Komputery

Testy: Doom, Dragon's Dogma, Evolve i Fallout 4

z dnia 2016-07-26
  • Doom
  • Dragon's Dogma
  • Evolve Stage 2
  • Fallout 4

Doom

Na APU AMD w ustawieniach niskich i rozdzielczości 1360 x 768 można liczyć na około 40 klatek na sekundę, w 1600 x 900 około 30 klatek na sekundę, a 1920 x 1080 około 20 klatek na sekundę. W czasie bardziej gorętszych akcji szybkość działania może się jeszcze zmniejszyć. Testy zostaly wykonane przy użyciu OpenGL - obsługa Vulkan wciąż nie jest dostępna dla zintegrowanych grafik. Nie udało się uruchomić gry na integrze Intela.

Dragon's Dogma: Dark Arisen

APU AMD - rozdzielczość 1920 x 1080, ustawienia niskie (tekstury średnie) i możemy liczyć na ponad 30 klatek na sekundę.

Intel HD 530 - ustawienia minimalne pozwalają uzyskać 40-60 klatek na sekundę w niskiej rozdzielczości 1366 x 768 i około 30 w rozdzielczości Full HD.

Evolve Stage 2

APU AMD - zaledwie 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1360 x 768. Przy dynamicznej strzelaninie FPS to opcja dla masochistów.

Intel HD 530 - integra nie zapewnia odpowiednio szybkiego działania gry.

Fallout 4

APU AMD - w rozdzielczości 1920 x 1080 i ustawieniach minimalnych możecie liczyć na około 30 klatek na sekundę. Zmniejszając rozdzielczość do 1360 x 768 "wyciągniemy" ponad 40 klatek na sekundę. Jeśli szukacie więcej cyferek znajdziecie je w naszym teście gry.

Intel HD 530 - w rozdzielczości 1920 x 1080 i ustawieniach minimalnych możemy liczyć na zaledwie około 20 klatek na sekundę, a w 1366 x 768 około 30 klatek na sekundę. Niestety - przy wykorzystaniu integry Intela gra potrafi wyrzucić nas do pulpitu.