Karty graficzne

Testy - Shadow Of The Tomb Raider (DX12)

przeczytasz w 1 min.

Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

GeForce RTX 2080 FE Ti 114
89
GeForce RTX 2080 FE 92
73
Radeon VII 85
65
GeForce GTX 1080 Ti 79
62
Radeon RX Vega 64 66
52
GeForce RTX 2060 FE 59
48
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 58
48
ASUS ROG GTX 1660 Ti 56
44
OC GeForce GTX 1660 49
40
GeForce GTX 1660 46
37
Radeon RX 590 44
34
Radeon RX 580 40
31
GeForce GTX 1060 36
30
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

GeForce RTX 2080 FE Ti 165
121
GeForce RTX 2080 FE 135
102
Radeon VII 122
89
GeForce GTX 1080 Ti 116
87
Radeon RX Vega 64 96
72
GeForce RTX 2060 FE 89
69
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 87
69
ASUS ROG GTX 1660 Ti 85
65
OC GeForce GTX 1660 74
57
GeForce GTX 1660 70
54
Radeon RX 590 66
49
Radeon RX 580 60
45
GeForce GTX 1060 56
44
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

DirectX 12 w Shadow Of The Tomb Raider nie przynosi żadnych niespodzianek - karta plasuje się pomiędzy Radeonem RX 590, a GeForce GTX 1660 Ti.