Mój sprzęt

  • Nazwa zestawu: Samsung N130
  • Typ zestawu: komputer stacjonarny
  • Procesor: Intel Atom N270 1,6 Ghz
  • Karta graficzna: Intel
  • Płyta główna: chipset Intel 945G
  • Pamięć RAM: DDR-2 533 1 GB
  • Dysk twardy: Samsung SpinPoint 160GB
  • Dodatkowe informacje: Do czego używam zestawu: Praca/internet/streamowanie mediów na X360;] Jakich aplikacji używam: Windows 8, MS Office 2010, Mozilla Firefox

  • Nazwa zestawu: Microsoft Xbox 360S 4GB+ HDD 20GB
  • Typ zestawu: komputer stacjonarny
  • Procesor:
  • Karta graficzna:
  • Płyta główna:
  • Pamięć RAM:
  • Dysk twardy:
  • Dodatkowe informacje: Gdzie dokonano zakupu: Komputronik Do czego używam zestawu: Gry!!! ;]

Komentarze

  • Czwarte wideo z serii 7 Cudów Gry Crysis 3 - zobacz dlaczego nosi tytuł "Tajfun"

    Ocena komentarza: 1
    Czemu go minusujecie jak ma rację? 8800 to była rodzina kart, a nie konkretny model. Były 8800 GTS (320 i 640 MB) 8800 GT (512 MB), GTX i Ultra (po 768 MB). Na tych dwóhc ostatnich spokojnie Crysis chodził na pełnych detalach.

    95

  • Gry Dead Space 3 Dev Team Edition - specjalne wydanie limitowane dla największych fanów serii

    Ocena komentarza: 0
    Ale w jedynce też takie momenty były. W sumie to nawet logiczne że w DS2 jest znacznie więcej nekromorfów- w pierwszej części byliśmy na statku mającym ok. 1000 osób z załogi. W drugiej części jesteśmy już na stacji kosmicznej zbudowanej na księżycu Saturna- więc logicznym jest, że jest tam więcej ludzi niż na statku kosmicznym. Teraz ogrywam demo DS3, później podzielę się wrażeniami ;]

    22

  • Gry Dead Space 3 Dev Team Edition - specjalne wydanie limitowane dla największych fanów serii

    Ocena komentarza: 1
    Dla mnie ani jedynka ani dwójka straszne nie były. Obie za to przytłaczały w bardzo fajny sposób- ukazując zmasakrowane, zdeformowane ludzkie ciała. Wiadomo, że najstraszniejsze dla nas są rzeczy, które na pierwszy rzut oka wydają się znane, ale jak się przyjrzymy to już takie nie są. Tak czy inaczej, w oby przypadkach dostałem shootera w fajnym klimacie, dlatego trójkę też chętnie kupię. jak ktoś chce zagrać w naprawdę dobry horror (a dobry horror to dla mnie taki, który miażdży samą atmosferą, a nie małą ilością amunicji w magazynku) polecam Amnesia The Dark Descent.

    22

  • Trzecie wideo z serii 7 Cudów Gry Crysis 3 nosi tytuł "Przyczyna i skutek"

    Ocena komentarza: 1
    Ok, ale wielu nie robi tego dla zabawy. Wielu użytkowników tego portalu naprawdę lubi się w takie wojenki bawić i powtarzać truizmy.

    46

  • Trzecie wideo z serii 7 Cudów Gry Crysis 3 nosi tytuł "Przyczyna i skutek"

    Ocena komentarza: -1
    Nooo, konzole som gópieee i majom grafikem brzydko!!! pc 4liffe!!!!
    A tak siriusli- dajcie se już spokój. Każdy wie że na 7letnim sprzęcie gra będzie wyglądała gorzej niż na nowych peceteach. Pytanie tylko... so what? No co z tego że na moim X360 Crysis będzie wyglądał gorzej niż na waszych piecach? Gameplay będzie identyczny, więc nie wiem o co ten cały hype. Z resztą, do kogo ja mówię- większość komentujących tutaj dostaje orgazmu przy każdym dodatkowym kilobajcie ramu i każdym dodatkowym megaherzu. Jarają się grafiką, i jęczą że gra to nie gra tylko benchmark. Albo odwrotnie. Eh.

