Na topie

Podsumowanie

Autor:
Kamil Myzia

więcej artykułów ze strefy:
Karty graficzne

A A

W ciągu niespełna tygodnia byliśmy świadkami dwóch premier kart graficznych: Radeon HD 7790 i GeForce GTX 650 Ti BOOST. Ten pierwszy dobrze się uplasował pomiędzy HD 7770 i HD 7850, choć na tle głównego rywala – GTX’a 650 Ti, nie robi jakiegoś szczególnego wrażenia.

Większe emocje wzbudziły testy dzisiejszego bohatera. GeForce GTX 650 Ti BOOST w przeważającej liczbie testów wygrał z konkurentem – Radeonem HD 7850. Bierzemy pod uwagę fakt, że do testów otrzymaliśmy wersję karty wyposażoną w 2 GB pamięci, która jest droższa od modelu 1 GB o ok.90 zł. Nie zmienia to jednak faktu, że w stosowanych przez nas ustawieniach gier, różnice byłyby w granicach błędu pomiarowego. Należy więc przyjąć, iż Radeon HD 7850 zyskał bardzo groźnego konkurenta, który w wielu grach jest lepszy.

Nowy akcelerator „zielonych” oferuje na tyle dobrą wydajność, że często z powodzeniem pogramy w trybie Full HD, który często był zarezerwowany dla droższych kart graficznych. Jak widać unowocześnianie architektury i wzrost częstotliwości taktowania sprawiają, że gry, które rok temu wymagały szybkich i drogich kart, dziś nie sprawiają kłopotu kartom za ok. 600-700 zł. Jeśli więc jesteśmy w stanie odpuścić sobie wysokie próbkowanie wygładzania krawędzi, czasami obniżyć jakość cieni, świateł, czy rozdzielczości tekstur, GeForce GTX 650 Ti BOOST w zupełności wystarczy do zabawy w trybie 1920x1080. Przypominamy również o programie „Free to play” dającym dostęp do gier.

Relacja w wydajność pomiędzy GeForce GTX 650 Ti, a dzisiejszym z dopiskiem „BOOST” jest naprawdę duża. Nvidia stanęła na wysokości zadania i nie wypuściła modelu jedynie z funkcją turbo. Nowość „zielonych” otrzymała lepszą pamięć – 192-bit, więcej jednostek teksturujących i wyższą częstotliwością taktowania GPU i RAM. To wszystko przełożyło się na lep rezultaty w grach.

Polecamy?

GeForce GTX 650 Ti BOOST sprawił dobre wrażenie jeśli chodzi o wydajność czy podkręcanie (choć tu czujemy pewien niedosyt). Niemniej jednak pobór prądu mógłby być trochę niższy. Podobnie w przypadku temperatury pod obciążeniem karty. Te dwie kwestie mogą być rozwiązane w akceleratorach autorskich. W chwili obecnej nowy GeForce jest świetną propozycją dla średnio wymagających graczy. Z niecierpliwością czekamy na wydanie wersji przebudowanych i podkręconych. Polecamy i zapraszamy do wyrażania opinii w komentarzach.

Aktualizacja:
Jesteśmy świeżo po testach kart producenckich. Wrażenia z użytkowania Asusa i Zotac’a są jak najbardziej pozytywne. Obie oferują dobrą wydajność w grach, a co najważniejsze mają dopracowane układy chłodzące. Zarówno Asus GeForce GTX 650 Ti BOOST DCUII OC, jak i Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST charakteryzują się cichymi wentylatorami. Z niecierpliwością czekamy na modele wyposażone w 1 GB pamięci RAM. Karty te będą znacznie tańsze, a wydajność powinna stać na tym samym poziomie, co droższe wersje z 2 GB RAM.

