Pierwsze wideo z serii „7 Cudów Gry Crysis 3"

z dnia 2012-12-14
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
83 komentarze Dyskutuj z nami

Możliwości głównego bohatera

Crysis 3 Piekielne miasto

Premiera gry Crysis 3 zaczyna zbliżać się coraz większymi krokami. Dla nas oznacza to tylko jedno - sporą dawkę materiałów dotyczących tej produkcji.

Kilka dni temu CryTek podał dokładną datę premiery nowej odsłony swojego hitu. Jednocześnie przypomniano wtedy o prezentach dla osób zamawiających produkcję przed premierą i zapowiedziano serię filmików reżyserowanych przez Alberta Hughesa, które umilić mają graczom oczekiwanie na premierę.

Cykl „7 cudów gry Crysis 3" pokazać ma to, jakimi możliwościami i swobodą działań będzie można się tutaj cieszyć. Poza tym twórcy zademonstrować chcą możliwości graficzne nowej produkcji.

Opublikowany właśnie pierwszy odcinek - „Piekielne miasto" jest tego doskonałym przykładem. Jeśli ktoś spodziewał się nudnego materiału z opowieściami i pustymi obietnicami, to zostanie miło zaskoczony.

Wideo wypełnione jest fragmentami z rozgrywki i to na dodatek bardzo interesującymi. Widać, że zarówno oprawa graficzna, jak i fizyka będą mocną stroną tego tytułu. Poza tym bardzo obiecująco wyglądają też możliwości głównego bohatera.

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl


Źródło: crysis, youtube

Nominacje w Plebiscycie Produkt Roku 2012

marketplace

Komentarze

83
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Robi wrażenie, bardzo robi wrażenie!
    Zaloguj się
  • avatar
    Pięknie ślicznie rewelacja ale to nadal obecna generacja
  • avatar
    wygląda mega nudnie.....
    Zaloguj się
  • avatar
    ee hejterow i tych co narzekaja mam w dupie, mnie sie cala seria Crysis podoba, 1, warehead,2, kupie i 3 jke - gra jest kozacka i tyle w temacie
  • avatar
    Czekam na tą grę z niecierpliwością kupię sobie w dniu premiery mam gdzieś to że będzie kosztować 150-200 zł za porządną grę nagroda się wytwórni należy
  • avatar
    No prosze Cię :p Troszkę nie zrozumiałeś mojego wpisu. Piszac ,,gupie gry'' miałem na myśli raczej nie ich bujdowaty scenariusz ( przecież to nie filmy dokumentalne ) lecz po prostu nudę , ziew , wtórność, brak klimatu ( choć tutaj s.t.a.l.k.e.r. zmasakrował konkurencje :p a i taki niby prosty COD MW całkiem całkiem ). Sam zwróć uwagę jak dennie się gra w 90 % obecnych superprodukcji. Np taki ,,Crysis'' .Trzaskasz ten sam klimat , w tempie supermena , nie zastanawiajac się ani 5 minut nad sensem po co to robisz ? Ano tak zmasakrowac hordy obcych . Byle zaliczyć poziom , poogladać piękne widoki .....i tyle. Do tego dolicz tempo w jakim wykonujesz misje i wychodzi ci ,,byle szybko i do przodu''. Sam zwróc uwagę , że jak już mówi się o nowej grze to 99 % informacji dotyczy uzytych technologii , wymagań a gdzieś czasme ktoś jak sie zapomni baknie coś o scenariuszu , mozliwosciach eksploracji itp.Owszem p ostęp technologiczny widac niezaprzeczalnie ale postępu klimatyczno-zasysajaco- wciagającego nie ma. W swoim zyciu grałem w mase produkcji , udanych , mniej udanych , wybitnych i bardzo dobrych ale uwierz obecne FPP to cień poprzedników. Przypominają żarcie z fast-foodów byle szybko , byle się najeść .
  • avatar
    Fizyka roślinności powala samo to jak śmigłowiec odlatuje .. PIEKNE :) normalnie napatrzeć się nie mogę :)
  • avatar
    Grane na padzie, ale grafa na pewno z PC, ostatnio odaliłem sobie z ciekawości C2 na konsoli i jedyne co PC ma to fhd i teselacja, czyli gra w "ruchu" wygląda bardzo dobrze, dopiero na screenach widać jakieś tam różnice...
  • avatar
    Grafika i fizyka jest genialna
  • avatar


    THQ za darmo rozdaje grę Metro 2033 klucze za free :)

    http://tnij.org/tm7c


  • avatar
    robi wrazenie ;]
  • avatar
    Mam wrażenie że ten kosmos z początku filmu będzie miał coś wspólnego z fabułą.. jak nie w 3 to w 4 części..