    46

  • Windows 8 radzi sobie na rynku słabiej niż Vista - raport udziału w rynku systemów operacyjnych

    Ocena komentarza: -3
    No cóż, widać sam jestem PRO bo komenta nawet w tym miejscu co chcę nie potrafię zamieścić... Pewnie niedługo też na ósemkę wrzucać zacznę ;]

    86

  • Windows 8 radzi sobie na rynku słabiej niż Vista - raport udziału w rynku systemów operacyjnych

    Ocena komentarza: -1
    O ja... No faktycznie, PRO W8 nie używają bo to szit- w końcu menu start nie ma!- to najczęściej jedyny argument przeciw ósemce. Z resztą, najlepiej przyzwyczaić się do jednego i mieszać z błotem wszystkie nowości- jakie to postępowe... A jak ktoś nie radzi sobie z kafelkami, o znak że naprawdę jest mocno na bakier z wszelkiego rodzaju technologią, i dla niego szczytem nowoczesności będzie przedpotopowy łindołs ikspe.
    Inna sprawa, że po włączeniu zwykłego eksploratora pracuje się identycznie jak na W7, ale widać PRO to przerasta. A W8 to tak naprawdę W7 z dodatkami.
    Ale w sumie jestem tylko laikiem, bo pracowałem na 6 OSach (WXP, W7, debian, ubuntu, fedora i teraz W8).

    86

  • Windows 8 radzi sobie na rynku słabiej niż Vista - raport udziału w rynku systemów operacyjnych

    Ocena komentarza: 0
    Ja nie używam ani firewalla ani antywira. Nie pobieram nie-do-końca-legalnych plików, nie odbieram maili z nieznanych adresów, nie wchodzę na "podejrzane" strony i od dawna nie miałem żadnych problemów z wirusami:)

    86

  • Windows 8 radzi sobie na rynku słabiej niż Vista - raport udziału w rynku systemów operacyjnych

    Ocena komentarza: -1
    Ludzie boją się zmian i nowości. Dlatego Windows 8 ma takie a nie inne wyniki. Nie ma to nic wspólnego z jego funkcjonalnością- ta jest taka sama jak 7+ nowy interfejs i parę bajerków. Ale masa obskurantów siedzi nadal na XP (który, swoją drogą, też był glebiony nieziemsko po premierze). Odrzucanie innowacji jest na porządku dziennym. Najbardziej widoczne jest to w grach- wrzucanie na każdego kolejnego CoD, a jak się pojawi to wszyscy myk do sklepu. A jak wychodzą gry mniej znanych studiów, ale równie, a może nawet ciekawsze- to nikt ich nie kupuje bo "co to za gó*no, wracam do koda". Śmieszy mnie też narzekanie na serię Crysis- jak wyszła jedynka- "łeee, ale lipa, tylko grafa i nic więcej". Wyszła dwójka "łeee, jaka grafa do du*y, nie opłaca się w to grać". A prawda jest taka, że developerzy chcieli się skłonić w stronę graczy narzekających na wysokie wymagania jedynki. No ale nic, wracając do W8- pracuję na nim praktycznie od samej premiery, i już wiem że nie wrócę do 7. Dlaczego? Dlatego że tutaj mam to samo plus kilka fajnych dodatków. System jest stabilny i szybki (nawet na moim "sprzęcie"), nie ma problemu z odpalaniem gier i programów, ze streamowaniem mediów również. Jedyna wada to to, że jeśli chcę korzystać z interfejsu MUI muszę skalowć rozdzielczość, bo natywna matrycy to 1024x600.

    86

  • Smartfon Nokia Lumia 825 z 4,3" ekranem wykonanym w technologii PureMotion

    Ocena komentarza: 0
    A ja na gwiazdke dostałem od dziewczyny Itouch Gloves, więc bez problemu obsługuję w nich każdy ekran dotykowy ;]

    27

  • Pierwsze wideo z serii „7 Cudów Gry Crysis 3"

    Ocena komentarza: 0
    No właśnie, dlatego totalnie nie rozumiem czemu ludzie czepiją się "głupoty" efpeesów.