 

  Ocena: GeForce GTX 650 Ti BOOST (karta referencyjna)
  plusy:
niezła wydajność w trybie Full HD
szybsza od konkurencyjnego HD 7850
cicha praca referencyjnego chłodzenia
niska temperatura w czasie spoczynku
podkręcanie
  minusy:
wysoka temperatura pod obciążeniem
wysoki pobór prądu pod obciążeniem
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: 649 zł (model z 1 GB RAM), 739 zł (model z 2 GB RAM)
 dobry produkt benchmark.plsuper wydajność benchmark.pl

 

 

  Ocena: Asus GeForce GTX 650 Ti BOOST DCUII OC
  plusy:
niezła wydajność w trybie Full HD
jakość wykonania
szybsza od konkurencyjnego HD 7850
bardzo cicha praca chłodzenia
niskie temperatury w czasie spoczynku/obciążenia
podkręcanie
  minusy:
brak
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: 711 zł
 dobry produkt benchmark.plsuper wydajność benchmark.pl

 

 

  Ocena: Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
  plusy:
niezła wydajność w trybie Full HD
gabaryty
jakość wykonania
szybsza od konkurencyjnego HD 7850
bardzo cicha praca chłodzenia
niskie temperatury w czasie spoczynku/obciążenia
podkręcanie
5 lat gwarancji
  minusy:
temperatura pod obciążeniem
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: 720 zł
 dobry produkt benchmark.plsuper wydajność benchmark.pl

 

Odsłon: 188231 Skomentuj artykuł
Komentarze

80

Udostępnij
  1. Karonball
    Oceń komentarz:

    10    

    Opublikowano: 2013-03-26 13:02

    Za drogie, lepiej dopłacić i kupić 660.

    Skomentuj

    1. Paula85
      Oceń komentarz:

      13    

      Opublikowano: 2013-03-26 15:28

      Jeszcze lepiej zapłacić mniej za 7850.

      Skomentuj

      1. Paula85
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-03-26 15:34

        Jjuż tłumaczę. Po OC 7850 bije nawet 660.
        W dodatku V-Ray RT jednak chyba najlepiej pokaże GFowi gdzie raki zimują.

        Słabe OC wynika to z tego, że NV dała limit TDP 110%, a z te go powodu zamknęła możliwość podkręcania wielu kartom. Zablokowała też napięcia.
        Ale limit TDP jest największym ograniczeniem.

        Skomentuj

        1. brtsh
          Oceń komentarz:

          6    

          Opublikowano: 2013-03-26 18:15

          A po oc gtx 660 bije ocniętego 7850, więc po co tym oc się tak jarać ?

          Skomentuj

          1. CoreBixx
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2013-03-26 18:50

            Ale 7850 jest od niego tańsze...

            Skomentuj

          2. brtsh
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2013-03-26 19:03

            póki co, bo po obniżce cen o 30 usd patrz 100 zł, cena będzie ta sama

            Skomentuj

          3. AndreoKomp
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-03-26 19:53

            I karty NVIDIA oferują ciekawe technologie.

            Skomentuj

          4. Paula85
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2013-03-27 06:53

            Radeon nie? I to za darmo.
            Np. Steady Video.

            Skomentuj

          5. eryk1310
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2013-04-05 15:12

            zgadzam sie. ... wszyscy się jarają tym PhysX a ta technologia wgl nie jest do końca dobrze wykorzystana ..

            sama karta dobra choc za droga jak narazie .. :)

            lepiej dopłacić do 660 :)

            albo kupic tanszego 7850 :)

            Skomentuj

          6. legtom
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2013-04-05 17:41

            PhysX to raz a dwa to nvidia 3d vision and 3d tv play jak dla mnie BOMBA przez duże B. Zdania są podzielone i zawsze bedą kto nie lubi pierdół wezmie tanszefgo radka kto lubi pierdoły w postaci 3d i fizyki i dopłaci te marne 100 zł i bedzie zadowolony z Nvidii.

            Skomentuj

          7. Paula85
            Oceń komentarz:

            -7    

            Opublikowano: 2013-03-26 21:35

            Nie prawda. 7850 bije 660 po OC w wielu grach.

