Na topie

Windows 10 zainstaluje się automatycznie?

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Systemy operacyjne

Czyżby Microsoft znalazł nowy sposób na to, aby „zachęcić” użytkowników do porzucenia starszych wersji systemu?

Windows 10

AA

Nie planowaliście przesiadki na Windows 10? Miejcie się na baczności, bo być może wkrótce system ten samoczynnie zagości na waszym komputerze baź laptopie.

Brzmi jak niesmaczny żart? Owszem, ale dla niektórych okazuje się to rzeczywistością. Rewelacje takie pojawiły się na Reddit, gdzie całkiem spora liczba użytkowników donosi o identycznie wyglądającej sytuacji. Po zostawieniu włączonego komputera na dłuższą chwilę bez opieki i późniejszym powrocie oczom ukazywał się właśnie Windows 10. Tym samym odbierać należy to jednoznacznie - do aktualizacji doszło bez ingerencji użytkowników.

Możliwe? Po pierwsze, sprawa dotyczy oczywiście osób korzystających z Windows 7, 8 i 8.1, którzy mają możliwość darmowej przesiadki na nową platformę. Jeszcze w zeszłym roku producent zapowiadał zmiany związane z aktualizacjami, w wyniku których Windows 10 miał być oznaczony jako pozycja „zalecana”. Zostało to już wcielone w życie, niemniej wciąż przed ewentualną instalacją pojawiać miał się komunikat wymagający zatwierdzenia całego procesu.

Wedle niektórych brak reakcji na wyskakujący komunikat powoduje start instalacji. Niektórzy donoszą nawet, że żadnego powiadomienia nie widzieli.

Czekamy na dalszy rozwój wydarzeń. Reddit nie może być traktowany jako w 100% pewne źródło informacji, niemniej zazwyczaj wyraźnie sugeruje, że coś jest na rzeczy.

Źródło: computerworld, heavy

Odsłon: 20339 Skomentuj newsa
Komentarze

97

Udostępnij
    1. zetor6623
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-17 11:25

      Bravo, BRAVO!!! Piękny wiersz

      Skomentuj

    2. Zurawina18
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-18 08:25

      Windows 10 nie jest taki zły, przynajmniej nowe gry działają szybciej. Taki Hitman ma o ponad 50% więcej FPS

      GTX 980 Ti @ FX-8370 @ DX12 - 65.2 fps
      GTX 980 Ti @ FX-8370 @ DX11 - 41.5 fps

      R9 Fury X @ FX-8370 @ DX12 - 64.9 fps
      R9 Fury X @ FX-8370 @ DX11 - 37.0 fps

      http://www.computerbase.de/2016-03/hitman-benchmarks-directx-12/2/

      Skomentuj

      1. Zurawina18
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-18 08:32

        A w najbliższych 2 miesiącach kilka kolejnych gier z obsługą DX12:

        - Total War: Warhammer (DX11, DX12)
        - Quantum Break (DX12)
        - Forza Motorsport 6 Apex (DX12)
        - Killer Instinct 3 (DX12)
        - Deus Ex 2, sierpień (DX11, DX12)

        Skomentuj

      2. mesjan
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-03-18 11:28

        Według tych testów wygląda to całkowicie inaczej:
        Dx11
        http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_hitman_directx_11_vs_directx_12_killer_optymalizacji?page=0,11

        Dx12
        http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_hitman_directx_11_vs_directx_12_killer_optymalizacji?page=0,12

        Powstaje pytanie kto kłamie.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-03-18 22:37

          nikt nie kłamie - kwestia procesora. DX12 zlikwiduje waskie gardło w przypadku słabej wydajnosci pojedynczego wątka przy FXach co widac po wykresach. Mocny intel nie odczuje tego ale znow na I3 faktycznie mozna mowic o poprawie wydajnosci w dole czyli w min FPS co daje average fps znacznie wyzszy

          Skomentuj

  1. Kirito.
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2016-03-16 15:35

    Heh, w sumie do 1 kwietnia już niedaleko...

