Mój sprzęt

  • Nazwa zestawu: PC
  • Typ zestawu: komputer stacjonarny
  • Procesor: Intel Core i7 2700K 3,5 GHz | OC 4.4GHz
  • Karta graficzna: nVidia GeForce 600 GTX 660
  • Płyta główna: chipset Intel Z77 | ASRock Z77 Extreme 6
  • Pamięć RAM: DDR-3 1333 | 16GB
  • Dysk twardy: Corsair | 60GB SSD na system + WD 2GB na wszystko inne.
  • Dodatkowe informacje: Gdzie dokonano zakupu: newegg.com i Amazon.com Co planuję zmienić: Nic. Do czego używam zestawu: Obróbka i montaż własnych filmów i zdjęć. Do przeglądania Internetu. Czasem pogram w Fifę 2013. Jakich aplikacji używam: Windows 7 Ultimate, Adobe Photoshop, Corel Video Studio X4 PRO, Corel After Shot Pro, Corel Paint Shop Pro x4, Media Conventer 8 ViewNX 2, Corel Draw x6, Media Converter i wiele innych w razie potrzeb.

Komentarze

  • Apple pochwaliło się słuchawkami AirPods Pro - tak, są drogie

    Ocena komentarza: 6
    Nie ważne jak będą brzmiały. Za taką cenę, kupi je tylko ktoś, kto ma kasę, albo jest "skończonym bez opamiętania" fanem Apple.

    10

  • Battlefield V – bezpieczna gra na przeczekanie

    Ocena komentarza: 0
    Dla mnie największym minusem w obecnie wydawanych grach/strzelankach, jest kampania dla pojedynczego gracza. Niby jest, i OK. gra się nawet przyjemnie, ale dlaczego kampania, nie może być jedną historią, jednego bohatera, jak to miało miejsce w "starych" grach? Od jakiegoś czasu, jest to jakieś 5-6 "potyczek", i za każdym razem jest inna historia, i grasz zupełnie innym bohaterem. Gram troszkę w Battlefield 5, ale tylko dlatego, że jest dostępny za darmo na Origin Access, inaczej bym tej gry nie kupił.

    28

  • To majstersztyk! Super Mario Odyssey debiutuje dziś na rynku

    Ocena komentarza: 0
    Fajnie, tylko skoro to gra dla dzieci, to Mario, i inne postacie w grze, nie mogły mówić "normalnie"?

    18

  • Total War: Warhammer II – więcej, mocniej, fantastyczniej!

    Ocena komentarza: 0
    rsaom??? Miało być pewnie rasom. Myślałem, że tylko ja tak mam, ale widzę, że sporo osób pisząc na klawiaturze, "przestawia" literki.

    10

  • FIFA 18 zgarnia pierwsze (zgadliście, wysokie) oceny

    Ocena komentarza: 1
    A bramkarze, to dalej będą patrzeć jak piłka przelatuje na corner dwa metry od nich? Będzie można, w końcu, wyłączyć pułapki na spalone, bo to mnie bardzo irytowało? Niby zmieniają to, i tamto, a co roku gra mi się coraz gorzej, i co roku jestem słabszy, gorzej gram. Zwodów muszę się uczyć od nowa, i sterowanie zawsze jakieś inne, tak jakby Messi, czy Ronaldo, co sezon musieli się uczyć jak grać.

    16

  • Canon znów zwraca gotówkę za zakup sprzętu - 30 produktów na liście

    Ocena komentarza: 1
    Do filmowania są kamery, a aparaty do robienia zdjęć.

    7

  • Bentley zrobił to znowu - prawie 58 gigapikseli, a na nich limuzyna Flying Spur

    Ocena komentarza: 6
    Z całym szacunkiem dla pomysłu, ale ten Bentley wcale nie wygląda jak "ze zdjęcia". Bardziej jakiś taki namalowany. Zresztą, jak i całe "zdjęcie".