            Skomentuj

        2. SoundsGreat
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-26 18:34

          Akurat jakiegoś V-raya to mało kto używa, te karty w 95% są przeznaczone do gier, a tam nVidia wiedzie prym. GTX660 zdecydowanie lepszym wyborem niż to, 6850 i 6790. Jedynie jeśli pobór prądu niestraszny to wówczas 79x0 i masz wszystko w tyle :P

          Skomentuj

        3. randallandhopkirk
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-26 21:05

          Do V-raya to lepiej Fermi a nie jakąś nędzną kartę do gier, lepiej już kupić starego GTX460 niż GTX660 który ma jakąś szczątkową wydajność w aplikacjach.

          Skomentuj

          1. Paula85
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2013-03-26 21:37

            Na jakiej podstawie to piszesz? Fermi 580 jest dużo droższy od 7850. Wydajność 560 będzie dużo mniejsza.
            Porównaj sobie archi i ilość procesorów SIMD. Ilość SIMD jest kluczowa tutaj.

            Skomentuj

          2. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-03-26 22:07

            Chodziło mi o to niefortunne porównanie 7850 vs 660 - Kepler nie nadaje się kompletnie do aplikacji tylko do gier. Do aplikacji dużo lepiej jakiegoś Fermiego kupić. Należy też pamiętać że na 7850 nie odpali się CUDA.

            Skomentuj

          3. Paula85
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2013-03-27 06:49

            A nadaje się do gier?
            Jak podkręcony 7850 bije podkręconego 660? :P :P :P

            Chodzi mi tylko o opłacalność.
            Ok... NV jest słabe po podkręceniu, Ok, NV jest słabe w GPGPU, Ok nie ma dołączonych jakiś poważnych dla mnie tytułów.

            Proszę zatem o rekompensatę od nv w postaci niższej ceny. NV na to otwiera gały i pyta się co??? Chyba cię poje....

            Skomentuj

          4. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2013-03-27 20:52

            A dlaczego GTX660 miałby nie nadawać się do gier ? Przecież jest w stanie udźwignąć każdy tytuł w maksymalnych detalach, więc nie wiem skąd taki dziwny wniosek ? Jeżeli cena Ci nie odpowiada to nie kupuj i tyle, nikt Ci nie każe tego robić, ale wydajność i pobór prądu jest jak najbardziej w porządku. A co do dodawanych gier to przecież nie są to żadne exclusivy, to wszystko co jest przy kartach można kupic spokojnie w sklepie.

            Skomentuj

          5. Paula85
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2013-03-28 09:46

            Ale wydajność 7850 jest średnio lepsza od 660 po podkręceniu obu kart. Więc 7850 nada się lepiej do gier niż 660, dostajesz dwie high-endowe gry, i lepsze wsparcie GPGPU.

            Nie zawsze produkty AMD są opłacalne. Były produkty NV killery. Ale dziś cała oferta NV jest gorsza.

            Skomentuj

          6. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2013-03-28 10:18

            Nie zawsze należy patrzyć tylko i wyłącznie przez pryzmat wydajności, to trochę tak jakby oceniać samochody tylko na podstawie ich maksymalnej szybkości - ta ma niewiele wspólnego z rzeczywistą użytecznością, komfortem, awaryjnością, zużyciem paliwa itd itp wiele wspólnego. Dlatego kupując podzespoły komputerowe kieruje się całą masą cech produktów jak stabilność, awaryjność, kompatybilność, jakość podzespołów ...... i często wolę kupić coś z pozoru droższego i mniej opłacalnego - ale w perspektywie czasu jednak bardziej satysfakcjonującego.

            Dlatego to że 7850 jest tańszy od GTX660 wcale nie oznacza od razu iż ten drugi nie nadaje się do gier.

            Skomentuj

          7. Paula85
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2013-03-28 21:29

            Heh. No i właśnie zły przykład....
            Przez to płacisz więcej za płyty główne, bo tacy ludzie jak ty wolą czarne, PCB kwieciste radiatory, led-ową czachę....