    Skomentuj

  2. 9e0r9e
    Oceń komentarz:

    19    

    Opublikowano: 2016-03-16 15:37

    Już raz to pisałem, ale napiszę kolejny - aktualizacje w win 8.1 mam wyłączone (wczoraj robiłem reinstalkę odznaczając wszelkie aktualizacje związane z ładowaniem win 10, które znalazłem w necie), GWXa nie widać, w panelu sterowania nie ma nic o aktualizacji do win 10 i tak to zostawiam do 1. sierpnia tego roku!!!
    Jeśli kiedyś będę chciał mieć windowsa 10 to go sobie kupię, ale na nachalną aktualizację z pewnością nie pozwolę - dopóki mam coś do powiedzenia, to odbędzie się to na moich warunkach.

    Skomentuj

    1. NanoXen
      Oceń komentarz:

      -18    

      Opublikowano: 2016-03-16 18:14

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      taki jesteś bogacz, że darmowego nie tykasz? a później sobie kupisz?
      ja zawsze proponuje zaktualizować sobie do win10 na pare dni, jak nie podpasuje to wrócić do poprzedniego. W ten sposób masz możliwość decydowania w przyszłości czy chcesz zainstalować 10 czy nie

      Skomentuj

      1. Snack3rS7X
        Oceń komentarz:

        12    

        Opublikowano: 2016-03-16 18:28

        No i przy okazji trochę informacji o sobie wysłać na ich serwery...nie dzięki...

        Skomentuj

        1. klosz007
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2016-03-16 20:45

          7 i 8.1 po serii poprawek z 2015 roku wysyłają wcale nie mniej, chyba że pousuwasz te poprawki i wyłączysz taski związane z telemetrią.
          W 10-ce powiedział bym, że pozbycie się telemetrii jest nawet prostsze bo są gotowe narzędzia do tego.

          Skomentuj

          1. Snack3rS7X
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-03-16 21:05

            Albo wyłączyć Windows Update jak ja np. : )

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2016-03-16 23:30

            Ale wylaczenie win update w 8.1 czy win 7 tez nie bardzo ma sens, bo poprawki jednak musisz instalować jak sa sensowne a one sa w paczkach razem z telemtriami i innymi bajerami.
            Można manualnie bawic się w blokowanie i usuwanie ale to już w samym win10 jest latwiej to zrobić.
            jest już tyle softu do pozbycia się tych niechcianych szpiegow ze stawiac opor można już chyba tylko dla zasady.

            Skomentuj

          3. Snack3rS7X
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-03-17 01:17

            Nie sądzę, nie muszę, na ataki hakerów raczej się nie narażam specjalnie, a przed atakiem ze strony rządu poprawki nie chronią.

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-03-17 02:02

            ale poprawki nie to nie tylko dotyczące bezpieczeństwa ale tez działania pewnych elementow.

            Skomentuj

        2. ifeelveryblah
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2016-03-17 14:18

          Na Androidzie ludzie są szpiegowani jeszcze bardziej i jest jakoś ok :)

          Skomentuj

          1. Snack3rS7X
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-03-17 16:19

            Android to zabawka ludzie nie udostępniają takich danych na swoich zabawkach, a Windows służy nie jako do pracy...

            Skomentuj

        3. Szarlej_pl
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-03-17 16:28

          HAHAHAHAHA a teraz to niby anoonimowy jestes?
          Masz niesamowite poczucie humoru :D

          Skomentuj

      2. 9e0r9e
        Oceń komentarz:

        16    

        Opublikowano: 2016-03-16 18:29

        Nie, nie bogacz - świadomy konsument, bo nie ma nic za darmo.

        Poza tym mam 8.1 BOX, a akt. zmieni mi licencję na OEM, więc dla mnie to żaden zysk. Jak będę potrzebował za x lat to kupię, ale obecnie nie zamierzam.

        Skomentuj

        1. baru94
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-03-16 18:39

          Zmieni licencję W10, ale 8.1 dalej będzie boxowy. Więc to i żadna strata.