    12

  • Noworoczne czarnowidzenie, czyli dlaczego nienawidzimy gier

    Ocena komentarza: 0
    Dla każdego, kto co lubi, ale osobiście uważam, że Battlefield 1, mimo tego, że jest pierwsza FPS grą w klimatach pierwszej wojny światowej, jest "klapą". Jeśli chodzi, tylko o multiplayer, to nie wiem. Nie gram w gry online. Single player kampanie, Battlefield 1, ma najgorszą w jaką kiedykolwiek grałem. Nie dosyć, że podzielona na jakieś historie z kilkoma różnymi bohaterami, to do tego każda z nich trwa 30 minut. Czas grania wydłuża jedynie konieczność powtarzania misji, kiedy zostaniemy zabici, bo dzięki "wspaniałym konsolom", gracze PC nie mają już możliwości zapisu gry, kiedy chcą. Pamiętam jak grałem w "Medal Of Honor", i cała gra zajeła mi około 7-miu godzin na przejście, ale wtedy mogłem zapisywać grę, kiedy chciałem i nie musiałem powtarzać każdego "epizodu" gry, trwajcego 10-15 minut od checkpoint do checkpoint, po 2-3 razy. Gdyby wtedy był obecny system checkpoint, to "Medal Of Honor" by potrzebował kilkudziesięciu godzi na przejście. Niestety wszystkie gry już są tak robione od bardzo dawna, a produceńci wciskają nam "kit", że robią gry z "dłuższą" kampanią dla pojedyńczego gracza. Mowa oczywiście o FPS i FPP.

    12

  • Battlefield 1 - wygrzebując prawdę z okopów

    Ocena komentarza: 0
    Planowałem kupić tę grę, ale naczytałem się o wielu problemach z DirectX. Prawda to, że gra co parę minut generuję błędy DirectX?

    21

  • FIFA 17 – piłkarski gigant drybluje ku sławie

    Ocena komentarza: 3
    "nowe umiejętności zawodników,
    - zmieniony sposób wykonywania stałych fragmentów gry..."
    To są te zmiany, których nie lubię co roku najbardziej. Po co zmieniają umiejętności czy rzuty wolne? Co roku trzeba się jakby uczyć sterowania zawodnikiem w tej grze od nowa. Czy Messi uczy się strzelać wolne co roku, bo zapomina w czasie przerwy między sezonami? Czy Inni zawodnicy zaczynają robić "kołowrotki" czy inne zwody, które już znają, w inny, nieznany dotąd sposób?

    15

  • Forza Horizon 3 - testy wydajności kart graficznych

    Ocena komentarza: 3
    Masz zakrzywienie.

    105

  • ASUS prezentuje nowe komputery i laptopy dla graczy

    Ocena komentarza: 0
    A ta "niunia" ze zdjęcia z ROG GT51 jest wliczona w cenę?

    15

  • Pokemon GO – globalne szaleństwo

    Ocena komentarza: 2
    Ktoś lubi grać? Ok. Najgorsze jest to, że ludzie koncentrują uwagę na grze (TELEFONIE), znowu, zamiast przed siebie, kiedy spacerują. Nie daj Boże podczas jazdy, ale pewnie i takich pełno na drogach.

    26

  • DOOM będzie trudny? - fragmenty rozgrywki z poziomu Hard

    Ocena komentarza: 0
    A jak się będzie miała sprawa z zapisywaniem gry? Zapis dostępny w każdej chwili, czy już standardowo, trzeba pograć 10-15 minut, aby "dotrzeć" do "checkpoint"?

    32

  • Najmniejszy wydrukowany obraz w kolorze wygląda tak

    Ocena komentarza: 1
    No dobra, ale jaki jest ogólnie cel tego?

    15

  • FIFA 15 – obalamy mity o najpopularniejszym symulatorze piłki nożnej

    Ocena komentarza: 1
    A ja powiem tak: W Fifa 2015 (jak i zresztą w poprzednich edycjach) nie zmieniło się nic, co tak naprawdę powinno się zmienić. W Fifa, jeśli nauczysz się "schematu" grania, to wygrasz prawie każdy mecz. Mowię tu np. o lobach przez obronę. Zawszę są doskonałe, a twoja obrona zawszę próbuję zlapać napastnika na spalony, i niestety nie ma możliwości wyłączenia "offside trap" w menu. Jeśli ktoś gra online, to wie, że wszyscy w division 1-2 grają w taki sposob (dlatego tam są). Sędziowanie dalej wymaga poprawy. Bywają mecze, że każde moje dotknięcie zawodnika z przeciwnej dryżyny kończy się faulem, a zaś przeciwnik potrafi nie sfaulować ani razu przez cały mecz. "Komputerowe" wślizgi są najczęściej (czyt. prawie zawsze) perfekcyjne. Nie ważne czy od tyłu, z przodu czy z boku. Jeśli ty np. grasz Messim, to obrona przeciwnej drużyny jest w stanie Cię dogonić, ale jak ju ty grasz przeciwko Messiemu, to na 99% go nie dogonisz. NIe potrzebne mi zmiany w stylu lepszej grafiki, nowego menu (bo po co?), zmiany sposobu strzału, dodawania więcej animacji upadku zawodników, itp. itd. Chcę zmian, które naprawdę poprawią grę.