    83

  • Pierwsze wideo z serii „7 Cudów Gry Crysis 3"

    Ocena komentarza: 0
    No właśnie, dlatego totalnie nie rozumiem czemu ludzie czepiją się "głupoty" efpeesów.

    83

  • Pierwsze wideo z serii „7 Cudów Gry Crysis 3"

    Ocena komentarza: 0
    Hm... nie wiem czy może być coś głupszego niż strzelanie z karabinu do demonów które wylazły z cieplutkiego piekła i osiedliły się na marsie... Siriusli... Co nie zmienia faktu że Doom jest szalenie grywalny. Anyway- irytuje mnie takie gadanie że gry "coraz gupsze som"Przecież nawet uwielbiany przez miliony Half-Life, jakby go przeanalizować od deski do deski- jest durny. Tajemnicza baza, naukowcy, portal do innego wymiaru, i jeden doktorek który siecze alienów i komandosów nie dostając zadyszki nawet przy największej rozwałce- przecież to brzmi jak scenariusz filmu klasy B albo i gorzej.
    Gra ma dawać zabawę, przyjemność. I w moim odczuciu Crysis świetnie się z tego wywiązuje. Jasne, są z nim pewne problemy (jak chociażby niedopracowane AI) ale nie przyćmiewają one zalet tej gry. Jak i wielu innych nowych gier.

    83

  • Pierwsze wideo z serii „7 Cudów Gry Crysis 3"

    Ocena komentarza: 0
    Nie, to gameplay z konsoli, zobacz sposób poruszania kamerą- gra na padzie. Jeśli na X360(którego posiadam) lub PS3 będzie tak wyglądał- to i tak będzie super, na pewno kupię. W sumie jak będzie brzydki to też kupię, po rpostu lubię gry CryTeka ;]

    83

  • Wygładzanie Nvidia TXAA w Assassin's Creed III

    Ocena komentarza: 0
    Też tak robiłem na 7300GT ^^ tylko u mnie było trochę więcej fps bo miałem wykręconego palita :D

    90

  • Dokładna data premiery gry GTA 5 na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 ujawniona przez Amazon

    Ocena komentarza: 0
    No właśnie rzecz w tym że to daje fun na chwilę, ale np. w GTA 4 po 46 godzinach grania (nie pod rząd:p w ciągu miesiąca tyle wygrałem) już miałem serdecznie dość tej gry i tych możliwości. To trochę jak z megagrafiką- jak pierwszy raz zobaczyłem Crysisa to myślałem że się ze**am z wrażenia. Ale po godzinie gry przestałem zwracać na to uwagę i wtedy gra obroniła się grywalnością. Tak samo możliwości w GTA4- jak zaczynałem to się jarałem, jak kończyłem to było "byle szybciej, byle szybciej, byle zobaczyć zakończenie i odłożyć/wymienić na jakąś inną grę.

    48

  • Dokładna data premiery gry GTA 5 na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 ujawniona przez Amazon

    Ocena komentarza: 2
    A ja nie łapię fenomenu tej gry. Próbowałem się przekonać- ukończyłem (w bólach) San Andreas za 3 podejściem, ukończyłem GTA 4, 3 albo 4 razy podchodziłem do Vice City... I nic. Na początku faktycznie dają fun, ale po dłuższym czasie po prostu nużą- wszystkie misje podobne- jedź i zastrzel, jedź i porwij, jedź i wróć...

    48

  • Wymagania sprzętowe gry Crysis 3 - minimalne, zalecane i maksymalne

    Ocena komentarza: 0
    Pontjaki Fajerberdy i GieTeO, Czewrolety Kamaro, Dodże Czalendżery i Czardżery i Plajmałthy Kuda (z HEMI ofkors). ^^

    219

  • Smartfon Nokia Lumia 620 najtańszym modelem z systemem Windows Phone 8

    Ocena komentarza: 2
    W komórkach na WP7.5 jest to samo;] miałem do wyboru Lumię 610 i Galaxy Ace, i jak zobaczyłem płynność działania interfejsu to z miejsca wziąłem Lumię ;] Żałuję tylko że nie będzie update do WP8, ale i tak nie narzekam ;]