            To komponent, nie ma łądnie wyglądać, a ma działać.
            Awaryjnosć jest podobna u NV i AMD, bardzo niska. Pobór energii też podobny, a na rok wychodzi taka różnica rzędu błędu pomiarowego.

            Tak, więc z pozoru droższy Geforce jest gorszy od tańszego Radeon-a. Nie pierwszy i nie ostatni raz, gdy firma ma lepszy i tańszy produkt.

            Skomentuj

          8. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2013-03-28 22:41

            Jeżeli chodzi o płyty główne to nie jest do końca prawda, nie mówię o totalnej extremie jak ROG Asusa ale dobre płyty mają więcej złącz SATA, USB, FW czy chociazby większą ilość złącz PCIe, nie mówiąc o lepszej sekcji zasilania (nie tylko procesora). Dla mnie to wszystko są bardzo istotne rzeczy bo wykorzystuję płyty do maksimum ich możliwości podłączenia urządzeń a i OC (w granicach rozsądku) też robię. Zdaję sobie sprawę z tego że przeciętnemu użytkownikowi nie robi żadnej różnicy czy ma płytę za 250 PLN czy za 800 PLN bo i tak tego nie odczuje w żaden sposób, ale dla mnie to są bardzo istotne rzeczy.

            Skomentuj

        1. KoEnu
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-26 18:42

          Zastanów się kto ma rację.
          Wiadomo, że bf'y bardziej lubią GeForcy.. więc BENCHMARK MA RACJĘ :D
          A tak serio.
          Karta.. opłacalna, powiem.. Trzeba dotknąć żeby zrozumieć :D

          Skomentuj

          1. Paula85
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2013-03-26 21:46

            Zobacz na platformy testowe.

            PurePC używa Nehalema 4,2GHz
            Benchmark 4GHz SB

            PurePC ma inne stery...

            PurePC wyróżnił 7850 od Asus,a, który jest kręcony vs Stock. Stockowe Radeony przegrywają.

            HD7 i GF6xx to tak skrajne archi, że mogą być minimalne róznice w zależności od miejsca testowego. Im bardziej zaawansowana scena tym Radeon będzie przodował. Warunkiem tego jest względnie szybki procesor/zapas mocy na wątku.

            Skomentuj

        2. Kamil Myzia
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-27 10:26

          To spójrz jeszcze na redakcję PCL - tam wyniki identyczne jak u nas z pominięciem Tomb Raidera. Ponadto zwróć uwagę, jaki HD 7850 był na PPC.

          Skomentuj

    2. Eclipse
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-03-27 08:39

      Za 500zł to byłby hit

      Skomentuj

    1. waderr73
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-26 13:25

      No właśnie, możecie "2" dopisać

      Skomentuj

      1. Mateusz Sołtysiak
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-03-26 13:42

        Dzięki, poprawiliśmy.

        Skomentuj

  2. vilku664
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-03-26 13:27

    GTX660 - Pobór mocy według nvidii to ~140 W

    Skomentuj

    1. randallandhopkirk
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-26 21:24

      Bo na stronie Nvidii podają pobór samej karty a nie całej platformy.

      Skomentuj

    2. Eclipse
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-03-27 08:31

      GTX660 nie pobiera więcej jak 100-110 w grach.

      Skomentuj

      1. Lightning
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-03-27 09:30

        A to już zależy od konkretnego tytułu.
        Zauważ też, że niektóre gry wymagają więcej od procesora niż od karty graficznej np. AC3.

        Skomentuj

        1. Kamil Myzia
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-27 10:29

          Dokładnie, pobór jest uzależniony od obciążenia, a skoro mierzymy całą platformę, to na wynik wpływają wszystkie komponenty. Crysis 2 czy Crysis 3 mocno obciążają sprzęt. Bardziej od nich obciąża Furmark, choć nie stosuję, bo w rzeczywistości nie osiąga się takich wartości.