    23

  • Edycja wideo w Adobe Premiere Pro w czasie rzeczywistym dzięki GPU AMD

    Ocena komentarza: 6
    Naciagane wykresy. Wycieta sama gora i powiekszona, aby robilo wrazenie. Czy firmy promujace wydajnosc wlasnego produktu nie moga pokazac normalnego wykresu, zaczynajacego sie od zera na skali?

    15

  • Gratka dla fanów gry Tomb Raider - spotkaj się z Karoliną Gorczycą - polskim głosem Lary Croft

    Ocena komentarza: 10
    Bo jestesmy w Polsce, i dlaczego gry nie maja byc z naszym ojczystym jezyku?
    Grajac nie chce "marnowac czasu" na czytanie tekstu, tylko koncentrowac sie na tym co na ekranie.
    Tak to juz niestety jest i nikt tego nie zmieni, ze jednym sie dubbing podoba a innym nie.

    47

  • Crysis 3: wielkie testowanie w benchmark.pl

    Ocena komentarza: 13
    Dla tak oczekiwanej gry jak Crysis 3 takie testy jak recenzja gry i wydajnosc na roznych kartach graficznych na takim portalu powinny sie pojawic w dniu premiery.

    66

  • AMD po raz kolejny obniży ceny kart graficznych Radeon HD 7000 - nawet o 50 dolarów

    Ocena komentarza: 7
    Czekaj dalej. Kiedyś będą "bardzo tanie", ale i też za słabe.

    113

  • AMD po raz kolejny obniży ceny kart graficznych Radeon HD 7000 - nawet o 50 dolarów

    Ocena komentarza: 0
    Jeśli spadną w Polsce.

    113

  • AMD po raz kolejny obniży ceny kart graficznych Radeon HD 7000 - nawet o 50 dolarów

    Ocena komentarza: 4
    Troszeczkę się mylisz. Kupiłem Radeon-a 7850 2GB pamięci ponad miesiąc temu za $229 razem z podatkiem, który w New Jersey (gdzie mieszkam) wynosi "tylko" 7%.

    "A myślisz, że w US nie ma podatków?" - Tak, w niektórych stanach nie ma podatków, a w tych co są, nie są tak duże jak w Polsce.

    113

  • Pamięć DNA przechowa exabajty danych przez miliardy lat

    Ocena komentarza: -1
    A skąd ty się wyrwałeś z tą "sekwencją".
    Odkąd ja pamiętam, to zawsze był (i chyba nadal jest i będzie), "KOD DNA" lub jak kto woli "KOD GENETYCZNY".

    91

  • Czarno-żółta płyta główna firmy ASRock z funkcjami dla ekstremalnych overclockerów

    Ocena komentarza: 0
    To, że ładnie wygląda nie znaczy, że jest dobra.

    32

  • Pro Evolution Soccer 2013: pobierz demo gry na PC i Xbox 360 (download)

    Ocena komentarza: -2
    A kto to jest "Żeluś Ronaldo" i gdzie gra???

    36

  • Unia Europejska pozwala odsprzedawać gry ze Steam, Origin i innych platform

    Ocena komentarza: -19
    A gdzie jest "hameryca"?

    51

  • Nvidia GeForce GTX 680M: najwydajniejszy układ graficzny dla laptopów - specyfikacja

    Ocena komentarza: 2
    Głupich nie brakuje na całym świecie.
    A co do mobilności i ochoty pogrania, to laptop z taką właśnie kartą pozwala na jedno i drugie.
    Masz komputer ze sobą wszędzie gdzie jesteś i pracujesz na nim jeśli jest taka potrzeba. Jak masz czas wolny i chcesz się zrelaksować, a lubisz się relaksować grając w gry 3D, to grasz. Wracasz z pracy pociągiem i to trwa, powiedzmy godzinkę lub więcej, to też możesz sobie pograć i podróż zleci o wiele szybciej i przyjemniej.