    Może bohater znajdzie się na nowej planecie? W tym pomyśle były by ogromne możliwości.. nowa planeta, rośliny, zwierzęta, przeciwnicy, ekosystem, nowinki nowinki i jeszcze raz nowinki :D
  • avatar
    Czyli od ,,krajzisa 1 '' niewiele sie zmieniło :/
    .Pozatym ....jako fan FPP stwierdzam ,ze gry nie tyle się uwsteczniają co stają się coraz głupsze i coraz bardziej pozbawione klimatu , jakiejś atmosfery , która pozwalała kiedyś się wczuć w to co na ekranie Jako przykąłd podam Half Life 1 , 2 , Unreala ba nawet Doom 3 nieźle zasysał a to ? hmmmm no nie wiem..........
    Zaloguj się
  • avatar
    Crytek to raczej dopracował w porównaniu do 2-ki i będzie to najlepsza technologia z tego co dzisiaj służy do "napędzania" gier. Co nie zmienia faktu, że ma to cechę "plastikowatości", której nie lubię.

    Inna sprawa to klimat, fabuła, przeciwnicy itp. Z pewnością kupię klucz za 70pln bo będzie warto. Ale tak szczerze ten klimat się trochę przejadł. Chyba najsłabszy element to ci drętwi przeciwnicy. Niech chodzi tylko o ich IQ dopasowane do pada przez co mycha to na nich broń masowego rażenia nawet na hard. Oni nawet gdyby byli celni to robią jakieś wrażenie tępych ;) Sam projekt/koncepcja ich jest nudna... ani straszni, ani ciekawi, ani budzący respekt, ot komary, od których trzeba się oganiać. Przebrnąłem przez nich w C2 i trochę mnie odrzuca ich widok w C3.

    A tak poza tym to przydałby się nowe koncepcje ala Unreal, Doom, Quake....gdzie to jest? Jakiś zanik polotu dzisiaj mamy? Nie do końca łapię to kurczowe trzymanie się "marki" i dojenie jej na siłę do sucha. Gracze niby nowego, dobrego pomysłu nie kupią jak nie będzie się nazywał Crysis czy Black Ops?
    Zaloguj się
  • avatar
    Imponująca grafika i efekty
  • avatar
    intereszujące :D
    Zaloguj się
  • avatar
    To będzie tytuł, który wymusi modernizację mojego PC. Do tej pory lepiej lub gorzej, ale sobie radził. Ale odkąd podłaczylem do TV z 1920x1080 jest coraz słabiej.
  • avatar
    Ja osobiśćie nie mogę się doczekac tego cacka:)
  • avatar
    ogladalem ten filmik w rozdzielczosci FHD jesli to wersja konsolowa to jeszcze to zrozumiem ale ta gra to gowno , do jedynki mialem dystans, ale zagralem i przeszedlem prawie cala i zajebista ,2 to porazja gra dla gimbusów 3 to samo 100% arkadefizyki tam za dużo nie widac. Nie wiem czym sie tak podniecacie byle gówno was satysfakcjonuje... .Przez takich głabow gry i poziom intelektualny gier schodzi na psy !!!!!!!!!!
  • avatar
    Juz wszystko wiecie muzgi pozjadali juz poceniali wykpili a na koncu sie wysrali...
  • avatar
    filmik całkiem fajny, ale cudów nie widzę
  • avatar
    Crysis only 1 reszta to gniot na konsole.
    http://www.youtube.com/watch?v=_6CBKUM9gk8 porównajcie to z filmikiem 7 Cudów Gry Crysis 3 od 2:20 jakoś.
  • avatar
    2x gtx 680 i śmiga na ultra 60+
  • avatar
    Stary dobry crysis. Jak dla mnie spoko
  • avatar
    dla mnie najważniejsza jest przyjemność z gry, w crysis'a 1 nie grałem w drugiej części się momentami nudziłem ale i tak było super więc z niecierpliwością czekam na kntynuację
  • avatar
    Powiem tak ludzie jak chcecie sobie robić jaja to nie tutaj, bo gra prezentuje się znakomicie. A Ci którzy nigdy nie mieli do czynienia z innymi Crysis'ami nie powinni się wypowiadac.
    Zaloguj się
  • avatar
    FAP FAP FAP FAP już sie nie mogę doczekać XD
  • avatar
    Ooo, wzieli przykład z Activision i wydają DLC za cene pełnej gry w formie nowej gry? :D
    A autor o jakich możliwościach głównego bohatera wspomina? Bo ja nic nowego ponad to co widziałem w C2 nie widze... (chyba że chodzi o kusze na pleckach...) Jedynie co dobrze wygląda to reakcja trawy i tyle.
  • avatar
    Zamiast robić tryb DX10, to oni jakieś trailery tworzą. Trochę lipa będzie, jak nie będzie trybu DX10, bo dla tej gry nie opłaca się zbytnio zmieniać karty graficznej.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Trochę trąci to odgrzewaniem gier jak np. CoD. Fajnie jakby na takim silniku powstała gra podobna do starego dobrego Unreal - inna planeta, otwarte przestrzenie, obce rasy/stwory. Może czwórkę zrobią w tym kierunku...
  • avatar
    Ciekawe czy to będzie kolejny popis możliwości silnika czy może uda im się zrobić wciągającą fabułe. Jak szkło będzie tak wyglądało jak w 4:35 to będzie naprawde nieźle. Zobaczymy czy się postarają. Dawno nie było gry która wciągnie fabułą.
  • avatar
    Myślicie że będzie można włączyć tryb całkowicie bez wskaźników? Całkiem przyjemnie to wygląda.