          Skomentuj

  3. foxu23
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-03-26 13:37

    fajnie bo jak wyjdzie ta karta
    to GeForce GTX 660 potanieje...

    Skomentuj

    1. zaraza
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-26 14:44

      Już staniał: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvidia-geforce-gtx-650-ti-660-obnizki-cen-kart-graficznych.html

      Skomentuj

    2. zaraza
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-26 14:45

      Już staniał: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvidia-geforce-gtx-650-ti-660-obnizki-cen-kart-graficznych.html

      Skomentuj

  4. damianeros
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-03-26 13:44

    czyli w sumie kolejny "numerek" droższy od poprzedniego modeli i na dłuższą metę nic nie wnoszący :/

    Skomentuj

    1. Kamil Myzia
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2013-03-27 10:30

      Oj, uzupełnił lukę między GTX 650 Ti a GTX 660. Przecież różnica w wydajności między nimi jest ogromna.

      Skomentuj

  5. toniek-94
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-03-26 14:06

    Fajny ten Geforce GTX 650 Ti Boost, tylko pobór pod obciążeniem mógłby byc lepszy.
    Jednak wolałbym dopłacic i kupic gtx 660, albo Radeon HD7850, który ma teraz bardzo fajne ceny i za 630 zł można wychaczyc fajny model.

    Skomentuj

    1. Eclipse
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-27 08:34

      fajny czyli tani ?. Nie wszystko co tanie to dobre, czasem warto dopłacić wierz mi.

      Skomentuj

    2. Kamil Myzia
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-27 10:33

      Pamietaj, ze mieliśmy karte referencyjną. Modele autorskie na pewno będą chłodniejsze.

      A tu masz EVGA 650 Ti BOOST za 589 zł - http://www.komputronik.pl/product/172358/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/GeForce_with_CUDA_GTX_650_Ti_EVGA_2GB_DVIx2_HDMI_PCI_E_.html

      :).

      Skomentuj

      1. Lightning
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-03-27 11:24

        "szyna danych pamięci 128 bit"
        Zbyt piękna by była ta cena... (chociaż jak na komputronik to wcale nie jest aż taka zła)

        Skomentuj

        1. retigon
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-27 18:34

          Skoro szyna 128 bit to znaczy że to nie jest boost.

          Skomentuj

      2. retigon
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-03-27 18:38

        650ti boost z 2 GB pamięci będzie pewnie kosztował w około 700 zł.

        Skomentuj

  6. Waldur
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-03-26 14:08

    Wersja 2GB nieopłacalna, miesiąc temu kupiłem MSI GTX 660 za 770 zł.

    Skomentuj

    1. Lightning
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-27 09:32

      A teraz ceny kart GTX 660 poszły znacznie w dół :)
      Mimo wszystko i tak nie przepłaciłeś, bo ta cena (niecałe 800 zł. za karty GTX 660) utrzymywała sie bardzo długo.

      Skomentuj

  7. git444
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-03-26 14:16

    Chyba wolałbym kupić i podkręcic hd7850. Bo ten Geforce zbyt dużym OC nie może się pochwalić.

    Skomentuj

    1. Jozio
      Oceń komentarz:

      -9    

      Opublikowano: 2013-03-26 14:37

      już lepiej kupić GTX 560 TI :D

      Skomentuj

      1. Paula85
        Oceń komentarz:

        9    

        Opublikowano: 2013-03-26 15:35

        Głośne i ciepłe :P

        Skomentuj

      2. Paula85
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2013-03-26 15:36

        I mało VRam-u.

        Skomentuj

        1. Lightning
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-27 10:58

          Karty GTX 560 Ti nie są ani nie głośne, ani nie ciepłe, wersje 2 GB też można znaleźć.
          Po prostu pobór energii jak na dzisiejsze czasy jest mało "atrakcyjny" no ale stosunek cena / wydajność wygląda bardzo dobrze tym bardziej, że świetnie się podkręca.

