Gry

Testy w rozdzielczości 1920x1080

opublikowano przez Maciej Gan w dniu 2009-07-03

 

Platforma testowa

  • Procesor: Intel Core 2Duo E8400 @ 3,50 GHz
  • Płyta główna: Asus Rampage X48
  • Pamięci RAM: Kingston 4 GB DDR2 800 MHz
  • Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12, 8MB Cache
  • Zasilacz: PC Power & Cooling Silencer 750W

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • System: Windows Vista Ultimate 32bit EN, SP1
  • API: DirectX 10.1, 9.0C
  • Sterowniki: nVidia: 186.18
  • Sterowniki: ATI: Catalyst 9.6
  • Oprogramowanie: Fraps 2.9.6

Karty użyte do testu:

  • Gigabyte GTX285 1 GB
  • EVGA GTX260 896 MB
  • ASUS 9600GT 512 MB
  • Sapphire HD Radeon 4890 Toxic Vapor-X 1 GB OC
  • ASUS Radeon 4870 512 MB
  • ASUS Radeon 4850 1 GB

Przebieg testu:

Testy zostały przeprowadzone z wykorzystaniem programu Fraps. Procesor został podkręcony do taktowania 3,5 GHz.

Ustawienia najwyższe, czyli filtrowanie tekstur, wygładzanie krawędzi i... widać zdecydowaną przewagę kart ATI. Na wszystkich testowanych kartach animacja jest płynna i nie ma żadnych spowolnień. Wyjątkiem jest jednak GeFroce 9600GT.

Optymalizacja Chrome Engine 4 jest przyzwoita.

Ustawienia średnie, przyrost klatek w granicy 10 kl./s. Gdy wyłączymy wygładzanie tekstur, karta 9600GT osiąga wynik nieco ponad 40 kl./s, co pozwala na w miarę komfortową rozgrywkę.