    46

  • Wymagania sprzętowe gry Crysis 3 - minimalne, zalecane i maksymalne

    Ocena komentarza: 0
    AlfówRomełów (BeeMWu z resztą też ;p) nie lubię, ale mądrze prawisz ;]

    219

  • Wymagania sprzętowe gry Crysis 3 - minimalne, zalecane i maksymalne

    Ocena komentarza: 1
    Gdyby zależało mi jakoś szczególnie na grafice to kupiłbym PC. Rzecz w tym, że szkoda mi wydawać mnóstwo kasy na coś, co wrażenie będzie robiło na mnie przez 20 min, a później spowszechnieje i nie będę nawet tego zauważał. A grywalność, niezależnie od platformy, zawsze jest taka sama...

    219

  • Wymagania sprzętowe gry Crysis 3 - minimalne, zalecane i maksymalne

    Ocena komentarza: 1
    Ciekawe jak na X360 będzie wyglądał... Wiadomo, że gorzej niż na PC, ale ciekaw jestem ile będzie prawdy w słowach Yerliego- że na konsoli spróbują emulować część efektów DX11. A nawet jak nie wyjdzie- i tak kupię ;]

    219

  • Akcja "STOP mobilnemu piractwu" - sprawdź jak wyglądają statystyki i weź udział w dyskusji

    Ocena komentarza: 1
    No cóż, widzę że jestem aż nieprzyzwoity w swojej uczciwości. Gram na konsoli- wszystkie gry oryginalne, konsola nigdy żadnych 'cipów' ani 'flaszów' nie widziała. Win8 oryginał. Office też. Tel z WP7.5- tylko darmowe apki, nie potrzebuję ani płatnych, ani gier- bo i kiedy mam na komórce grać? Jak empekiem do roboty jadę? To 15 minut trwa, nie ma sensu nic odpalać nawet. W sumie to nawet zastanawiam się, kto i kiedy ma czas w te komórkowe gry grać. Rozumiem jak się ma podróż 2 albo 3 godzinną pociągiem czy innym samolotem, ale tak na co dzień?
    Anyway, wiem że ze względu na tą moją 'oryginalność' wielu ludzi nazywa mnie frajerem albo i jeszcze gorzej, ale nie dbam o to. Wolę reprezentować cywilizowany sposób myślenia, a nie jakiś intelektualny relikt komuny. I nie, nie jestem bogaczem- jestem studentem, który utrzymuje się na własną rękę- 5 dni na uczelni, 2 dni w pracy. Mama i tata nie pomogą (jak w przypadku wielu tych, którzy piracą na potęgę) i jakoś mogę inwestować w oryginały. Wystarczy chcieć.

    118

  • Premiera gry Far Cry 3 - bardzo długi zwiastun

    Ocena komentarza: 0
    Truly... Najlepsze tekstury jakie widziałem były w UT2003. W UT2004 były już nieco gorsze, ale tylko na tych największych mapach. Niezłe były też w Painkillerze. Później, wraz z rozwojem shaderów jakość tekstur bardzo spadła.

    66

  • Test gry Call of Duty: Black Ops 2 na karcie graficznej AMD Radeon HD 7770

    Ocena komentarza: 2
    Nie potrafią optymalizować. Skoro Halo 4 daje radę w 1280x720, Crysis chodzi na konsolach w 1152x720 to czemu kol of djuty nie? Przecież graficznie to nie ma nawet co porównywać. Serio, nie łapię o co chodzi z tymi kolami że się tak ludzie na to rzucają...