          Skomentuj

          1. Paula85
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2013-03-28 09:47

            560 Ti 2GB jest droższe.

            Skomentuj

  8. bored
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-03-26 14:23

    Czyli to taki niedorobiony GTX 660, z popsutym jednym blokiem.
    Mniejsza ilość klatek, ale grzeje się I prądu żre jak pełny GTX 660. Czyli lepiej już GTX 660 kupić...

    Skomentuj

  9. nowik707
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-03-26 15:04

    strona 9- temteratury. Karta amd sapphire 7790 w trybie spoczynku raczej nie ma 105 stopni ;-)

    Skomentuj

    1. Piotr Potarzycki
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-26 15:40

      Dzięki za czujność:)

      Skomentuj

  10. bankaigoku
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-03-26 15:21

    Cena niby nieco niższa ( podana w artykule) , lecz założę się że można znaleźć w sklepach o wiele tańszą ofertę tych bardziej wydajnych kart. Jak dla mnie wydawanie takich kart jest bezcelowe. Założę się ,że za jakiś okres karty pokroju "GTX 650" będą w pseudo zestawach w sklepach, na allegro itp

    Skomentuj

    1. Kamil Myzia
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-27 10:35

      Jesteś w błędzie. Zobacz EVGA 650 Ti BOOST za 589 zł i to w Komputroniku - http://www.komputronik.pl/product/172358/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/GeForce_with_CUDA_GTX_650_Ti_EVGA_2GB_DVIx2_HDMI_PCI_E_.html

      Skomentuj

      1. retigon
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-03-27 18:32

        Tylko że to nie jest boost. Jak byś uważnie przeczytał tekst pana Kamila Myzia to byś wiedział że boost ma szyna danych pamięci 192 bit a nie 128 bit.

        Skomentuj

  11. Szymon331
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-03-26 16:51

    W ofercie nVidii pojawił się taki złoty środek.

    Ale jeżeli nie jesteśmy fanboyami i nie ma dla nas znaczenia producent to znacznie lepiej poszukać czegoś u AMD bo Ci ten segment rynku mają opracowany i zasypany kartami już od dłuższego czasu.

    Skomentuj

  12. kitin
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-03-26 17:14

    Dokładnie tak jak ktoś już napisał. Wolałbym kupić 7850.

    Skomentuj

  13. brtsh
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-03-26 18:22

    Zgadzam się z przedmówcami, że na tę chwilę gtx 660 lub 7850 są bardziej opłacalne, ale pamiętajcie że za niedługi czas zrobią również obniżki 650 ti boost i wtedy zacznie się robić bardzo ciekawie ;p

    Skomentuj

  14. LogiTechu
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-03-26 21:07

    Bardzo ciekawa propozycja z średniego segmentu :)

    Skomentuj

  15. apuk666
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-03-26 21:51

    Już myślałem, że w ogóle nie wyjdzie. Na początku miała się nazywać gtx660 se. Czekałem i się doczekałem. Biere ją!

    Skomentuj

    1. retigon
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-03-27 18:42

      Lepiej chyba by było jak miała nazwę 660SE, bo teraz są 4 rodzaje 650, 3 rodzaje 650ti.

      Skomentuj

  16. nowik707
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-03-26 22:53

    Na stronie 7 możnaby wyodrębnić wyniki karty aby łatwiej moża je było odszukać.

    Skomentuj

    1. Kamil Myzia
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-27 10:35

      Tak, już zgłosiłem do naszego webmastera, dzięki!

      Skomentuj

  17. eco28
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-03-26 23:13

    Nie jest źle, MSI za 709zł i to wersja 2GB.
    http://www.agito.pl/karta-graficzna-msi-geforce-gtx-650-ti-boost-oc-twinfrozr-2gb-ddr5-pci-e-box-84-831355.html

    Za miesiąc lub dwa powinna spaść do 670zł a i ciekawa moze być cena/wydajność wersji 1GB dla tych co grają w mniejszej rozdzielczości niż fullHD.

