog popraw, bo aż kole w oczy ilość i rodzaj błędów!
                                • avatar
                                  hideo
                                  1
                                  to prawda bo zazywczaj najlepiej się zarabia na multiplatformie, ciekaw jestem jak będzie wyglądać sprzedaż W3 na konsole i pc
                                  • avatar
                                    Ganster
                                    1
                                    Ja się dziwię jednego czemu w każdej grze nawet w dzień premiery muszą być pacze. Czemu gra aż tyle ma błędów?
                                    • avatar
                                      PiotroZ
                                      1
                                      Niektórzy chyba się nie orientują, że w plikach gry można spokojnie dopakować sobie grę zmieniając parę cyferek+wrzucić shadery upodobniające grę do pokazów z 2013. Tylko polecam setupy SLI, bo inaczej to licho :) Ja ogółem jestem z gry zachwycony, wygląda super. Owszem, nie jest tak piękna jak na pokazach ale po to kupiłem ją na PC, żeby mody dały mi możliwość poprawienia oprawy w przyszłości. Tak w ogóle to krew na wodzie dodana w dzisiejszym patchu wygląda naprawdę kozacko.
                                      • avatar
                                        Marucins
                                        1
                                        I teraz niech ktoś powie po co kłamali?

                                        Przyparci do muru przyznali się... ale gdyby nie nagonka wszystkich graczy mieliby w d***e.

                                        I teraz jak przypomnę komentarze co po niektórych jaki to CDPR jest super, że on inny jest, że on tak kocha graczy, że im zależy... Ta zależy im tylko na $$$$.

                                        Ale malutki plusik mogę im dać. Przyznali się do wała a nie tak jak Ubi$oft w zaparte pozostał przy swoim w związku z Watcg_Dogs.
                                        • avatar
                                          decrypterie
                                          0
                                          i to już któraś gra z kolei którą blokują konsole, skoro tak chyba sprzedam swojego pieca i zostawie tylko ps4. Rozumiem że chodzi też o budżet że większy dochód mają z konsol a ogromna ilość pctowców pobierze grę z torrentów .
                                          Kupie wieśka , przejde go a za miesiąć sprzedam pare groszy taniej ;)mowa po ps4
                                          • avatar
                                            piotr8642
                                            0
                                            Czyli streszczając ten wywiad wychodzi oficjalnie na to że był downgrade i przycieto grafike pecetową żeby nie odstawała od konsolowej bo na konsolach jest główny szmal do zarobienia i nikt nie chciał kusić graczy konsolowych lepiej wyglądającą wersja na pc i to w dwa razy nizszej cenie. I spoko , kazdy z finansowego punktu widzenia to rozumie.
                                            Nie rozumie tylko dwóch rzeczy. Po kiego grzyba przez ten czas robiono z graczy idiotów zapierając sie rękoma i nogami że downgradu nie ma? Dziś Redzi wyszli przez to na totalnych idiotów.
                                            I dwa, po co nadal trzymaja się wersji że dwa lata temu pokazali grafike na trailerze której poźniej nie mogli osiągnąć? Czyli jadąc na targi E3 wymyślili sobie dla picu w photoshopie super ujęcia i dopiero po przyjeździe z targów zaczęli myśleć jak taką grafikę w grze pc osiągnąć? No sory, litości. To ja pisze gry od lat? Czy wy (redzi). To ja stworzyłem dwie części wiedzmina czy wy? To ja jestem programistą z wieloletnim starzem i mój profesjonalizm jest taki że na kiblu tworze grafike z kosmosu i pokazuję ją na targach a póżniej narażam całe dobre imie firmy na pośmiewisko jesli nie udą sie jej osiągnąć????? Osiągnąć...pfff... nawet się do niej nie zbliżyć.
                                            Nie drodzy państwo. Wiedzmin 3 miał (przynajmniej na pc) wyglądać tak jak go pokazano 2 lata temu. Ale poźniej zobaczono specyfikacje konsol i narobiono w gacie i już wszyscy programiści w firmie wiedzieli że nie da się osiągnąć takiej grafiki na konsolach, i trzeba było ciąć do poziomu platformy najbardziej dochodowej. I taka jest prawda. A nie że z czasem wyszły takie rzeczy na etapie produkcyjnym że z grafiki zrobiło sie z tego :
                                            http://www.miastogier.pl/baza/Encyklopedia/gry/News/20.08.2014/nws_Wiedzmin3_001.jpg
                                            to:
                                            http://i.imgur.com/cWf3DID.png
                                            • avatar
                                              SkyBH
                                              0
                                              Irytuje mnie nagonka na konsole że to przez nie PC jest blokowany itp. Przecież na PC jest straszne piractwo bardzo ogromne kwoty studia tracą bo baran jeden z drugim nie zakupi gry lecz ściągnie a potem wykrzykuje głupoty typu gra wygląda jak wygląda. Kilka/kilkanaście lat temu pobieranie nie było tak ogromne w znaczeniu (popularne) ponieważ nikt nie miał wystarczająco szybkiego łącza. Boże jedyny przecież każdy powinien zrozumieć że konsola generuje wyższe przychody fakt gry są drogie na konsole ale to normalne odbijają sobie rynek PC. Tak dla jasności posiadam PC oraz PS4 żeby nie było że obrażam kogoś.
                                              • avatar
                                                scoobydoo19911
                                                -1
                                                Ja nie będę narzekał na to podejście do tematu przez redów. Gdyby tego nie zrobili to już nie był bym w stanie pograć w wiedźmina na laptopie. A tak ledwo bo ledwo ale daje radę, płynnie nie jest ale da się grać.
                                                • avatar
                                                  Konto usunięte
                                                  -1
                                                  Ale szum. Zaraz jeszcze pozwy się posypią przeciwko prawdopodobnie najllepszemu developerowi w branży i przeciwko najlepszej grze 2015, której noty sięgają 10/10... będą to podziękowania ze strony graczy w pigułce.