    42

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    Nie chodzi o 'granie na pałę', bo tak nawet w pierwszym Doomie daleko nie zajdziesz. Czy to oznacza że w Doomie nie ma skryptów? Poza tym, jako ciekawostka- kiedy grasz w jakąś grę to tworzysz skrypt na własny użytek. Potwierdzą to gracze sieciowi.
    Tak samo w RPG- przecież to tylko odtwarzanie jakiejś historii z możliwością delikatnego wpływu na jej przebieg- ale nigdy nie uda Ci się zrobić czegoś, na co nie wpadł twórca- bo w grze zwyczajnie nie umieszczono takiej możliwości.
    a zerosouL nadal nie wymienił żadnego tytułu ze 'starych, dobrych gier' (bo ani FC, ani FEAR, ani HL2 starymi grami nie są).
    Z resztą- serio, jak chcecie dyskutować to konkretami a nie ogólnikami. Bo ja potrafię wszystko co powiem poprzeć sensownym argumentem.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    Tak, masz rację, ale połowicznie- otóż faktycznie, fragmenty czegoś rozsypują się w różnych kierunkach, ale zawsze są to te same elementy (vide wspomniane kawałki blachy z chatek).
    Zgadzam się że jeszcze długo nie będzie prawdziwej fizyki zniszczeń w czasie rzeczywistym- bo tak naprawdę to świat w grze musiałby składać się z cząsteczek- tak jak w rzeczywistości.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    O regresie AI pisałem już wcześniej;] Anyway- tak naprawdę to praktycznie każda gra jest liniowa i opiera się na skryptach. Dlaczego? Otóż w każdej grze możesz zrobić tylko tyle, na ile pozwolą Ci jej developerzy w procesie jej tworzenia. Dlatego wszelkie wrażenie wolności jest pozorne. Jasne, są jakieś Minecrafty itp, ale mówię tutaj o grach które mają wątek fabularny który da się ukończyć. Każda gra ma ograniczenia, różni się tylko sposób w jaki są one narzucone. I tak w MW3 idziesz jednym korytarzem między budynkami z punktu A do punktu B, i nie da się z tej drogi zboczyć. W Skyrimie możesz łazić po całym kontynencie, ale nie możesz wyjść poza niego- nie da się przepłynąć morza.
    Co do RPG (żeby nie było- lubię ten rodzaj gier) to tak naprawdę wcale nie są tak złożone jak ich fani twierdzą- nadal możemy zrobić tylko to, co wymyślili dla nas twórcy. I tak- nie da się zabić jakiegoś ważnego dla fabuły NPC. Jest nieśmiertelny i nawet legion łuczników ostrzeliwując go dzień i noc nawet go nie draśnie.
    Rozumiesz o co mi chodzi?
    Nie ma gier zmuszających do myślenia- jest tylko zagadka, którą np. możemy rozwiązać wykonując skrypt wymyślony przez autorów. To wszystko, żadnej inwencji z Twojej strony. I tak naprawdę obecne gry niewiele się różnią od tych starych. Bo gry są tylko grami i niczym więcej. A każda gra musi mieć swoje reguły i ograniczenia- a to są właśnie skrypty i liniowość w przypadku gier konsolowych i pecetowych.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    Zależy w którym. W Guerilla i Armageddon widać fragmenty z których zostały zbudowane poszczególne konstrukcje. Chba najmniej ta skryptowość w destrukcji paradoksalnie objawiała się w pierwszym RF.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 1
    Tak po prawdzie to nie znam żadnej starszej gry która nie byłaby oskryptowana. W sumie nawet produkcje sandboxowe muszą mieć skrypty żeby dało się w nie grać. Poza tym większość starych gier było prostych jak konstrukcja cepa. AI? Gdzie? Chyba tylko w Unrealu, jeśli o gry sprzed 2000 roku chodzi.
    Świetne nowe gry? Ot, chociażby seria Gears of War, której grywalność stoi na bardzo wysokim poziomie. Saga God of War- chyba najlepsze slashery w jakie przyszło mi grać. Bulletstorm- pierwszy od dawna shooter który wniósł coś świeżego, i który daje nieziemski fun. Wiedźmin i Wiedźmin 2 za dojrzałość. Mortal Kombat- za powrót do korzeni. Seria Crysis- bo cholernie mi się podoba. Amnesia The Dark Descet- bo to chyba najlepszy growy horror jaki kiedykolwiek powstał. Serio mógłbym wymieniać jeszcze mnóstwo tytułów.
