Karty graficzne

Testy - Far Cry 5 (DX11)

opublikowano przez w dniu 2019-03-14

Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).

Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA

GeForce RTX 2080 FE Ti 130
109
GeForce RTX 2080 FE 108
98
Radeon VII 107
94
GeForce GTX 1080 Ti 104
93
Radeon RX Vega 64 84
74
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 77
68
GeForce RTX 2060 FE 77
68
ASUS ROG GTX 1660 Ti 69
62
OC GeForce GTX 1660 61
54
GeForce GTX 1660 57
51
Radeon RX 590 56
49
Radeon RX 580 51
45
GeForce GTX 1060 49
43
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA

GeForce RTX 2080 FE Ti 150
119
GeForce RTX 2080 FE 130
105
GeForce GTX 1080 Ti 129
102
Radeon VII 122
96
Radeon RX Vega 64 113
95
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 108
97
GeForce RTX 2060 FE 107
94
ASUS ROG GTX 1660 Ti 100
90
OC GeForce GTX 1660 89
79
GeForce GTX 1660 83
74
Radeon RX 590 79
71
Radeon RX 580 73
65
GeForce GTX 1060 72
65
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

No i  nie ma niespodzianki - wyniki w 3D Mark Fire Strike okazały się anomalią. GTX 1660 w trybie DX 11 jest wydajniejsza od Radeona RX 590 - czyli zgodnie z oczekiwaniami. Do modelu Ti nawet po OC trochę brakuje.