                                                  Co z tego, że coś tam nieco lepszego puścili w 2013 w jakimś trailerze. Niczego to nie zmienia, to wciąż najlepsza gra ostatnich lat.

                                                  CDPR nie odkrywa ameryki mówiąc, że gdyby robili (pomijając kwestie kasy) tylko na pc to wycisneliby więcej. Każdy to wie od lat. Konsole to ograniczenia i konieczność pójścia na kompromis. Pójście na kompromis to jest ta legendarna optymaliacja, której znaczenie się przecenia. Optymalizację można zamknąć w stwierdzeniu - cięcie różnych detali przy jednoczesnym zachowaniu ogólnego, dobrego, wizualnego efektu końcowego.
                                                  • avatar
                                                    tomx1989
                                                    -2
                                                    Co za manipulacja, czemu nie wstawiliście tego:
                                                    "Jeśli w projekcie nie byłoby konsol, nie byłoby Wiedźmina 3 w takiej postaci jak teraz. Możemy to powiedzieć szczerze: nie stać nas na tak duży projekt bez konsol. Konsole pozwalają nam osiągnąć znacznie większą sprzedaż, dzięki czemu dysponujemy większym budżetem i zainwestować te pieniądze w tworzenie ogromnego, żywego świata. Produkcja tylko na PC pewnie przyniosłaby lepsze rezultaty graficzne; podobnie gdyby gra powstawała tylko na PS4 lub na XONE. Ale nie stać nas na taki projekt" - wyjaśnił Iwiński.
                                                    • avatar
                                                      endogie
                                                      -2
                                                      Dlaczego grafika jest taka jaka jest? Odpowiedz jest prosta: Zeby byla taka sama na wszystkich platformach co oznacza zeby nie odstawala. Nie mowie tu o kilku szczegolach gdzie rzeczywiscie lepiej to wyglada na pc ale jest to subtelne. Szczerze? Watch Dogs z ostatnim modem wyglada lepiej niz Wiesiek 3 moim zdaniem wiec czekam na jakis mod do Weska. Pozdroo
                                                      • avatar
                                                        Barubar24
                                                        -2
                                                        PCtowcy tak narzekają, a tu okazuje się, że gdyby nie konsolowcy gra pewnie by nie powstała.
                                                        • avatar
                                                          prime27pl
                                                          -3
                                                          Downgrade przez konsole ale żeby nie one to by gry nie było w ogóle .
                                                          • avatar
                                                            Green Lantern
                                                            -6
                                                            Wow, dobrze, że to przyznali bo bym nie zauważył. A jsk ktoś uważa, że to wina konsol to jest skończonym kretynem. Wystarczy popatrzeć na wcześniejsze generacje. Zawsze jak ktoś twierdził, że wyszła gra która wyciska z danego sprzętu maximum, wychodziło później coś jeszcze ładniejszego. Na X 360 wyszedł Risen i wszyscy się śmiali jak to konsola nie jest w stanie uciągnąć tej gry. A potem na ten sam sprzęt wyszedł Skyrim i Wiedźmin 2. Więc to nie wina konsol tylko koderów. CD projekt to nie jest studio które ma na koncie nie wiadomo ile gier i silników napisanych. A ich doświadczenie w pisaniu na konsole to jedynie konwersja wiecha na x 360 (doskonała). Kolejna część elder scrolls (bo nikt chyba nie wątpi że powstanie) zje grafiką wiedźmina na śniadanie.
                                                            • avatar
                                                              Kieresz
                                                              -9
                                                              czyli w skrocie to nei wina konsol tylko piratow.....
                                                              • avatar
                                                                Konto usunięte
                                                                -17
                                                                "Pierwszym jest multiplatformowość – twórcy nie ukrywają, że gdyby Wiedźmin 3 powstawał wyłącznie na PC, mógłby dziś wyglądać znacznie ładniej."

                                                                Nie bawcie się w manipulacje!! Jest tam napisane coś zupełnie odwrotnego!

                                                                Did the console versions restrict the PC version?

