Karty graficzne

Testy - Shadow Of The Tomb Raider (DX 12)

opublikowano przez Marcin Jaskólski w dniu 2018-11-15

Wszystkie przetestowane przez nas karty graficzne to modele autorskie (niereferencyjne). RX 590 w ogóle nie będzie występował w wersji referencyjnej. Dokładną specyfikację przetestowanych przez nas kart można sprawdzić na pierwszej stronie (zrzuty ekranowe GPU-Z). Komputer oparty był na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3600 MHz.

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

Radeon RX 590 44
34
Radeon RX 580 40
31
GeForce GTX 1060 36
30
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA

Radeon RX 590 66
49
Radeon RX 580 60
45
GeForce GTX 1060 56
44
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider to z pewnością gra o znakomitej implementacji DirectX 12 - jest ona tak dobra, że testowanie gry w DX 11 jest pozbawione sensu, bowiem różnica w wydajności jest kolosalna. Polarisy lubią DirectX 12 i nawet Radeon RX 580 potrafi zawstydzić GeForce GTX 1060.