Niby czemu Tesla miałaby sobie lepiej poradzić z mniejszą mocą? Bo to nie jest spalinówka z wałem napędowym i dyferencjałami. Tu nie da się "przekierować" mocy na tył. Da się tylko wyłączyć przednie silniki. No chyba że tam wąskim gardłem jest zasilanie, które nie jest w stanie doprowadzić wystarczającej mocy do wszystkich silników, to wtedy faktycznie mogłoby to mieć jakiś sens.
Jakieś źródło informacji o tej konieczności wymiany akumulatorów co dwa lata, czy tak tylko Ci się przyśniło? Nawet gdyby to co piszesz było prawdą i cena była dokładnie taka, to przy obecnej cenie prądu i oleju napędowego wyjdzie to mniej więcej na 0 lub nawet na korzyść w stosunku do konwencjonalnych autobusów.
Nie można powiedzieć, że w Rosji jest bieda, tam jest straszna dysproporcja majątkowa. Jest tam wielu milionerów, czy nawet miliarderów i ogromna liczba ludzi biednych, a brakuje "klasy średniej".
Z dużą częścią wymienionych przez Ciebie rzeczy się zgadzam, dlatego myślę, że elektryki to tylko faza przejściowa, a wodór ma większy potencjał.
Nie zgodzę się z Tobą co do masy. Sedany kosztujące mniej więcej tyle co Model S ważą też bardzo podobnie i rozkład tej masy nie jest bez znaczenia. W elektryku środek masy jest bardzo nisko i niemalże centralnie między osiami.
Na tą chwilę dysponując odpowiednią kwotą pewnie też nie wybrałbym Tesli, ale ta firma zapoczątkowała coś, czego już nie da się zatrzymać i już za kilka lat nastąpi koniec produkcji samochodów czysto spalinowych, a za kolejnych kilka(naście) nawet hybrydowych.
0
bimbrownik03
Co do wodoru w pełni się zgadzam, spalinówki będą wypierane prawnie i pewnie za jakiś czas (dość długi) nie będą nawet dopuszczalne do ruchu.
Co do przyczepności się nie wypowiem, bo nie wiem jak to wygląda w Tesli, ale przyspieszenie 0-100 jest dla mnie mimo wszystko bardziej istotne niż Vmax. To już kwestia priorytetów.
0
bimbrownik03
Jakiego Mercedesa masz na myśli? Nawet AMG GT nie ma takiego przyspieszenia jak Tesla S P100D. O prędkości maksymalnej nie warto wspominać, bo poza torem nigdzie tyle nie pojedziesz. Nawet na niemieckich autostradach nie ma do tego warunków przez więcej niż kilometr.
Teraz w Polsce elektryki może nie mają wielkiego sensu, ale za parę lat to się zmieni i samochody spalinowe nie będą miały sensu. Nawet jeżeli będą jeszcze sprzedawane, to np. nie będą mogły wjeżdżać do centrów miast.
Akurat Infinity Display to nazwa marketingowa ekranów Samsunga, które jak do tej pory były zakrzywione, także jeżeli nadal będzie stosowana ta nazwa, to podejrzenia o zakrzywionych krawędziach nie są bezpodstawne.
W smartfonach LG to się chyba nazywa FullVision.
Jest jakaś informacja, czy te "drzewka" wspierają szybkie ładowanie lub jakim natężeniem są w stanie ładować? Jeżeli będą ładować wolno, to raczej się nie sprawdzą, bo kto by chciał tam siedzieć pół godziny, żeby naładować 10%?
Co innego jeżeli zrobiliby to w takich zamykanych szafkach, jak to jest np. w niektórych centrach handlowych. Wtedy można zostawić telefon i iść załatwić parę spraw.
Anteny GMS albo WiFi zasilane takimi panelami to zdecydowanie lepszy pomysł.
Tesla Cybertruck przetestowana w ciężkich warunkach. Ciągnęła 15-tonowy ładunek
8 komentarzyDyskutuj z nami!Grudniowy update Windows 10 - ta aktualizacja może być uciążliwa
86 komentarzyDyskutuj z nami!Shenzhen pokazuje światu, czym jest elektryfikacja
58 komentarzyDyskutuj z nami!Rosjanie chcą zbudować luksusowy hotel w kosmosie
10 komentarzyDyskutuj z nami!Toyota również postawi na samochody elektryczne
33 komentarzyDyskutuj z nami!Nie zgodzę się z Tobą co do masy. Sedany kosztujące mniej więcej tyle co Model S ważą też bardzo podobnie i rozkład tej masy nie jest bez znaczenia. W elektryku środek masy jest bardzo nisko i niemalże centralnie między osiami.
Na tą chwilę dysponując odpowiednią kwotą pewnie też nie wybrałbym Tesli, ale ta firma zapoczątkowała coś, czego już nie da się zatrzymać i już za kilka lat nastąpi koniec produkcji samochodów czysto spalinowych, a za kolejnych kilka(naście) nawet hybrydowych.
Co do przyczepności się nie wypowiem, bo nie wiem jak to wygląda w Tesli, ale przyspieszenie 0-100 jest dla mnie mimo wszystko bardziej istotne niż Vmax. To już kwestia priorytetów.
Teraz w Polsce elektryki może nie mają wielkiego sensu, ale za parę lat to się zmieni i samochody spalinowe nie będą miały sensu. Nawet jeżeli będą jeszcze sprzedawane, to np. nie będą mogły wjeżdżać do centrów miast.
EVGA X299 Dark - płyta do podkręcania najwydajniejszych procesorów Core X
11 komentarzyDyskutuj z nami!Kolejne źródło sugeruje wyświetlacz Infinity Display w Galaxy A5 (2018)
10 komentarzyDyskutuj z nami!W smartfonach LG to się chyba nazywa FullVision.
Mówisz komórka, myślisz smartfon - połowa Polaków korzysta tylko z tych ostatnich, a Ty?
24 komentarzyDyskutuj z nami!„Drzewka”, które naładują smartfony
6 komentarzyDyskutuj z nami!Co innego jeżeli zrobiliby to w takich zamykanych szafkach, jak to jest np. w niektórych centrach handlowych. Wtedy można zostawić telefon i iść załatwić parę spraw.
Anteny GMS albo WiFi zasilane takimi panelami to zdecydowanie lepszy pomysł.
Jak bezpiecznie logować się do banku i realizować przelewy - 5 porad
10 komentarzyDyskutuj z nami!