Gry komputerowe

World of Warcraft w formie - przekroczono barierę 10 milionów graczy

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2014-11-22

Lata mijają, a World of Warcraft cały czas cieszy się dużą popularnością.

World of Warcraft gra

Lata mijają, a World of Warcraft cały czas cieszy się dużą popularnością. Blizzard uraczył ostatnio graczy kolejnym dodatkiem, który, jak się szybko okazało, został przez nich niezwykle ciepło przyjęty.

Mowa o Warlords of Draenor, który jest już piątym rozszerzeniem największej na świecie płatnej gry MMO. Jego premierę świętowano 13 listopada i, jak się teraz dowiadujemy, tylko w ciągu 24 godzin od debiutu sięgnęło po niego 3,3 miliona graczy. Jest to wynik świetny i wart podkreślenia tym bardziej, że nie obejmuje państw azjatyckich, które to otrzymały Warlords of Draenor dopiero przedwczoraj.

„Jesteśmy niezmiernie podekscytowani tym, jak wielu graczy rozpoczęło swoją przygodę z Warlords of Draenor w dniu premiery dodatku i mamy nadzieję, że doskonale się bawią w nowej krainie. Włożyliśmy mnóstwo ciężkiej pracy i pasji w pracę nad kolejnym rozdziałem sagi Warcraft. Niezwykle cenimy sobie wszystkie ciepłe słowa, jakie docierają do nas od graczy z całego świata, i jesteśmy niewypowiedzianie wdzięczni za ogromne wsparcie fanów, jakim cieszy się World of Warcraft.” – Mike Morhaime, prezes zarządu i współzałożyciel Blizzard Entertainment


Nie są to jedyne dobre wieści dla producenta. Dzięki premierze Warlords of Draenor liczba subskrybentów World of Warcraft przekroczyła 10 milionów, a zatem tytuł ten po dłużej przerwie ponownie przekracza tę barierę. Blizzard chwali się dodatkowo, że wzrost ilości aktywnych kont odnotowano we wszystkich najważniejszych regionach.

Źródło: Blizzard, youtube

marketplace

Komentarze

15
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ale jak to możliwe że 10 milionów osób, przecież na ziemi żyje nieco ponad 7 milionów... Cholerni manipulatorzy......
    Zaloguj się
  • avatar
    Ale nikt już nie napiszę że gra była niemożliwa przez około 3-4dni! Kolejki po parę godzin, bugi, lagi i zepsute fazowanie...
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Wow w najlepszym czasie miał ponad 12 milionów subskrybentów.
  • avatar
    dobry wow skończył się na 3.3.5 :/
  • avatar
    Artykuł wprowadza w błąd. Każdy wywnioskuje, że po raz pierwszy przekroczono 10 milionów subskrybentów. Jest to nie prawda. Wrócono do wyniku sprzed roku.
    Zaloguj się
    -15
  • avatar
    Warto uwzględnić, że 80, jak nie 90% kont, to żywe boty