• benchmark.pl
  • Gry
  • Call of Juarez:Więzy Krwi - Techland wyjaśnia kwestie liczenia czasu gry
Gry

Call of Juarez:Więzy Krwi - Techland wyjaśnia kwestie liczenia czasu gry

przeczytasz w 1 min.

W związku z nagromadzonymi wątpliwościami dotyczącymi liczenia czasu jaki potrzebny jest na ukończenie gry Call of Juarez: Więzy Krwi firma Techland wydała dzisiaj oficjalne oświadczenie w tej sprawie producenta tejże gry – Pawła Zawodnego

„Zastanowiły nas pojawiające się informacje mówiące, że recenzenci oraz gracze kończyli grę w niespełna 5 godzin. Oficjalnie podawaliśmy, że czas gry wynosi minimum 8 do 10 godzin gry. Dodatkowo gra posiada ponad 90 minut reżyserowanych filmików fabularnych. Oczywiście czas ten liczony był jako średnia potrzebna na przejście wszystkich leveli na średnim poziomie trudności. Jako developerzy zawsze staramy się bardzo skrupulatnie podchodzić do naszej pracy. Niestety tym razem nasza skrupulatność rzeczywiście mogła wprowadzić graczy i recenzentów w błąd.

Gra posiada licznik czasu gry dotyczący poszczególnych poziomów oraz całości gry, sumowanej do jednego czasu gry. Większość recenzentów oraz graczy  korzysta z tej statystyki, gdy podają ile czasu zajęło im przejście całej gry. Problem polega na tym, że licznik zaimplementowany w grze nie podaje rzeczywistego czasu spędzonego przy grze, a jedynie „rzeczywisty czas fabularny”.  Oznacza to, że licznik nie bierze pod uwagę loadingów, cinematiców, a co najważniejsze kasuje się przy każdej śmierci gracza. W przypadku, gdy gracz kilka razy podchodzi do danego levelu i ginie, czas gry nie jest liczony. Czas gry zostaje liczony dopiero w momencie gdy dojdziemy do kolejnego punktu zapisu gry i „posuniemy” fabułę do przodu. Dlatego też rzeczywisty czas spędzony przy grze jest znacznie dłuższy niż czas gry, który jest wyświetlany w statystykach. Za wynikłe z tego zamieszanie bardzo przepraszamy.”


 

Komentarze

19
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    zielarz
    0
    Fajnie to zrobili, takie rozwiązanie jest lepsze niż mierzenie rzeczywistego czasu.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Techland powinien mieć ustawowy zakaz robienia etapów polegających na skradaniu. Ten na początku gry jest jeszcze gorszy od etapów z pierwszej części. Na szczęście potem jest lepiej.

      A teraz czas czekać na Red Dead Redepmtion :) i będzie prawie tak jak w "Unforgiven" :D
      • avatar
        0
        OT. Mamy piąty i ostatni w tym tygodniu T-Shirt do wręczenia :)
        pierwszy komentarz, hasło: Call of Juarez

        W lipcu i sierpniu pojawią się jeszcze dwa tygodnie, podczas których będzie można zdobyć jeden z dziesięciu benchmarkowych T-Shirtów.
        Ponownie w newsach i w komentarzach recenzji i mini-recenzji.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Call of Juarez :)
          • avatar
            danieloslaw1
            0
            Call of Juarez
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Ale ta gra ma grafikę. Pozazdrościć temu kto gra w nią na największych detalach :)Pozdrawiam
              • avatar
                Private_92
                0
                Ja odrazu odradzam grania w Ta gre bo jest beznadziejna ... 1 czesc byla lepsza ...
                • avatar
                  zielarz
                  0
                  Call of Juarez
                  Proszę przesłać koszulkę na adres w profilu. Rozmiar L.
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    gra bardzo ładnie napisana/zoptymalizowana. zdaje sie ze korzysta z czterech rdzeni, na q6600 i gt8800 w 1920 x 1080 jest plynnie, jakies 45 klatek na sek.
                    sama gra to najwyzszy swiatowy poziom, super szczegółowe otoczenie, wszystkie popularne efekty graficzne, blur, hdr itp, fajne patenty jak chowanie sie za skrzynki i wygladanie zza rogu bez uzycia specjalnego klawisza, ataki specjalne itp. w grze ciagle sie cos dzieje, pierwszy poziom podoba mi sie bardziej niz ostatnie call of duty waw.
                    nie wiem o jakiej sztucznosci i porazkach mowią przedmowcy, ale radze im zaopatrzyc sie w sprzet na dzisiejsze standardy i nie bluzgać bez sensu.
                    chrome engine 4 to potęga, zyczylbym sobie zobaczyc Xpand Rally 3 na tym silniku...
                    • avatar
                      lwses
                      0
                      docnadir bardzo dobrze opisałeś to!!! i rzeczywiscie TECHLAND pokazał tu klase zarówno pod względem grafiki,grywalnosci a co naistotniejsze to bardzo dobra optymalizacja,oby takich jak najwięcej.