    Skomentuj

    1. Lightning
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2013-03-27 09:34

      Jeśli na starcie jest 709 zł. to już za tydzień będzie poniżej 700 zł. ;) GTX 660 również taniał błyskawicznie po premierze.

      Skomentuj

  18. Lightning
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-03-27 09:43

    Wg mnie GTX 650 Ti BOOST jest świetny, autorskie wersje podkręcają się zauważalnie lepiej od referencyjnej konstrukcji (nawet 1140 MHz na rdzeniu i 6800 MHz pamięci) co chyba nikogo nie dziwi.
    Sam jestem zaskoczony tak konkurencyjną kartą ze strony Nvidii :)

    Skomentuj

    1. Kamil Myzia
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-03-27 10:38

      To prawda, widzialem już testy kart od producentów i przełamanie bariera 1100 Mhz na GPU nie jest kłopotem.

      Ceny jak na wersje przebudowane są OK. Już można znaleźć BOOST'a za mniej, niż 600 zł. A to, czy lepiej dopłacać do GTX'a 660... każdy ma inne zdanie i podejście. Nie zawsze mamy możliwość dopłacenia 50-100-200 zł...

      Skomentuj

      1. Lightning
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-03-27 10:55

        Dla jasności - wg Pana warto dopłacić do GTX 660, dobrze rozumiem?

        Skomentuj

        1. Eclipse
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-03-27 15:02

          Zawsze dobrze jest dopłacić do lepszego, ale czy warto ?. Każdy musi odpowiedzieć sobie sam.

          Skomentuj

          1. retigon
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-03-27 18:49

            Ale zwykła czy XT ? Bo te wersje trochę się różnią.

            Skomentuj

  19. 880moto
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-05 15:23

    teraz przydałaby się aktualizacja artykułu "karty graficzne"

    Skomentuj

  20. Lightning
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-05 15:36

    Coś drogie te karty GTX 650 Ti BOOST. GTX 660 można mieć już za ok. 720 zł. i to nie jakiś referent, tylko autorska wersja MSI "N".

    Skomentuj

  21. Andreneus
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-05 17:06

    Chyba Nvidia czuje presje ze strony AMD. Coraz częściej wydają swoje nowe karty.

    Skomentuj

  22. teneo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-05 21:58

    A dla mnie Nvidia ma największy minus za nazewnictwo. U AMD wszystko jest jasne 7770, 7790, 7850. U Nvidi GTX 650, i GTX 650 Ti , GTX 650 Ti BOOST. Kupujesz przez internet i nigdy do końca nie masz pewności czy sklep dobrze oznaczył nazwę karty.

    Skomentuj

  23. untited898
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-05 22:05

    "To wszystko przełożyło się na lep rezultaty w grach." chyba miało być lepsze.

    Skomentuj

  24. retigon
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-04-07 10:39

    "z sercem GeForce"
    miej serce i patrzaj w serce - takie skojarzenie się nasuwa

    Skomentuj

  25. UnitedTerror
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-04-09 02:38

    Patrząc na te wyniki powiem GTX 650ti boost może być nie najgorsze jeżeli cena będzie w granicach 650zl a nie ponad 700 zł bo jest to mało opłacalne kiedy GTX 660mozna kupić w granicach 800-850zl za np (jak dla mnie jeden z najlepszych autorskich modeli ) mianowicie MSI TwinFrozr III sam jestem jego posiadaczem i powiem że grafika ma ogromny potencjał i jest jednak wydajniejsza od radeona 7850 a co do TDP to limitem nie jest 110% tylko 119% a to do dość spora różnica , i kreci się naprawdę elegancko .

    Skomentuj

  26. adrian846
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2013-04-11 10:56

    Karta trochę za droga lepiej kupić tańszego radeona 7790 a wydajność porównywalna.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Psst... Chciałbyś przetestować naszą nową stronę? :)