Gry

WoW: Cataclysm bije rekordy sprzedaży

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2010-12-14

Cataclysm - najnowszy dodatek do najpopularniejszego MMORPG ostatnich lat, World of Warcraft, bije rekordy sprzedaży. W ciągu pierwszej doby od premiery nabyło go 3,3 miliona graczy!

  Warto przeczytać:
 

Piętnaście seks-parodii gier (18+)

Sama liczba powinna robić już ogromne wrażenie. Co więcej, okazuje się, że ten wynik daje najnowszej produkcji Blizzarda tytuł „najszybciej sprzedającej się gry pecetowej wszechczasów”. Jakby tego było mało, Cataclysm podwyższył wynik o pół miliona w stosunku do poprzedniego rekordzisty, którym, co ciekawe, było poprzednie rozszerzenie do World of Warcraft, mianowicie Wrath of the Lich King. Bez wątpienia więc twórcy najsłynniejszego abonamentowego MMORPG ma powody do zadowolenia.

Oznacza to więc, że zainteresowanie już ponad pięcioletnią produkcją nie tylko nie maleje, lecz stale rośnie. Z ostatnich opublikowanych raportów Blizzarda (jeszcze przed premierą Catraclysm) wynika bowiem, że społeczność WoWa liczy sobie już przeszło 12 milionów graczy na całym świecie. A liczba ta może jeszcze znacznie wzrosnąć – mówi się o kolejnych rozszerzeniach do World of Warcraft, o czym informowaliśmy was kilka dni temu.

Źródło: vg247

marketplace

Komentarze

39
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wierni wyznawcy nie zawodzą. Gra na abonament - komedia.
    Zaloguj się
  • avatar
    Kto normalny pracujący po 8-10h dziennie, mający rodzinę znalazłby czas na takie g*wno ? Raczej nikt, więc dla mnie w ta grę, gra tylko "margines" społeczeństwa.
    Zaloguj się
  • avatar
    Całkiem spory ten margines...
  • avatar
    Dziwni są ludzie. Ja mam inne podejście. Wydaję gotówkę i kupuję grę. Nie potrafiłbym płacić ani jednego grosza więcej po zakupie.
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie wiem jak ludzie mogą w to grać.
  • avatar
    Te warto przeczytać rządzi ^^
  • avatar
    Za pare lat na uczelniach bedą uczyc studentów jak odduzależniać ludzi od takich gier.
    Zaloguj się
  • avatar
    wow byl fajny kiedys, teraz to juz troche przestarzala gierka, pozatym nikt nikomu niekarze 'noulajfczyc'.:D
  • avatar
    zima idzie :D po pracy lub w trakcie nawet( no ja taka mam) mozna drineczka sobie zrobić i zagrac z 2H ale z minutnikiem w ręku aby za bardzo nie wciągneła... jak ktoś jest ogarnięty i zdyscyplinowany to poradzi sobie z WoWem i pracą i rodziną ...

    co by nie było ja w WoW nie gram q3 i QL mnie czas zżera :D
  • avatar
    Ja tam czekam kiedy z globala zdejma abo i zrobia mikroplatnosci...
  • avatar
    Ciekawe jak będzie wyglądała sytuacja z Diablo 3 ;> Jestem w stanie zaryzykować hipotezę, że przebije liczbę z powyższego newsa :)
  • avatar
    Osobiście znam 40 latka, który gra razem z synem (dwa konta, dwa PCty) i chodzą razem na instancje, oczywiście legalnie na globalu (opłaca dwa abonamenty), a nie jest to rodzina patologiczna i normalnie pracujący obydwoje rodziców ;)
  • avatar
    lepiej pograc niz pić wóde czy w ogóle alkohol a za 50zł w tym przypadku się nie poszaleje...
  • avatar
    - co do 12 mln kont - sa to konta aktywne (czyli w danym miesiącu ich wlasciciele logowali sie do gry), a nie tylko założone.
    - co do abonamentu - wystarczy pograć aby sie przekonac ze sa to wlasciwie zainwestowane pieniadze. Blizzard dba o swoją grę i swoich graczy. Pograjcie sobie przez 3 miesiace w MMo bez abonamentu i w Wowa nie sposób nie zobaczyć różnicy. Poza tym 50 zł to dwa wyjscia do kina lub litr wódki. Z cala pewnoscia to nie jest dużo.
    - jeden spi 9 godzin dziennie i mu malo a inny (jak ja) woli spac 5-6 godzin dziennie i pograc w WoWa.
    - lepiej grac niz ogladac telewizje
    - lepiej grac niz siedziec w knajpie
    - nie kazdemu pasuje WoW bo dla wielu to gra za trudna (choć niestety Blizz stara sie mechanikę gry splycac do granic możliwości), a dla innych nudna.
    - coż dla mnie Simsy czy FPSy tez sa nudne
    Zaloguj się
  • avatar
    „najszybciej sprzedającej się gry pecetowej wszechczasów”

    Nie grą, tylko DODATKIEM. Naprawdę śmieszy mnie takie podejscie do sprzedaży tej "gry". To jest dodatek do mmorpg, jeśli ktoś nie kupi go to może se co najwyżej farmić daily questy w zapomnianych krainach, nic dziwnego że ludzie kupują ale nie tylko dlatego bo chcą, ale przede wszystkim bo MUSZĄ.

    To jest raz, dwa natomiast

    "Oznacza to więc, że zainteresowanie już ponad pięcioletnią produkcją nie tylko nie maleje, lecz stale rośnie."

    Zainteresowanie wowem wzrośnie, jak wzrośnie ilość aktywnych subskrypcji. Dodawanie sprzedaży poszczególnych dodatków do mmorpg nie jest żadną miarą popularności.

    Czy to jest artykuł sponsorowany by Activision? Większość ludzi którzy grają w wowa albo jest jeszcze naiwna, albo już uzależniona. Reszta albo uważa to za głupotę albo przymierza się do zakupu. A sama popularność gry już od WotLK jedzie popkulturą a nie jakością produktu. Przy takim budżecie jaki ma Blizzard, spodziewałbym się 10x lepszej gry niż ten syf którym się dziś wszyscy zachwycają.

    To tyle.
    Zaloguj się
  • avatar
    Potrzeba konsumentów na świecie...
  • avatar
    Dla większości polaków 50 zeta na miech, to bardzo dużo (szczególnie u młodzieży :D)
    Zaloguj się