          Skomentuj

          1. Pavilon
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-16 19:21

            tzn instalacja win 10 z boxowej wersji 8.1 powoduje nabycie licencji win 10 nie tracac licencji 8.1box ? dostjemy klucz/licencje win 10 ktrora zostje na naszym koncie po sierpniu nawet gdy pozostaniemy przy win 8.1 ?

            Skomentuj

          2. baru94
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-16 19:30

            Jeżeli dokonasz aktualizacji do W10 i powrócisz do Windowsa 8.1, to ósemka pozostanie na licencji boxowej, a po wygaśnięciu oferty w sierpniu nadal na podstawie licencji z 8.1 możliwa będzie bezterminowo darmowa aktualizacja do dziesiątki. Oczywiście wszystko w ramach jednej licencji, więc nie można korzystać jednocześnie z 8.1 i z 10.

            Skomentuj Historia edycji

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-16 23:31

            Baru mowi dobrze, tak wlasnie to działa.
            Po prostu roznica jest taka ze z win8.1 box nie zrobisz win10 box.

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-16 23:54

            Jest jeszcze inny sposób by latwo aktywować sobie bezpłatnie win10 nie posiadając licencji dla win8 lub win7.
            Dziala to na zasadzie przeniesienia licencji.
            Nie zostało to załatane przez MS i raczej już nie będzie.

            Skomentuj

      3. klosz007
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-16 20:42

        No właśnie, nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie jak to zadziała. Czy ktoś próbował ?

        Tj. upgrade do 10-tki a następnie odtworzenie z obrazu do 7-ki. Zapewne zostaniemy odhaczeni jako Ci którzy załapali się na darmowy upgrade.

        Ale czy da się ponownie w razie potrzeby zaktywować Windows 7 (zdarzało mi się czasem po jakichś większych zmianach w sprzęcie) ?

        Czy gdybym po 31 lipca (lub wcześniej) zdecydował się wtedy na instalację 10-tki od zera to się uda ?

        Skomentuj

        1. klosz007
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-03-16 20:52

          Ja instalowałem 10-tkę (od zera) na nowym laptopie który miał fabryczną 8.1. Po zainstalowaniu narzędzi typu Start10 i SpyBot AntiBeacon nawet da się z tym godnie żyć ;)

          Moja 7-ka była nigdy nie reinstalowana od 2009 roku i przed upgradem powstrzymuje mnie głównie konieczność reinstalacji całej masy aplikacji gier.

          Dlatego nastawiam się na scenariusz opisany wyżej - upgrade do 10tki przed końcem deadline, rollback a następnie clean install w dogodnym terminie. Gdyż upgrade może być później źródłem całej masy problemów. Nigdy nie upgradowałem Windows przez upgrade, zawsze tylko przez clean install. Tylko nie wiem czy to wypali...

          Skomentuj

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-03-16 23:53

          Jak zrobisz upgrade, to Twoja maszyna tworzy automatycznie w win10 klucz sprzętowy (nie klucz do instalacji win10).
          ten klucz przechowywany jest na koncie online.
          możesz w dowolnej chwili zainstalować sobie poprzedniego windowsa i go uzywac, jak zainstalujesz za jakiś czas sobie win10 z iso, to automatycznie pobierze ten klucz sprzętowy z konta online i będzie aktywowany.

          Dlatego warto przed sierpniem po prostu zrobić upgrade i wrocic sobie do poprzedniej wersji systemu.

          Caly myk jest w tym ze klucz tworzy się na podstawie mobo w kompie, a wiec jak zmienisz po sierpniu plyte glowna, to automatycznie upgrade już się nie zrobi bo ten klucz sprzętowy który masz przypisany do konta nie będzie poprawny.
          Wtedy już upgradu nie zrobisz.

          Najlepiej mają Ci którzy teraz kupują nowy sprzet lub robią upgrade sprzętu.