    40

  • Max Payne 3 - premiera, test i gameplay

    Ocena komentarza: 4
    To aby był profesjonalny autor musiałby użyć 40 kart.
    Gdyby autor użył Radeona 7850, to kto inny by zapytał
    "a gdzie 7950?", i następny "a gdzie 7970?" i tak dalej i dalej.

    Po co Ci to? Jeśli gra działa dobrze na słabszej karcie, to będzie działała na Radeonach z serii 7000.

    150

  • Diablo 3: Error 3006 - błąd uniemożliwia dalszą grę i blokuje konto Battle.net

    Ocena komentarza: 2
    "Wasze teksty mnie nie ruszają bo w sklepie palantów mam na co dzień kilku i już to po mnie spływa."
    Chyba nie do końca. Gdyby "spływało po tobie", to byś się tak nie zdenerwołał, tylko to zostawił, lub wyjaśnił o co Ci chodziło w np. taki sposób.

    Twój tekst.
    "Ja po gierę stałem w kolejce 15 rano, gram, jest świetna"

    Poprawka.
    Chodziło mi, że ja stałem w kolejce po grę 15 Maja od samego rana (lub od konkretnej godziny). Gra jest świetna.

    Jeśli piszesz datę, to nigdy nie zapominaj dodać miesiąca do dnia. Nie pisze się 15 rano w sensie 15 Maja od rana, bo każdy zwątpi czy chodzi Ci o rano czy o godzinę 15-stą.

    Nie wyzywaj nikogo od ćwoków, bo nikt Ciebie nie wyzwał.

    61

  • Diablo 3: Error 3006 - błąd uniemożliwia dalszą grę i blokuje konto Battle.net

    Ocena komentarza: 4
    "O 15 rano". Dobry jestes
    Mi tez lzy leca, ale ze smiechu.

    61

  • Sapphire Edge HD3 - test mini PC

    Ocena komentarza: 1
    A dlaczego nie?
    Pewnie, ze postawie. Ewentualnie poloze (zebys sie nie czepial).

    26

  • ASUS i Gigabyte: podwyżka cen płyt głównych (aktualizacja 06.02.2012)

    Ocena komentarza: 8
    50zl moze i nie duzo, ale tylko w tym przypadku. Jak podsumujesz wszystkie materialy (elektronika, zywnosc, ubranie, itd., itp.), ktorych ceny ida w gore, to nie bedzie to juz tylko 50 zl., tylko duzo wiecej, a wyplaty niestety nie ida w gore w tak szybkim tempie. Wiec ty przestan pisac glupoty.

    88

  • Anonymous: hakerzy zaatakowali Polskę?

    Ocena komentarza: 1
    A ściągając z Internetu nie chcąc wydać na to pieniędzy nie jest osiągnięciem korzyści majątkowej? Dla mnie jest.

    310

  • Anonymous: hakerzy zaatakowali Polskę?

    Ocena komentarza: -3
    Jakiej racji??? Sam próbujesz wmówić jakieś głupoty o kopiowaniu. Więc może ty sięgnij po słownik i przeczytaj, co kopiowanie znaczy, bo na pewno nie jest to nielegalnie ściąganie z Internetu własności kogoś innego.

    Masz cytat w wikipedia.pl odnośnie słowa kradzież.

    "Przedmiotem kradzieży może być również, obok rzeczy ruchomej, karta bankomatowa, program komputerowy, a także energia poprzez nielegalne podłączenie do sieci ciepłowniczej lub elektrycznej. W przypadku programu komputerowego kradzież polega na bezprawnym uzyskaniu go w jakikolwiek sposób, niekoniecznie połączony z zaborem nośnika. Dodatkowo sprawca musi działać w celu osiągnięcia korzyści majątkowej."

    Więc nielegalne ściąganie z Internetu jakiegokolwiek programu komputerowe (gra też jest programem), jest kradzieżą.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kradzie%C5%BC

    Jakieś pytania jeszcze.

    310

  • Anonymous: hakerzy zaatakowali Polskę?

