Komputery

Testy: Quantum Break, Resident Evil 0, Tomb Raider i Battlefront

z dnia 2016-07-26
  • Quantum Break
  • Resident Evil 0 HD Remaster
  • Rise of the Tomb Raider
  • Star Wars: Battlefront

Quantum Break

AMD APU - 1366 x 768 i ustawienia minimalne (niskie z wyłączonym wygładzaniem krawędzi) pozwalają na osiągnięcie średnio około 30 klatek na sekundę

Intel HD - tytuł niegrywalny, ale warto zauważyć, że jest to gra wykorzystująca DirectX 12 i działa na zintegrowanej grafice Intela (obsługa DX12 nie była więc czczymi przechwałkami).

Resident Evil 0 HD Remaster

Intel HD 530 - 1920 x 1080 i w zupełności wystarczające do rozgrywki 30 klatek na sekundę. APU AMD również świetnie sprawdzi się przy tej grze.

Rise Of The Tomb Raider

APU AMD - ustawienia najniższe pozwalają na osiągnięcie około 20 klatek na sekundę w rozdzielczości Full HD i około 30 w rozdzielczości 1360 x 768.

Intel HD 530 - około 20 klatek na sekundę w rozdzielczości 1360 x 768 i ustawieniach minimalnych. Słabo.

Star Wars: Battlefront

APU AMD - ustawienia niskie pozwalają na osiągnięcie w rozdzielczości Full HD ponad 30 klatek na sekundę. Jeśli uważasz, że to nie wystarczy, musisz posiłkować się zmianą rozdzielczości.

HD 530 - rozdzielczość 1360 x 768 i ustawienia niskie pozwalają na osiągnięcie nawet 40 klatek na sekundę. Podkręcenie zintegrowanej grafiki pozwala na wyciśnięcie jeszcze nieco więcej z konstrukcji Intela.