          Nieoficjalnie mogę powiedzieć ze jak padnie komus po wakacjach plyta do której ma przypisanego win10 to tez nie ma strachu - będzie mogl zadzwonić na infolinie i konsultant pomoze mu stworzyć nowy klucz sprzętowy. Będzie do tego potrzebny stary klucz który jest na tym koncie online. Dlatego nie należy kasować go z tego konta (odłączać maszyny na stronie).
          Mowie o tym nieofcjalnie bo oficjalnie do końca wakacji cos takiego nie działa, i jak teraz wymienicie plyte to trzeba ponownie zainstalować poprzedniego windowsa i zrobić upgrade

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-18 22:35

            to teraz oficjalnie juz moge dzis napisac - jak zmienisz sprzet to wystarczy ze zrobisz sobie iso z win10 t2, nastepnie podczas instalacji wpisujesz klucz z win8 (nie musi byc nawet win 8.1) i instalujesz normalnie.
            Windows sam sie aktywuje, co więcej - stworzy osobny klucz dla osobnej maszyny w obrębie jednej licencji i się aktywuje bez problemu.
            Co to oznacza - ano to ze faktycznie posiadamy nadal dwie licencje ktore mozna naprzemiennie aktywowac za pomoca jednego klucza.

            Skomentuj

      1. Snack3rS7X
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-17 13:43

        NSA lepiej sprawdź cwaniaku...jeśli chcesz się komuś przysłużyć, jakim trzeba być debilem by szkodzić komuś kto sprzeciwia się mafii?

        Skomentuj

  3. PL_SBX
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-16 15:46

    Ouch...

    Skomentuj

  4. Nexxt
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-16 16:04

    Co to za tablet?

    Skomentuj

    1. ifeelveryblah
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-16 16:08

      Jest to urządzenie hybrydowe, ale jaki model to nie wiem.

      Skomentuj

      1. kamild1996
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-16 16:34

        Toshiba Sattelite Click 10

        Skomentuj

  5. ifeelveryblah
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-16 16:07

    Na Androidzie płacz, że nie aktualizują systemu. Na Windowsie płacz, bo aktualizują system. Ludzie, zdecydujcie się w końcu :)

    Skomentuj

    1. carbo888
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2016-03-16 16:50

      co za dużo, to niezdrowo

      na androidzie jeśli nie masz telefonu od googla to możesz czekać na aktualizacje pół roku albo w ogóle jej nie zobaczyć w przypadku słabszych modeli

      Skomentuj

    2. carbo888
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-16 16:50

      co za dużo, to niezdrowo

      na androidzie jeśli nie masz telefonu od googla to możesz czekać na aktualizacje pół roku albo w ogóle jej nie zobaczyć w przypadku słabszych modeli

      Skomentuj

    3. Dzonzi
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2016-03-16 18:05

      Januszu, tu chodzi o wolność wyboru systemu. Mi się 8.1 bardzo podoba i nie chce go zmieniać i powinienem mieć do tego prawo.

      Skomentuj

      1. ifeelveryblah
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-17 14:17

        To już Ci przymusem zainstalowali 10?

        Skomentuj

    4. Snack3rS7X
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2016-03-16 18:27

      Czy Ty rozumiesz pojęcie dobrowolna aktualizacja? Nawet jak jest aktualizacja na Androidzie do ściągnięcia to nie tylko nie musisz jej instalować ale i pobierać!

      Skomentuj

  6. KENJI512
    Oceń komentarz:

    11    

    Opublikowano: 2016-03-16 16:14

    To było do przewidzenia... za mało ludzi przeszło w ich nowej "polityce" na szpiegowski system, to teraz przymusowa aktualizacja...
    Do 2020 Windows 7 na pewno zrobią przymusową tłumacząc się, że kończy się wsparcie dla poprawek bezpieczeństwa i z dbałości o bezpieczeństwo użytkowników aktualizacja...

    Co za czasy.

    Do tego najpierw polityka nowy DirectX tylko na nowym systemie, to teraz i wsparcie dla nowych procesorów tylko na W10.

    Wielkie pozdrawiam dla M$ :D

    Skomentuj

    1. BariGT
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-03-16 19:50

      win7 to chyba ostatni system, w którym użytkownik ma pełną władzę nad SWOIM komputerem i dlatego to chłopakom z ms tak nie pasuje. Z drugiej strony jako bardzo zaawansowany użytkownik 7mki nie wyobrażam sobie sposobu aby po 2020stym mnie zmuszono do przesiadki na kulę szpiegulę.