    Ocena komentarza: 0
    I takie jest polskie i chyba nie tylko polskie społeczeństwo. Specjalnie napisałem tylko, "że się zgadzam", a większość już, że jestem za.
    Nie jestem za śledzeniem każdego obywatela Polski czy innego państwa, ale jestem za zwalczeniem piractwa. Wiem, że ceny w Polsce są kosmiczne względem zarobków, ale sam nie zarabiam kroci i nie mam i nie ściągam z Internetu czegoś, czego nie potrzebuje. Jak chcę jakąs grę, program lub płytę z muzyką, to zbieram kasę i kupuję.

    310

  • Anonymous: hakerzy zaatakowali Polskę?

    Ocena komentarza: 0
    99.9% społeczeństwa na całej planecie popełnia błędy w pisowni i w mowie. Nawet najlepsi. I ty na pewno też popełniasz błędy. Przejrzyj wszystkie moje komentarze i sprawdź ile pepełniłem w nich błędów zanim napiszesz, że mam poważne problemy z językiem polskim.

    Przykład?
    Ty napisałeś.
    "Chłopcze ile ty masz lat?"

    Powinno być.
    "Chłopcze, ile ty masz lat?" lub lepiej "Ile ty masz lat chłopcze?"

    310

  • Anonymous: hakerzy zaatakowali Polskę?

    Ocena komentarza: 0
    HAHAHA, "kopiowanie". Ale mnie ubawiłeś. Jeśli już to ściąganie. Kopiować to możesz w domu, jak juz masz jedną płytę i chcesz zrobić jej kopię, ale tylko dla własnego użytku.
    Ściąganie z Internetu bez zgody właściciela (czyt. bez zapłacenia za to), jest nielegalnie. Pobierasz czyjąś właśność bez uiszczenia należności, jeśli takowa istnieje.

    "Jak poslugujesz sie slowami typu KRADZIEŻ to wypadalo by znac chociaz ich znaczenie, odsylam do slownika."
    Niestety nie mam słownika. Mógłbyś mi wytłumaczyć, co to znaczy.

    310

  • Anonymous: hakerzy zaatakowali Polskę?

    Ocena komentarza: -5
    I widzicie. Kto korzysta z Twittera. Zwykli ludzie. Jeśli faktycznie nie działa z powodu ataku tej "chorej grupy", to tak jak pisałem w poprzednim poście. "WIĘCEJ SZKODZĄ NORMALNYM UŻYTKOWNIKĄ INTERNETU NIŻ WŁAŚCICIELĄ STRON".

    310

  • Anonymous: hakerzy zaatakowali Polskę?

    Ocena komentarza: -1
    Sami jesteśmy sobie winni.
    Gdybyśmy nie kradli (dotyczy całego Świata), tylko uczciwie poszli do sklepu i kupili CD z muzyką, grę, film czy cokolwiek tam innego, a nie kradli ściągając NIELEGALNIE z Internetu, to by do tego nie doszło.

    Jako jedyny chyba (jak na razie), zgadzam się z pomysłodawcami tych ustaw. Chcą bronić tego co jest ich. Oni wydali grube pieniądze i włożyli dużo pracy na stworzenie swoich produktów i chcą zarobić na swoim nich.
    Na pewno wielu z was tutaj ma własne firmy. I sami sobie odpowiedzcie. Jeśli masz sklep i widzisz kogoś kradnącego jakiś towar z półki, to co robisz? Pozwalasz mu kontynuować czy robisz z nim porządek i dzwonisz na Policję? I na pewno chcesz aby ta osoba poniosła konsekwencje za to co zrobiła.

    A ta śmieszna (dla mnie) grupa, która próbuje teraz rozpętać "wojnę internetową" (mało nam jeszcze wojen chyba), zaszkodzi nie tylko właścicielą blokując ich strony internetowe, ale i społeczeństwu.

    310

  • Intel: ubezpiecz sie przed spaleniem procesora przy overclockingu

    Ocena komentarza: 0
    Informacja jest ogolna, ze jesli procesor ulegnie uszkodzeniu (a nie tylko spaleniu spaleniu), podczas podkrecania, to my Ci go wymienimy.

    47

  • Intel: ubezpiecz sie przed spaleniem procesora przy overclockingu

    Ocena komentarza: 0
    Przestancie juz z tym spaleniem procesora.
    Uszkodzenie procesora nie polega tylko na jego spaleniu o czym wy tutaj piszecie.
    Autor news-a napisal o spaleniu, a we fragmencie tekstu ze strony Intela nie ma ani slowa, ze jak spalisz procesor podczas podkrecania, to Ci go wymienia.

