Gry komputerowe

Współpraca AMD z Creative Assembly - twórcami Alien: Isolation

przeczytasz w 2 min.

Współpraca firm AMD i Creative Assembly zapewnia najlepsze możliwe doznania w grze Alien: Isolation

Alien: Isolation gra

Firma AMD zawiązała partnerstwo technologiczne ze studiem Creative Assembly, które jest deweloperem gry Alien: Isolation.

Alien: Isolation to gra z gatunku survival-horror, w której atmosfera nieustannego zagrożenia życia sprawi, że gracze będą mieli szansę poczuć niemal namacalny strach. Piętnaście lat po wydarzeniach z filmu „Alien” córka Ellen Ripley – Amanda zmuszona jest desperacko walczyć o przetrwanie w czasie misji mającej na celu odkrycie prawdy zniknięcia jej matki.

Wcielając się w Amandę gracze będą mieć kontakt z niezwykle dynamicznie zmieniającym się otoczeniem i staną w obliczu paniki zdesperowanych ludzi oraz nieprzewidywalności bezlitosnego Obcego. Nie mając wystarczającej możliwości obrony i będąc zupełnie nieprzygotowani na zaistniałą sytuację gracze będą zmuszeni przeszukiwać okolice, tworzyć improwizowane rozwiązania i główkować nie tylko po to, żeby ukończyć misję, ale po prostu, żeby pozostać przy życiu.

„Program AMD Gaming Evolved powstał i funkcjonuje po to, żeby gry wyglądały i mogły działać znakomicie na komputerach wszystkich graczy,” – powiedział Ritche Corpus, director of ISV Gaming and Alliances w AMD. „Poprzez współpracę z tak utalentowanymi deweloperami, jak ci ze studia Creative Assembly, urzeczywistniamy naszą wizję o grywalnych i pięknych grach. Dlatego też "Alien: Isolation" zapewnia graczom komputerowymi najwyższej klasy technologie. Wierzymy, że gracze na nią zasługują.”

Dzięki podpisaniu partnerstwa technologicznego, nowy hit będzie lepiej współpracował z technologiami Eyefinity i CrossFire, a także z rozdzielczością 4K UltraHD. Ponadto producent zaimplementuje w nim szereg efektów DirectX 11, zoptymalizowanych pod kątem najnowszych kart graficznych Radeon i procesorów APU na bazie architektury GCN (Graphics Core Next).

„Alien: Isolation to gra, która wciąga przerażającą atmosferą nieustannego zagrożenia,” powiedział Clive Gratton, Leag Programmer w Creative Assembly. „Obraz odgrywa fundamentalną rolę w tym, jak odbiera się grę, i dlatego wykonaliśmy dużo pracy, aby nasz autorski silnik graficzny pozwolił w pełni oddać na ekranie naszą wizję. Firma AMD pomogła nam udoskonalić ten silnik i dzięki temu na komputerach można będzie się cieszyć takimi rozwiązaniami jak teselacja DirectX 11, HDAO, efekty cząsteczkowe i specjalny system cieni. Obsługa takich technologii jak AMD Eyefinity i CrossFire sprawia, że doznania na komputerach są nawet jeszcze lepsze!”

AMD Never Settle Space Edition promocja

2 września startuje promocja Nigdy nie spoczywaj na laurach: Edycja Kosmiczna (Never Settle: Spce Edition), w której kupujący karty graficzne Radeon będą mogli otrzymać za darmo nowe gry – w tym właśnie Alien: Isolation. Gra zadebiutuje 7 października i będzie dostępna w wersji na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3.

Źródło: AMD

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    gloryseeker
    0
    Hmmm.... i to wszystko kiedy Ripley sobie słodko śpi w przestrzeni. Biorąc pod uwagę, że w "Obcych" życiorys córki nie był porywający (szare życie niespełnionej kobiety), a dostajemy barwnie nakreśloną historię (w założeniach), pozostaje czekać cóż z tego króliczka przeciskanego przez kapelusz wyjdzie. Niestety trend promujący silne, niezależne kobiety przenosi się z kinematografii i na rynek gier. Gdzie się podziali twardziele z Predatora?
    • avatar
      Anonim20
      -2
      "Poprzez współpracę z tak utalentowanymi deweloperami, jak ci ze studia Creative Assembly"
      Bardzo utalentowani, do tego stopnia ,że każdy ich gra dotychczas w dniu premiery to WERSJA BETA
      Rome Total War 2 jest tego idealnym przykładem.

      Ja obawiam się schematyczność, dojdź z punktu A do punktu B unikając obcego.
      Od czasu do czasu nam wyskoczy coś na twarz bądź mignie przed oczami.
      I zagadki typu, aktywuj dźwignie by odblokować drzwi.

      Miejsce akcji tylko statek? Czy może coś więcej.
      Przeciwnicy, tylko Obcy czy może jednak też ludzie?
      Czysta skradanka czy od czasu do czasu walka?

      Developerze milczą i nie odpowiadają na te i inne pytania jakie nurtują graczy, co nie napawa optymizmem