      Skomentuj

  7. Dragonik
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2016-03-16 16:21

    Mogą mnie pocałować w trąbkę mam całkowicie usunięty moduł windows update:)

    Skomentuj

    1. NanoXen
      Oceń komentarz:

      -18    

      Opublikowano: 2016-03-16 18:19

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      a więc pewnie złamałeś postanowienia licencyjne zabraniające ingerencji w system, na które się godziłeś
      więc całować trąbkę to ty możesz ;)

      Skomentuj

      1. Snack3rS7X
        Oceń komentarz:

        9    

        Opublikowano: 2016-03-16 18:29

        Ojej jak mi przykro a kogo to obchodzi i jak to ma się tego zdarzenia? Sugerujesz że jak oni mogą mu instalować system to on ma się nie bronić przed tym wszystkimi sposobami?

        Skomentuj

      2. BariGT
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-03-16 19:53

        Ciekawe gdzie w licencji jest napisane, że mogą ci zdalnie windę "zaktualizować"?

        Skomentuj

        1. Snack3rS7X
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2016-03-16 21:10

          A czytałeś newsa?

          Skomentuj

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2016-03-16 23:57

          Ja obstawiam niestety ze tu nie działa automat, bo na redicie to czasem takie tłumoki łzy wylewają ze raczej pewne jest ze sami zrobili klik klik i zdziwieni ze się zaktualizowalo jak kompa na noc zostawili wlaczonego ;)

          Skomentuj

          1. Snack3rS7X
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-03-17 01:19

            Nie wierzę w ani jedno twoje słowo, nie ufam Ci

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2016-03-17 02:01

            no a ja wierze we wszystko co napisales w tym komentarzu :D

            Skomentuj

          3. AkaRyupl
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2016-03-17 05:16

            Zaskoczę Ciebie - Windows 10 sam się instaluje jak się nie ma wyłączonego Windows Update. Zdarzyło się to w biurze - nikt nie ruszał kompa, nikt nic z nim nie robił (wszyscy mieli przerwę na lunch) - był tylko włączony - i co? I się Windows 10 sam zainstalował.

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-03-17 07:21

            A ja mam tyle komputerow w firmie, tyle sprzętów w domu, tyle ma moja rodzina i popatrz nikomu się sam nie zainstalowal.
            Normalnie cuda niewida.

            Teraz na nowym sprzęcie musze postawić system od zera czyli win8, później update do win 8.1 i docelowo chciałbym żeby to był win10 i musze wszystko sam robic a chciałbym zostawić kompa wlaczonego isc do pracy i jak wroce zobaczyć win10.. ehhh widać ktoś mnie nie lubi ;)

            Skomentuj Historia edycji

          5. Snack3rS7X
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-03-17 13:44

            A czego to ma niby dowodzić? A jemu jakoś się zainstalował i co? Komu niby wierzyć?

            Skomentuj

      3. glony_wcinam
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2016-03-17 10:31

        Nic nie złamał, bo EULA czy inne równie śmieszne teksty od producentów oprogramowania w Polsce znaczą tyle, co nic xD

        Skomentuj

  8. Eternal1
    Oceń komentarz:

    11    

    Opublikowano: 2016-03-16 16:35

    W sieci można znaleźć pierwsze doniesienia o firmach które ponosiły straty z tego tytułu ponieważ po automatycznej aktualizacji niektóre wyspecjalizowane oprogramowanie nie działało z Win10, w innych przypadkach wygasała licencja.

    Skomentuj

    1. baran
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-16 23:49

      A nie jest tak, że dla firm aktualizacja jest płatna?

      Skomentuj

  9. baca130
    Oceń komentarz:

    -11    

    Opublikowano: 2016-03-16 17:03

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Ja tam aktualizowałem zaraz pierwszego dnia jak była dostępna. Tak samo z 8, kupiłem zaraz po przemierzę i nie narzekam.
    Win 8.1 i później Win 10 uważam za najlepsze systemy jakie miałem. Jak wyjdzie nowsza wersja to też przesiądę się.