    Więc Twoja kolej- wymień mi zmuszające do myślenia, nieoskryptowane, stare, dobre gry. Chociaż tyle ile ja.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    I dla przykładu- chatka tam składała się z kilku płyt blachy/drewna na które się rozpadała, a których za nic w świecie nie dało się już rozczłonkować. Tak samo w BF BC2/BF3 ściana zawsze rozpadała się tak samo- testowałem ;]
    Masz rację, na w pełni dynamiczne środowisko przyjdzie nam jeszcze dłuuugo poczekać.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 1
    Po części się zgodzę- było wiele starszych gier, które były naprawdę świetne. Ale... Ale kiedyś łatwiej było wymyślić coś nowego i zaskakującego. Kiedyś przemysł gier nie przynosił miliardów dolarów zysku. Kiedyś dobre gry można było zrobić w przysłowiowym garażu. Teraz to by po prostu nie przeszło.
    Wymienione przez Ciebie gry to faktycznie słabe produkcje- ale wymieniłeś gry które są dość specyficzne- krótkie, takie same i nastawione na największy zysk przy minimalnych włożonych kosztach, wypuszczane taśmowo. Po takich produkcjach niczego innego spodziewać się nie można.
    Inna sprawa ma się chociażby z grami typu Crysis- pamiętam jak wyszła pierwsza część wszyscy narzekali że nudna i głupia. Wyszła druga, bardziej widowiskowa- ludzie narzekają że jedynka była super, a dwójka to już taki ło efpees. Ciężko jest dogodzić graczom którzy sami nie wiedzą czego chcą.
    Co do silników- fakt, kiedyś gry często wychodziły na autorskich silnikach... Ale do momentu pojawienia się Unreal Engine i idTech2/3. Wtedy zaczęło się masowe kupowanie licencji.
    Z resztą- jeśli komuś zależy na grywalności (jak chociażby mi)- odpala sobie stare hity i ma w doopie nowości (jak nie ja). Przynajmniej raz w roku kończę Unreala, Doomy i Quake, trochę rzadziej Gothic 1 i 2 czy Planecape Torment czy inne tytuly na których wymienienie zabrakłoby tu miejsca. Ale gram też w nowości (jak już stanieją- gry konsolowe do tanich nie należą) i jakoś akceptuję to że są takie a nie inne.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    Czyli to na czym destrukcja otoczenia opiera się we wszystkich grach. Wszędzie masz obiekty podzielone z góry na konkretne fragmenty, które będą się kruszyć/łamać/wyginać. Wyjątkiem są gry korzystające z PhysX, ale jakoś nie za wiele ich do tej pory wyszło, a i tam ta destrukcja to raczej okazjonalna była.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    Eh... Ciągle na jedno kopyto. Weź podaj tytuły tych świetnych produkcji które to ongiś wychodziły, a których teraz już ze świecą szukać. Bo gram od czasów NESa i C64. I jakoś tego spadku jakości nie zauważyłem, a ukończyłem gier setki. Dosłownie. Na PC grałem od 2002 do 2012 roku. Grałem we wszelkiej maści klasyki, a także mniej znane, ale bardzo dobre gry. I naprawdę, może jestem za głupi żeby dostrzec to co widzisz Ty. Jedyne co moim zdaniem pogorszyło się w grach to AI. Jest to wada, ale idzie to przetrwać.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    Destrukcji ulegały też niektóre mury i część przedmiotów w C2.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    Co do MGS to wydaje mi się że to jednak zwykłe 'sprajty'. A co do fizyki, to wydaje mi się że w przypadku trawy w 2D używa się tego samego algorytmu fizycznego co do liczenia fizyki materiałów, tylko odwróconych 'do góry nogami'. Ale nie jestem w tej dziedzinie zbyt obeznany, więc mogę się mylić ;]