    47

  • Intel: ubezpiecz sie przed spaleniem procesora przy overclockingu

    Ocena komentarza: 0
    I dokladnie o to chodzi. Zgadzam sie ze wszystkimi, ktorzy pisza, ze pierwsza pojdzie plyta, bo obecne procesory sa "tak dobre, ze podkrecaja sie bardzo dobrze i dzialaja, po drugie to maja zabezpieczenia, ze w przypadku osiagniecia maksymalnej dopuszczalnej temperatury, komputer sie wylaczy.
    Nie wykluczone jednak, ze procesor nie moze sie popsuc z powodu podkrecenia. Wierze, ze jest to mozliwe. Jak ze wszystkim, sa lepsze i gorsze modele.
    Wszyscy tutaj pisza, ze to niemozliwe, bo jak np: dzisiaj podkrecam procesor xxx 3.0GHz do 4.5GHz i daje napiecie ze standardowego np: 1.2. na 1.4 i wszystko dziala, to jest ok. No i dziala i zostawiam tak. Komputer dziala z tak podkreconym procesorem przez kilka miesiecy i po tych kilku miesiacach komputer przestaje dzialac i okazuje sie, ze winny jest niedzialajacy procesor, to nie moze to byc winna tego, ze chodzil przez kilka miesiecy podkrecony? Ja jestem pewien, ze moze.
    Ilu uzytkownikow na forach pisze ze maja czeste Blue-screeny, a wszystko bylo dobrze odkad kupilem komputer 6 miesiecy temu? Blue-screeny tez moga byc przyczyna wadliwego procesora. Wyskakuje raz na tydzien, pozniej dwa razy a po kilku dniach lub tygodniach zaraz po wlaczeniu komputera.
    Uszkodzenie procesora nie polega tylko na jego spaleniu o czym wy tutaj piszecie.

    47

  • Intel: ubezpiecz sie przed spaleniem procesora przy overclockingu

    Ocena komentarza: 0
    Regulamin tej gwarancji Intela jest na pewno o wiele dluzszy nie te kilka linijek na tej stronie, wiec proponowal bym sie najpierw z nim zapoznac przed wykupieniem i poszukac haczykow, bo takowe na pewno istnieja.
    Przeciez teraz tysiace osob zacznie podkrecac swoje procesory i na pewno wiele osob, ktore tego nigdy nie robily, uszkodza je.
    Nie ma watpliwosci, ze Intela stac na wymiane tysiecy procesorow, ale ktora firma narazi sie na takie koszty?

    Nie wiem jak to jest z ta gwarancja od ASUS-a (1YR Accidental Damage Warranty). Nie wiem czy jest ona dostepna w Europie, ale w USA jest. Czy ktos mial "przyjemnosc" skorzystanie z niej?
    Np: - Przed uplywem roku wyleje (specjalnie oczywiscie) na klawiature herbate, kawe, czy co tam innego, wypadnie mi z reki jak bede go przenosil z sypialni do kuchni, dam mojemu dwuletniemu synowi zeby sobie pogral (wiadomo jak to sie skonczy), itd., itp. i co? Wymienia mi na nowy?
    Ktora firma narazi sie na takie koszty?
    Moze tylko ja sie myle co do tego typu gwarancji, ale ja w te gwarancje nie wierze.

