Karty graficzne

Testy - Shadow Of The Tomb Raider (DX12)

opublikowano przez Marcin Jaskólski w dniu 2019-04-25

W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - fabrycznym OC (na wykresach jako ASUS ROG GTX 1650 - 1515-1860/2001 MHz) oraz ręcznym OC (na wykresach jako OC ASUS ROG GTX 1650 - 1615-1960/2301 MHz).

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

GeForce RTX 2080 FE Ti 114
89
GeForce RTX 2080 FE 92
73
Radeon VII 85
65
GeForce GTX 1080 Ti 79
62
Radeon RX Vega 64 66
52
GeForce RTX 2060 FE 59
48
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 58
48
ASUS ROG GTX 1660 Ti 56
44
GeForce GTX 1660 46
37
Radeon RX 590 44
34
Radeon RX 580 40
31
GeForce GTX 1060 36
30
AORUS Radeon RX 570 36
27
OC ASUS ROG GTX 1650 33
27
ASUS ROG GTX 1650 30
24
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

GeForce RTX 2080 FE Ti 165
121
GeForce RTX 2080 FE 135
102
Radeon VII 122
89
GeForce GTX 1080 Ti 116
87
Radeon RX Vega 64 96
72
GeForce RTX 2060 FE 89
69
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 87
69
ASUS ROG GTX 1660 Ti 85
65
GeForce GTX 1660 70
54
Radeon RX 590 66
49
Radeon RX 580 60
45
GeForce GTX 1060 56
44
AORUS Radeon RX 570 53
39
OC ASUS ROG GTX 1650 52
41
ASUS ROG GTX 1650 47
37
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Podkręcenie GTX 1650 daje wymierne rezultaty, ale... co z tego, jak tańszy Radeon RX 570 radzi sobie jeszcze lepiej. Czasem minimalnie, czasem ma niższe minimalne klatki na sekundę - ale to i tak wystarczyło by na wykresach znalazł się nad podkręconym GTX 1650.