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 1
    W dziedzinie AI to mamy nawet regres... Przypomnij sobie FEAR albo pierwszego FarCry. Tam wrogowie byli naprawdę sprytni.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 0
    A, żeby nie było- wydawca to nie developer, bo często niektórzy mylą te dwa pojęcia ;]

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 1
    Trawa chyba ogólnie wszędzie jest 2D... ;p nie wiem jakiej mocy obliczeniowej potrzebowałaby gra żeby generować każde źdźbło w trójwymiarze i do tego jeszcze liczyć do niego fizykę;p

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: -4
    Nie zgodzę się. Mimo obecności konsol dało się stworzyć pierwszego Crysis i dało się stworzyć Battlefielda 3. Zastój graficzny jest winą wydawców a nie konsol. Gdyby np. Crytek mógł wydać C3 najpierw na PC, a później dopiero zajął się przycinaniem detali na rzecz konsol- grafika wyglądałaby znacznie lepiej. Jestem konsolowym graczem, zdaję sobie sprawę z ograniczeń sprzętu, ale nie jest to faktyczny powód zastoju graficznego.

    54

  • Zobacz fragmenty kampanii single gry Crysis 3

    Ocena komentarza: 1
    Albo na bardzo łatwym poziomie trudności. Zawsze się tak prezentuje gry, rozgrywka wydaje się wtedy najbardziej dynamiczna- nie trzeba się chować itp.

    54

  • Premiera gry Call of Duty: Black Ops 2 - oceny wyglądają bardzo zachęcająco

    Ocena komentarza: -1
    No... Cóż... W końcu growy blockbuster, nie wypada inaczej ocenić...

    66

  • Krótka recenzja gry Halo 4. Czy jest to najlepsza produkcja na konsolę Xbox 360?

    Ocena komentarza: 0
    To taki shooter jakich już, niestety, nie robi się wiele. Wychowałem się na Doomach, Quakeach i Unrealach- i właśnie tego typu strzelanki lubię najbardziej. Szybkie i wymagające dużych umiejętności. Może to śmieszne, ale prawda jest taka że teraz robią jakieś wymyślne cudaki, gdzie w strzelance gracz dodatkowo jeździ na sankach, wspina się po linach, wciela się w trakcie gry w 30 różnych postaci... Taki speudorealizm. Natomiast staroszkolnych gier, w których łapiesz jakąś pukawkę i eksterminujesz wszystko co istnieje bez zbędnych udziwnień jest bardzo niewiele- a i to rimejki (vide Doom 3 BFG czy Painkiller Hell&Damnation). A Halo właśnie takie jest. Przynajmniej od Reach;]

    29

  • Krótka recenzja gry Halo 4. Czy jest to najlepsza produkcja na konsolę Xbox 360?

    Ocena komentarza: 1
    Dziwne... Mi się Halo 1/2/3/ODST totalnie nie podobały. Ukończyłem i szybko wymieniłem je na inne gry. Później zagrałem w demo Reach i nie mogłem się oderwać, mimo że jest króciutkie... Jeśli 4 okaże się tak klimatyczne jak Reach to pewnie je kupię...

    29

  • Sony poprawia konsolę PlayStation 4 Orbis - wykorzysta zmodyfikowane APU AMD A10?

    Ocena komentarza: 0
    Łoj, tfu, Radeona X1900 czy jakiegoś mocniejszego, z PS3 mi się porypało;p

    255

  • Sony poprawia konsolę PlayStation 4 Orbis - wykorzysta zmodyfikowane APU AMD A10?

    Ocena komentarza: 1
    Hm... nie wiem czy w dniu premiery Xboxa 360 dało radę złożyć komputer z trzyrdzeniowym procesorem (w sumie wtedy nawet ich nie było chyba, Phenomy X3 jakoś później się pojawiły, w 2007 chyba), z (na ówczesne czasy) mocną grafiką, i nawet tak niewielką ilością ramu w cenie konsoli. Wydaje mi się że nie bardzo, bo w 2005 roku niewielu miało kompy z GF 7xxx i wielojajowcami....

    255

  • Sony poprawia konsolę PlayStation 4 Orbis - wykorzysta zmodyfikowane APU AMD A10?

    Ocena komentarza: 1
    Wiesz, z tego co pamiętam to wymagania UE3 były przedstawiane jako niesamowicie wysokie. Pamiętam jak na forum unreal pojawiały się zapowiedzi UT3, i tam jako MINIMUM podawano w niusach Procesor dwurdzeniowy 3Ghz, 2GB ramu i grafikę na poziomie GF7900. Jak się później okazało- silnik ten dało się odpalić prawie na wszystkim, a ja sam przez długi czas grałem w UT3 na jakimś parchatym Sempronie 2.6 ghz (oczywiście jedno jajo) 1gb ramu i GF7300GT. Więc, być może UE4 też nie będzie zbyt wymagający...