                                                                "If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.
                                                                • avatar
                                                                  Mariano_
                                                                  0
                                                                  Nie wiem czy jest sens przywracać grafikę jak z pokazów, żeby mieć te 15 fps na Titan X Quad SLI , może poczekajmy kilka lat aż sprzęt da radę. :D
                                                                  • avatar
                                                                    krynka
                                                                    0
                                                                    Dajcie sharpen na full, grafa prawie jak z trailera :D
                                                                    • avatar
                                                                      Konto usunięte
                                                                      0
                                                                      Patch świetny. Zdecydowanie skoczyły fpsy!
                                                                      • avatar
                                                                        prime27pl
                                                                        0
                                                                        Uważam że powinni dać patch z grafika jaka obiecywali tylko niech nikt nie płacze że mu 980 nie daje rady .
                                                                        • avatar
                                                                          gieteiks
                                                                          0
                                                                          Gtx 760 kepler 60 fps na low w 1650x1050... sterowniki 347 dają dużo lepsze rezultaty niz 352 specjalnie stworzone pod wiedzmina... juz na forach jest duzo info o tym ze gtx 780 ma wydajnośc gtx 960... nvidia dała tyłka ze sterownikami.
                                                                          • avatar
                                                                            ICE1979
                                                                            0
                                                                            wg mnie klopot jest w tym ze na srednich ustawieniach gra wyglada fatalnie :(
                                                                            A i oficjalna informacja o pogorszeniu grafiki ogloszona po premierze kiedy i tak wszsyscy zobaczyli ze gowno sie wylalo to moim zdaniem oszustwo.
                                                                            Mam tylko gtx 670 ale black flag wyglada na nim naprawde niezle, wiedzmin za to jest zalosny
                                                                            • avatar
                                                                              ICE1979
                                                                              0
                                                                              Czyli mamy otrzymywac produkt nizszej jakosci z powodu innych graczy i jeszcze nie marudzic na nich?
                                                                              Otoz nie: ja place, ja wymagam i w du.ie ma jakies wymowki.
                                                                              • avatar
                                                                                SkyBH
                                                                                0
                                                                                Jasne że tak tylko dany wydawca ponosi koszty robienia gry na wiele platform np tyczy się Wiedźmina najwidoczniej nie mieli tyle kasy aby zrobić w finalnej edycji gry grafiki z E3 2013r. To przez to że bardzo duży % graczy nie kupuje a ściąga pirata a wydawca nie ma w wystarczająco dużego budżetu proste. Konsola nie jest badziewna i gadanie takich bredni okazuje że nie liczysz się z nikim to dzięki konsolą rynek utrzymuje się na wydawaniu gier. A tym bardziej PC możesz grzebać w plikach mody itp przecież już wyszedł mod który poprawia grafikę a przecież to dopiero początek więc bul tyłka jest tu nie potrzebny. Chodzi mi o to że gdyby nie konsole wydawcy zapewne by nie robili takich produkcji bo po co jeśli by mieli wkładać kupę kasy bez zysku bo ludzie wolą pobrać za darmo niż wspierać dane studio.
                                                                                • avatar