    Skomentuj

    1. Snack3rS7X
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2016-03-16 18:31

      Chociażby z czystej ludzkiej przyzwoitości, odpowiedzi na ich agresywną politykę i za sprawą honoru powinieneś się sprzeciwić albo chociaż jak ten ... się nie chwalć...

      Skomentuj

      1. baru94
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2016-03-16 18:41

        Jakby mi ktoś agresywnie wciskał do kieszeni wygrany kupon w lotto, to bym się nie sprzeciwiał, a i nawet pochwalił się chętnie.

        Skomentuj

        1. Snack3rS7X
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2016-03-16 21:09

          Kupon nie ma w sobie żadnych negatywów, natomiast W10 ma i to dużo..

          Skomentuj

        2. Snack3rS7X
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2016-03-17 01:26

          A tak poza tym to błąd, jeśli ktoś z uporem maniaka coś Ci na siłę wciska to znaczy że ma w tym interes...człowiek który ceni sobie bezinteresowność i się nią kieruje nie namawia nikogo do niczego na siłę!

          Skomentuj

      2. baca130
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2016-03-17 00:11

        Owszem, na siłe instalacja jest zła(Choć możliwe, że to jest tylko jakiś bug) ale to nie zmienia faktu iż system jest wspaniały. Nawet jak ktoś boi się inwigilacji itp t też są na to metody. Więc nie widzę żadnej konieczności dlaczego miałbym zatrzymać się przy starym systemie.

        Skomentuj

        1. Snack3rS7X
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2016-03-17 01:21

          Hahahaha, dobry jesteś, sam jesteś bug, non stop bugi i to akurat niekorzystne dla użytkowników i wciskające Windowsa 10 zgodnie z aktualną agresywną polityką MS, no tylko naiwniak może w coś takiego uwierzyć...

          Skomentuj

      3. rlistek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-18 11:07

        Zawsze się zastanawiałem skąd się biorą głupi ludzie. Mogę poznać twoich rodziców?

        Skomentuj

      4. rlistek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-18 11:07

        /do usunięcia, double post

        Skomentuj Historia edycji

    2. Subvoice
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-03-16 20:48

      Może nawet nie będziesz musiał - sami Ci zaktualizują. Jaka wygoda...

      Skomentuj

  10. Wajserr
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-03-16 17:10

    Jak mało osób przesiadło się na ten syf to i MicroShit próbuje samemu ingerować w użytkowników innych wersji systemowych Windowsa. Szczerze mówiąc to mnie rozbraja cała ta polityka firmy, jak i sama firma.

    Skomentuj

    1. baru94
      Oceń komentarz:

      -7    

      Opublikowano: 2016-03-16 18:46

      No jak na razie to przesiadło się więcej niż się spodziewali. A obecną politykę aktualizacji już mieli uzgodnioną przed premierą.

      Skomentuj

    2. Snack3rS7X
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-03-16 21:11

      To nie jest żadna firma tylko mafia, stosują bandyckie metody a ich system to malware...

      Skomentuj

  11. topiq
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2016-03-16 17:32

    Niedoczekanie. Wywalę tego trojana z sytemu i tyle będzie.

    Skomentuj

  12. NanoXen
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2016-03-16 18:10

    żeby tak MS chciał mojego XP zaktualizować do 10... eh,
    na jednym komputerze mam właśnie ten system.. a sprzęt spokojnie dałby rade na każdym nowszym systemie...

    Skomentuj

  13. Draghmar
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2016-03-16 18:31

    Idę o zakład, że bezmyślnie kliknęli na jeden z dwóch przycisków do instalacji, bo oba instalują. Jeden od razu, a drugi po jakimś czasie. Wredne? Może. Ale winę ponosi użytkownik.

    Skomentuj

  14. Snack3rS7X
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-03-16 18:32

    Microsofcie proszę - zdechnij!!!