    255

  • Sony poprawia konsolę PlayStation 4 Orbis - wykorzysta zmodyfikowane APU AMD A10?

    Ocena komentarza: 0
    Nie zgodzę się ze stwierdzeniem że konsole są dla laików. Siedzę w PC od ponad 10 lat, interesuję się sprzętem i peryferiami, kiedyś dużo grałem na PC, i to nie tylko for fun. Ale czasy się zmieniły. Sprzęt interesuje mnie nadal, ale korzystam tylko z netbooka- bo i więcej nie potrzebuję. Kiedyś jarał mnie modding i overclocking- teraz jara mnie, ale tylko teoretycznie- lubię o tym czytać, przeglądać benchmarki, ale nie czuję potrzeby tego robienia. Inna sprawa że dobry komp do grania kosztuje sporo- na pewno więcej niż konsola za klocka. A studiując dziennie i pracując w weekendy kokosów nie zarabiam, więc i kasy na takie ekscesy brak. Gry na konsole w chwili premiery są droższe- ale przecież nie muszę kupować nowości od razu po premierze. Więc tak czy inaczej- dla mnie koszta gier są podobne. Granie na konsoli jest dla mnie wygodniejsze i tyle. Mogę grać z kumplami, z bratem, z dziewczyną siędząc przy jednym telewizorze i czerpać z tego nieziemski fun. Na PC niewiele jest gier które na to pozwalają- w zasadzie DLA MNIE to tylko Disciples 2.

    Nie zgodzę się też z 'regresem' gier. Bo czym on się objawia? Gry wcale nie są łatwiejsze niż kiedyś (gram głównie w strzelanki), a wiem co mówię, bo ukończyłem wszystkie klasyki (Quake, Doom, DN3D, Dark Forces, Blood, Unreal i mnóstwo innych) i to zawsze na najwyższym poziomie trudności. I ostatnio grając chociażby w Gearsy 3 nie udało mi się ich ukończyć. Fabularni też nie są szczególnie gorsze- jasne, PC miał swoje perełki typu Planescape Torment, obie części Gothica (w następne już nie grałem), Sanitarium czy ostatnia gra PC jaką grałem- Amnesia. Ale z drugiej strony konsole też mają wiele tytułów, których brakuje na PC- chociażby wspomniane Gearsy 2 i 3, God of War, czy tytuł który chyba we wszystkich budzi wspomnienia- Mortal Kombat. Jedyną bolączką obecnych gier jest ich długość, a raczej- krótkość.

    Jeśli chodzi o grafikę- mi tam nie robi różnicy. Jasne, jak wychodzi jakiś niesamowity pod tym względem tytuł (a dla ostatnim takim był pierwszy Crysis) to chcę go zobaczyć, ale równie dobrze gra mi się na konsoli z okrojoną grafiką- bo niewielki ma ona wpływ na grywalność.

    I ostatnia rzecz, o której ciągle wielu zapomina- konsole nie są wrogami PC i nigdy nie były. Tak samo gracze konsolowi nie są wrogami graczy pecetowych. Wszyscy mamy tę samą pasj

    255

  • Samsung Galaxy Note 10.1 - test, cena, opinie

    Ocena komentarza: 0
    Fajna rzecz. Naprawdę. Co do komentarzy o tym że normalnego PC można w tej cenie stworzyć- to prawda, ale... Po co? Jeśli nie jest się profesjonalnym użytkownikiem (typu grafik albo inny ktoś kto potrzebuje dużej mocy obliczeniowej) albo graczem pecetowym- tablet jest idealny. Do grania mam konsolę, do połączeń komórkę, natomiast do pisania/internetu przydałby mi się właśnie tablet, bo stary netbook jest po prostu mniej wygodny.

    42

  • IE 10 – nowe funkcje

    Ocena komentarza: 1
    Niestety, u mnie na netbooku nieziemsko muli. Najpewniej to wina sprzętu (Samsung N130), ale z drugiej strony Chrome jakoś daje radę, więc chcąc-nie chcąc nie mogę korzystać z dobrodziejstwa IE10.

    34