
Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).

3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik ogólny
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon VII | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| OC GeForce GTX 1660 | 6255 |
| GeForce GTX 1660 | 5956 |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 |
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik układu graficznego
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon VII | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| OC GeForce GTX 1660 | 5790 |
| GeForce GTX 1660 | 5476 |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 |

3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik ogólny
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon VII | |
| Radeon Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| Radeon RX 590 | |
| OC GeForce GTX 1660 | 13339 |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1660 | 12627 |
| GeForce GTX 1060 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik układu graficznego
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon VII | |
| Radeon Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| OC GeForce GTX 1660 | 14907 |
| GeForce GTX 1660 | 14017 |
| GeForce GTX 1060 |
Coś chyba poszło nie tak. W przypadku DirectX 12 wydajność wydaje się być nieco za wysoka, a w przypadku testu DirectX 11 - zdecydowanie za niska. Czy rzeczywiste testy w grach potwierdzą te rewelacje?
6255
5956