                                                                                  prime27pl
                                                                                  0
                                                                                  E xbox 360 miał jeszcze odpowiednią wydajność .Nowe troche za slabe .
                                                                                  • avatar
                                                                                    SkyBH
                                                                                    0
                                                                                    Sam proponuję abyś zakupił słownik :) Zabawne no tak teraz liczy się grafika a nie klimat itp :) Takim myśleniem daleko nie zajdziemy w porządku każdy ma prawo do własnego zdania miłego po południa.
                                                                                    • avatar
                                                                                      UKBIB2012
                                                                                      0
                                                                                      Dobra ponarzekałem ale nie napisałem nic o samej grze . Gra jest bardzo dobra i ciekawa , ma bardzo dobrze zrealizowany dubbing pl , który jest wynikiem ciężkiej mozolnej pracy w spokoju i bez stresu w studiu nagraniowym . Oczywistym jest że będziemy się przy niej bardzo dobrze bawić bowiem wypływają z niej hektolitry starodawnego miodu tak lepkiego że iż gdy postaramy się go spróbować przykleimy się do niego i będziemy sączyć przez wiele godzin . Naturalnym odruchem jest pogarda i wstręt do kłamstwa bądź niedopowiedzenia jakim jest zapowiadana grafika , lecz sama oprawa jako taka jest przewspaniała i potrafi urzec swoja złożonością jak i dopracowaniem dużej ilości pomniejszych detali , niebanalna jest również możność stosowania przez nas modyfikacji plików grafiki jak i szybkość w patchowaniu gry ...

                                                                                      mógłbym tak cały dzień a tak powiem że obraziłem sie na was mimo że gra jest zajebista i nie uwierzę wam więcej panowie z CDProjekt red a miało byc piękniej lepiej mocniej ...
                                                                                      • avatar
                                                                                        piotr8642
                                                                                        0
                                                                                        Zestaw i3 gtz 750 t po raz kolejny dał rade w konfrontacji z konsolami:DDD Niebywałe.

                                                                                        https://www.youtube.com/watch?v=gGf4SVWEw2g

                                                                                        ustawienia konsolowe według Digital Foundry:

                                                                                        We recommend these settings in order to mirror console as closely as possible with the available presets.

                                                                                        V-Sync: On
                                                                                        Resolution: 1920x1080
                                                                                        Nvidia Hairworks: Off
                                                                                        Number of Background Characters: Low (console actually seems lower than this)
                                                                                        Shadow Quality: Medium
                                                                                        Terrain Quality: Medium
                                                                                        Water Quality: High
                                                                                        Grass Density: Medium
                                                                                        Texture Quality: Ultra
                                                                                        Foliage Visibility Range: Medium
                                                                                        Detail Level: Medium
                                                                                        Ambient Occlusion: SSAO
                                                                                        All post effects on except vignetting.

                                                                                        Wiecej tu medium niż high.