    Skomentuj

  15. Snack3rS7X
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2016-03-16 18:33

    Najbardziej mnie śmieszą komentarze niektórych użytkowników którym plują w twarz a oni na to że deszcz pada...zaiste niewolnicy

    Skomentuj

    1. kropak
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-03-16 19:02

      Oni takich mułów potrzebują to paliwo napędowe :D każdy zdrowy na umyśle nie da w ten czy inny sposób narzucać sobie. Każdy ma prawo wyboru jeszcze chyba ;)

      Skomentuj

    1. Snack3rS7X
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-16 21:13

      Prawem nowej licencji w Windowsie, tzw. System As A Service

      Skomentuj

  16. AndreoKomp
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-16 20:06

    Jeśli ktoś nie zainstalował żadnej aktualizacji przygotowującej system do przejścia na Windows 10 (do 1 marca Microsoft przygotował już 21 takich aktualizacji do Windowsa 7), to na pewno Windows 10 nie zainstaluje się sam. Bez tych aktualizacji nawet jak bym sam w tym momencie chciał zaktualizować system do Windows 10, to nie mógłbym tego wykonać. Najpierw trzeba zezwolić systemowi na automatyczną aktualizacje lub samemu zainstalować aktualizacje przygotowujące system do przejścia na Windows 10, żeby ten mógł się zaktualizować do Windows 10.
    Na razie nic samo więc się nie dzieje.

    Skomentuj

    1. BluePandoraBox
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2016-03-16 20:26

      dzieje, wiele poprawek które zasysało W10 albo przygotowywało komp do zassania było przemycanych w poprawkach krytycznych albo zbiorczych
      sprawdź które KB to robią, masz w necie wszystko ładnie opisane, wszystkie kruczki M$

      Skomentuj

      1. AndreoKomp
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2016-03-16 22:17

        To też piszę, że nie należy instalować aktualizacji z tzw. "czarnej listy" (nie ważne jak są oznaczone przez Microsoft) i ma się wtedy święty spokój.

        Skomentuj

        1. Snack3rS7X
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-03-17 01:25

          Najlepiej wyłączyć w ogóle aktualizacje, naprawdę wierzysz że poprawka Cię w czymś chroni? Odpowiednie zachowanie w sieci raczej zapewnia bezpieczeństwo, a przed rządem Cię i tak nie chroni, bo przecież mają swoje furtki w tym systemie

          Skomentuj

          1. AndreoKomp
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-03-17 13:42

            Tak. Zawsze to jedna luczka mniej i ryzyko włamania mniejsze. Rządu w ogóle się nie obawiam, ale nie chciałbym, żeby ktoś np. zaszyfrował mi dysk twardy i żądał okupu za jego odszyfrowanie. Kopii zapasowej codziennie nie robię, a postawienie od nowa systemu i oprogramowania, skonfigurowanie ich, optymalizacja to wiele godzin pracy. Wole dmuchać na zimne zwłaszcza, że kosztuje mnie to tylko tyle, że wejdę na stronę i sprawdzę czarną listę aktualizacji. Nawet nie 5 minut raz w miesiącu.

            Skomentuj

          2. Snack3rS7X
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-17 13:47

            No wiesz, ale żeby ściągnąć sobie ransomware, musisz się postarać, przecież nikt nie specjalnie się nie trudzi na to żeby wyszukiwać komputery i ściągać im cokolwiek bez jakiejkolwiek wcześniejszej poprzedzającej akcji użytkownika...zastawiane są pułapki

            Skomentuj

  17. klosz007
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-16 20:59

    Dziwi mnie tylko to agresywne parcie na Win 10.
    Oficjalnie niby chodzi o to, że jeden system łatwiej wspierać niż kilka.

    Ale dopóki każdy jeden użytkownik 7/8 nie przejdzie na Windows 10 to i tak muszą wypuszczać poprawki i wspierać 7/8. Albo czekać na wygaśnięcie oficjalnych dat wsparcia (2020 i 2023 o ile pamiętam odpowiednio).
    Pewności, że wszyscy się zmigrowali na 10 nie ma nigdy więc wspierać 7/8.1 będą musieli do samego końca... Więc to żadne uzasadnienie dla tego agresywnego parcia na migrację 7/8 do 10.