    Poprawili dźwięk, teraz robi wrażenie.

    Grafika jest mniej cukierkowa niż w dwójce. Wygląda teraz dużo lepiej.

    Czy kupię? Na bank nie.
  • avatar
    Nie wiem, ale dla mnie nie robi to tak wielkiego wrażenia. Owszem ładnie wygląda, ale może spodziewałem sie czegoś wiecej...
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    dobrze gada co kolejna czesc to gorsza zobaczymy jsk bd z 3
  • avatar
    Nie rozumiem osob ktore tym sie zachwyacaja.
    Wystarczy spojrzec na pierwsza lepsza gre zmodowana z tego lub poprzedniego roku. Czy oni tka naprawde sa ograniczeni, czy boja sie popatrzec na prawdziwe osiagniecie ze wzgledu na pieluchy?
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Cos mi sie zdaje ze znow bedzie calkiem fajna gra na konsole i port tego wszystkiego na pc. Z kiepskimi teksturami i szybkim patchem wprowadzajacym chociaz czesc mozliwosci jakie daje nowy direct x
  • avatar
    Mioooodziaśnie!
  • avatar
    PS: Przepraszam za potrojny post...
  • avatar
    rozgrywka typowo z konsoli a grafika z c 2 która i tak zrobiła niewielki progress względem jedynki (THX konsole)
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Albo mi sie zdaje, albo tekstury sa niskiej jakosci. Modele krzakow wygladaja tak samo jak w pierwszej czesci.
    W sumie mix pierwszej czesci i drugiej. Rozgrywka wyglada (jak dla mnie) tak samo nudno jak w drugiej czesci.
    I to ma byc to pro uber nie wiadomo co? Cos co ma zarznac kompa? No tak jak bedzie teselacja to mi zarznie pewnie. Dadza te efekty Post processing'u. Bedzie chodzic do kiepsko i tak samo dzialac, a wszyscy beda walic ochy i achy jakie to nie jest super.
    Sadzilem ze bedzie jak z jedynka, ale mam wrazenie ze wciaz brakuje do dogonienia pierwowzoru.
    Zaloguj się
    -8
  • avatar
    Nawet Killzone 2 lepiej wygląda, niż to coś to co dobiero Killzone 3
    Zaloguj się
    -38
  • avatar
    Niby sam zrobiłeś pack tekstur do doom3 a piszesz że to "tylko tekstury" ?, a co twoje tylko tekstury zrobiły z doom 3 ? zmieniły go nie do poznania, bo tekstury to właśnie olbrzymia część jakości grafiki. Piszesz też o tym oświetleniu że niby gorsze, ale tu też się nie zgadzam przyjacielu bo robiłem kiedyś porównania dla ludzi, crysis1 vs crysis2. Są miejsca w crysis 1 że niestety oświetlenie bardziej przypomina vertex a w crysis 2 cienie i dynamika HDR jest znacznie lepsza. Jedyne czemu ludzie mogą uważać że crysis 1 jest lepszy od 2'ki graficznie to tylko dlatego, ze akcja pierwszego dzieje się na wyspie, która sama w sobie jest ciekawa, ale to bardziej o stylistykę chodzi.
    Zaloguj się
  • avatar
    oczywiście odp. adresowana do wulfena.
  • avatar
    Seria Crysis to chyba dla mnie najbardziej zadziwiajca produkcja, kazda z czesci jest poprostu swietna.... niestety tylko przez pierwsze 5 godz grania, pozniej nudzi sie jak flaki z olejem
  • avatar
    Dobre, pytanie tylko kto tak zagra?!