Procesory

CES: Intel Ivy Bridge - oficjalna prezentacja wydajności procesorów

Nadchodzi konkurencja AMD Llano?

Intel na targach CES 2012 oficjalnie zaprezentował rzeczywiste możliwości procesorów Ivy Bridge.

O procesorach Intel Ivy Bridge wiemy już stosunkowo wiele. Warto jednak zaznaczyć, że większość ze znanych nam informacji pochodzi z nieoficjalnych źródeł, a więc nie zawsze należy im ufać. Intel postanowił jednak uchylić rąbka tajemnicy i oficjalnie zademonstrował swoje przyszłe układy.

platforma testowa z procesorem Intel Ivy Bridge

Prezentacja odbyła się na jednej z konferencji na targach Consumer Electronics Show 2012 w Las Vegas, a pokazano na niej potencjał jaki drzemie w nowych procesorach. Na uwagę zasługuje fakt, iż ukazano go nie w syntetycznych benchmarkach, a w rzeczywistej rozgrywce w grze F1 2011, która potrafi korzystać z dobrodziejstw API DirectX 11.

Testowany procesor pracował z taktowaniem 2,5 GHz i wyposażony został w zintegrowany układ graficzny HD 4000, natomiast grę uruchomiono w rozdzielczości 1366x768 pikseli z graficznymi ustawieniami w trybie DirectX 11. Trzeba przyznać, że nowa „integra” Intela poradziła sobie całkiem dobrze, bowiem wyświetlana animacja była całkowicie płynna.

Poniżej możecie zobaczyć filmik prezentujący rozgrywkę w grze F1 2011 na procesorze Intel Ivy Bridge.


 

Więcej o procesorach Intel Ivy Bridge:

Źródło: Anandtech

Komentarze

40
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    17
    Zaraz zaraz gra F1 2011 oraz intel? czy to nie ta wpadka z filmikiem odtwarzanym w VLC? xD
    Co do procesora to nie ma watpliwosci ze jest wydajny i drogi ale co do gpu to trzeba by sie mocno zastanowic czy taki zintegrowany uklad jest wogole w stanie ruszyc F1 2011 w komfortowych do grania warunkach.
    • avatar
      Fourth Illusion
      8
      No smiga plynnie po pustym torze
      • avatar
        Stork
        5
        "..grę uruchomiono w rozdzielczości 1366x768 pikseli.."
        To nie jest do końca pewno, ponieważ coś grzebał przy rozdzielczości , niestety kamera tego nie uchwyciła..a szkoda.

        Nie mniej jednak, intel robi co raz to lepsze układy graficzne, oby tak dalej ;)
        • avatar
          Atak-Snajpera
          2
          Nie oszukujmy się z tym DX11 na integrach. Włączymy sobie teselacje i mamy stop klatke ;)
          • avatar
            magutowski
            1
            Nareszcie będzie użytek z chipsetem Z68.
            • avatar
              raffal81
              0
              Skok miedzy poprzednimi generacjami ukladu graficznego w intelu tutaj widzimy ze jest ogromny, az nie chce mi sie w to wierzyc, no i te dx11, cos naprawde mi tu smierdzi ;] ale kto wie ;]
              • avatar
                techLogic
                0
                Szkoda, że nie wypuszczają bez integry, może cena była by wtedy bardziej zachęcająca..
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  loool co oni pokazują grę która pójdzie na słabych pecetach a do tego te niby DX 11 w tej gdzie go wgl nie ma ..
                  • avatar
                    raffal81
                    0
                    ps. Czy ten procesor jest to jakis DUAL czy tylko Single Core ??
                    • avatar
                      Lightning
                      -1
                      Tak jak panowie wyżej - to film.
                      http://pclab.pl/news48321.html

                      Widać w pokazy wydajności żadnego producenta nie można wierzyć do czasu oficjalnych testów. Jak to mówi dr House "wszyscy kłamią".
                      • avatar
                        Michu55
                        -1
                        Oczywiście o wpadce ani słowa, sponsoruje was ten intel czy co że tak się boicie o tym wspomnieć.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          -1
                          Ale o co ta kłótnia? I tak za 2 godziny do redakcji wchodzi CBA(zdążycie schować kapustę)
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            -2
                            Niesamowite, bo Intel robi w GMA taki postep ze strach pomyslec co bedzie za rok, dwa. Przeciez podwoili niedawno wydajnosc, a teraz znowu podobny kaliber doloza. Tak to jest kiedy GPU nabiora pelnego sensu i bedzie wspomagania pracy CPU na serio w urzadzeniach komercyjnych to moze Intel byc luzem liderem i tutaj. Teraz czas na porzadne smartfony i tablety a nie buble czyli gadzety zabawki armowe, tu Intel musi wlaczyc swoj niesamowity w tej chwili atut fabow.
                            • avatar
                              poprostujakub
                              -4
                              Polecam poczytać inne strony - wszyscy już śmieją się z Intela, bo okazało się że to był FILM z gry, a nie gra.
                              • avatar
                                raffal81
                                0
                                AMD pokazalo tez ze mozna wypuscic fajny mobilny procesor, ale zeby gry w miare plynnie chodzily niestety trzeba tu wyzszego zegaru, ja w moim noteboku mam 2 x 1.0 z ukladem 6250, odpalajac takie juz troche bardziej leciwe gry, widze ze zajecie procesora jest prawie maxymalne, a ukladu graficznego juz nie.

                                W tym przypadku z IVY, mamy tutaj procesor ktory taktowany jest juz 2,5 wiec kto wie, moze to naprawde smigac ;]

                                Tylko F1 2011 nie jest to gra leciwa, no i te DX11, naprawde czekam na oficialne testy itp
                                • avatar
                                  ICE1979
                                  0
                                  To i tak bez sensu jak kogos bedzie stac na to zeby skladac kompa do gier z tym prockiem to na pewno kupi tez karte grafiki, ktora bedzie duzo bardziej wydajna od tej z procka. A aby przeskoczyc to cudo nie bedzie potrzeba zadnych super wydajnych modeli.
                                  • avatar
                                    Konto usunięte
                                    0
                                    laptop chodzi jak suszarka - co to oznacza?
                                    • avatar
                                      hazoc
                                      0
                                      Co z tego że ustawili DX11 jak reszta ustawień sprawia że gra wygląda jak z 1998 r. Lipa i tyle
                                      • avatar
                                        Konto usunięte
                                        0
                                        Ostatnio się przyglądałem temu i stwierdzam, że warto czekać na Ivy Bridge... Więcej tutaj:

                                        http://oktawian.wordpress.com/2011/12/15/ivy-bridge-jest-na-co-czekac/