    Wiele firm które używa 7/8 zapewne nawet nie myśli o migracji na 10-tkę.

    Skomentuj

    1. Snack3rS7X
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-03-16 21:16

      A ja się nie martwię tym że go przestaną wspierać, co innego wsparcie firm trzecich a co innego MSsyfu, mogą sobie nie wspierać, XP nie wspierają i jakoś chodzi...żaden argument...

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-16 23:59

      Mają parcie bo chcą pelna zarabiać z mstore a do tego chcą ujednolicić calosc z xone. Dlatego pojawilo się info o dodatkowej wersji gier na PC przy zakupie gier na xone (i pewnie odwrotnie tez będzie).
      Takie działanie może dac im przewagę w stosunku do PS4 bo na chwile obecna Xone goni ogon Sony.
      Tak podejrzewam

      Skomentuj

  18. Latros
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2016-03-16 21:26

    Boicie się o swoją prywatność w Win10 a większość z was wrzuca swoje nagie tyłki na różne portale lub snapshit. Polityka M$ wam wadzi a połowa z was nigdy oryginalnego oprogramowania na PC nie miało. Ja wam powiem że więcej waszych danych ucieka przez cracki niż M$ wam w życiu zabierze.

    Skomentuj

    1. Snack3rS7X
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-03-17 01:30

      Kogo bardziej się obawiać - crackerów, którzy coś dla społeczności robią czy rządu, który chce Cię zniszczyć?

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-03-17 02:05

        taa crackerzy to ci dobrzy przecież, szczególnie ci którzy przemycili cala baze telemetrii do zcrackowanego dla uciskanego ludu SuperHot i dane uciskanych biednych kowalskich powędrowaly na ich strone.

        Skomentuj Historia edycji

        1. Snack3rS7X
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-03-17 04:41

          Bo to na pewno byli żydowscy crackerzy i tyle...

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-17 07:22

            masz obsesje widze

            Skomentuj

          2. Snack3rS7X
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-17 13:49

            To było z przymrużeniem oka z nadzieją na zwrócenie uwagi na jakże ważny fakt : )

            Skomentuj

    2. Subvoice
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-17 06:44

      Ale wrzucam, bo chcę... moja głupota, moja decyzja.

      Skomentuj Historia edycji

  19. fredii
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-16 21:53

    raczej użytkownikom msdn aa to nie grozi ?

    Skomentuj

  20. baran
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-16 23:52

    Tabletu nie wyłączałem już od dobrych dwóch tygodni. Aktualizacje się instalują, komunikat o W10 się pokazuje, ale to tyle. Może warto poczekać na ew. komunikaty MS?

    Skomentuj

    1. Orlyyyy
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-17 15:28

      Trzeba być geniuszem żeby na tablecie x86 nie chcieć win10...

      Skomentuj

    1. Snack3rS7X
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-03-17 18:41

      Android to nie Linux, nie musisz przecież nawet wgrywać usług Google jak nie chcesz, co więcej kod systemu jest powszechnie dostępny dla wszystkich zatem jakby było coś nie tak to hakerzy to potrawiają i wydają odpowiedniego ROMa

      Skomentuj

  21. dzemski
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-17 12:37

    Mnie instalka W10 rozwaliła dokumentnie Linuxa. Do tego stopnia, że instalator Linuksa podczas ponownej instalacji nie widział nic na partycji i twierdził, że jest pusta i niesformatowana. Próbowałem także innych możliwości odzyskania danych ze starego Linuksa, z żadnym skutkiem niestety.

    Skomentuj

  22. Next_Gen_1987
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-17 12:44

    Wow.. pewnie wina PiS.. hahaha
    Swoją drogą, to cała ta demokrocja jest tylko z nazwy i to w coraz to większej ilości państw.. Może Putin ma rację? Lol

    Skomentuj

  23. kajsks
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-03-19 23:36

    Brzmi śmiesznie, ale w zeszły piątek się mojej nauczycielce od historii sam zaktualizował śmierdziel, także raczej jest to prawda.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!