    47

  • Intel: ubezpiecz sie przed spaleniem procesora przy overclockingu

    Ocena komentarza: 0
    Nie probowales ich wymienic przed koncem roku?
    Nie wiem jak to bedzie w przypadku Intela i jak to bylo z twoimi butami, ale ja w tego typu gwarancje nie wierze.
    Okolo czterech lat temu kupilem laptopa i kamere video (w USA). Zapewniano mnie, ze jak wykupie dodatkowa gwarancje, to jesli cos sie stanie w ciagu dwoch lat, to laptop lub kamera beda wymienione na nowe. Niezaleznie od tego co sie stanie. Wiec kupilem.
    Pech chcial, ze po okolo roku laptop sie popsul. Wzielem go, pojechalem do sklepu, mowie co i jak, wspominam o gwarancji i co uslyszalem w odpowiedzi, ze sklep nigdy nie oferowal, nie mial i nie ma takiego typu gwarancji w ofercie. Gwarancja byla, ale standardowa i na jej podstawie wzieli i naprawili laptopa, i dostalem tego samego naprawionego laptopa.
    Kilka miesiecy pozniej (przed uplywem tej niby wspanialej gwarancji wymiany na nowy sprzet), kamera sie popsula i sytuacja byla dokladnie taka sama jak w przypadku laptopa - takiej gwarancji nie oferowalismy i nie oferujemy.
    Kamera i laptop byly kupione w dwoch roznych sklepach.
    Wiec dla mnie tego typu gwarancje sa sciema na wyludzenie wiekszej sumy pieniedzy od klienta. Od tamtej pory nie wykupuje zadnych dodatkowych gwarancji i nie wykupie, jesli sklep nie zapewni mi wymiany na nowy w przypadku uszkodzenia na pismie.

    47

  • Apple Store: pracownicy zarabiają 278$ w godzinę

    Ocena komentarza: 6
    Poprawcie tytul tego newsa, bo nie ma on nic wspolnego z zawartych w nim informacjami. Tytul mowi, ze to pracownicy zarabiaja $278 w godzine, a informacje w nim, ze to jednak nie pracownicy, tylko Apple.

    21

  • Komputer do gier 2011 - jaki stacjonarny zestaw PC jest dobry dla gracza?

    Ocena komentarza: 0
    Nic nie stracił. Miałem kiedyś AMD, zarówno procesor od nich jak i kartę graficzną. Przesiadłem się na Intela i nie żałuję. Nie ma porównania. Mówię o zmianie procesora, bo karty graficzne jedne są lepsze od AMD a inne od nVidia.

    149

  • GC: Pro Evolution Soccer 2012 – nowości w trailerze

    Ocena komentarza: 0
    A ja mam nadzieję, że w tym roku usuną te "głupie pułapki offsidowe" i jak wyłączysz je w menu, to twoja drużyna nie będzie ich robiła.
    W PES 2011 i w poprzednich, nawet jak wyłączysz je w menu, to obrońcy i jak próbują złapać zawodników na spalonym, często zaczynają biec do przodu gdy jest już za późno.

    21

  • PES 2012: twórcy powielają błędy serii FIFA

    Ocena komentarza: 0
    A czy z tym Fire Patch + Jenkey 0.8.0 nie ma problemów z grą online?

    33

  • PES 2012: twórcy powielają błędy serii FIFA

    Ocena komentarza: 0
    "A gdzie napisałem, że ktoś przechodzi moją obronę." A czy ja wspomniałem coś o twojej obronie???

    Napisałeś: "Akurat przejście całego boiska jednym graczem to ostatnio domena PESa...", więc ja w odpowiedzi: "To skoro ktoś jest w stanie przejść wszystkich twoich zawodników jednym graczem...".

    Jak widzisz napisałem "wszystkich" mając na myśli wszystkich twoich 10 zawodnikoów na boisku (nie licząc bramkarza), bo tak rozumiem przejście całego boiska i jeśli ktoś jest w stanie zrobić to z twoją drużyną, to jesteś cieńki w PES-a, a jeśli to ty przechodzisz całe boisko jednym zawodnikiem, to zacznij grać z lepszymi zawodnikami albo zmnień w ustawieniach poziom trudności z amatora na najwyższy.

    Jak już to zrobisz, to zrób filmik z meczu, wstaw na Youtube i podeślij linka. Jestem chętny zobaczyć jak przechodzisz jednym zawodnikiem całe boisko na najwyższym poziomie trudności. Obawiam się, że się nie doczekam.

    33

  • PES 2012: twórcy powielają błędy serii FIFA

    Ocena komentarza: 0
    PES ma to do siebie, że każde jego nowe wydanie, to od nowa nauka jak w tę grę grać. (nowe podania, zwody, klawisze lub przyciski na padzie do sterowania itp. itd.). Przyznaję, że jest to denerwujące i to właśnie odstrasza wielu graczy od PES-a. Ale jak się już człowiek nauczy, to gra się bardzo przyjemnie.
    Nikt nie zaprzeczy tego, że PES ma sporo błędów, ale FIFA też nie jest od nich wolna.

    33