Gry komputerowe

Civilization VI - tak działają budowniczy

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Budowniczy to kolejny nowy element, który ma sprawić, że miasta w Civilization Vi będą dosłownie żyły.

Rozwijanie miast w Civilization VI będzie się nieco różniło od tego, z czym mieliśmy do czynienia w poprzednich odsłonach serii. Niedawno twórcy omawiali system dzielnic, które pozwolą sprawniej zarządzać rozrastającą się metropolią. Teraz zwracają uwagę na kolejny nowy element w grze: budowniczych.

Budowniczy w Civilization VI zastąpią robotników z „piątki”. W przeciwieństwie do nich, ulepszenia będą wprowadzali natychmiastowo. Nie oznacza to jednak, że przyjecie odpowiedniej strategii będzie łatwiejsze. Wręcz przeciwnie – budowniczy będą mieli bowiem ograniczoną liczbę „użyć”.

Civilization VI budowniczy mapa

„W Sid Meier’s Civilization VI miasta w fizyczny sposób będą rozrastały się na mapie świata, by otworzyć nowe strategiczne możliwości, a aktywne odkrywanie nowych technologii i kultura odblokują nowe ścieżki gry.  Miasta wymagają rozważnego planowania, a rezultaty działania twojego planu widzisz od razu” – zapowiadają twórcy.

Jednostki budowniczych będą normalnie rekrutowane. Następnie będą mogły – na nasze wyraźne polecenie – rozwijać pod określonym kątem poszczególne elementy naszej metropolii. Więcej na temat tej nowości możecie dowiedzieć się, oglądając poniższy materiał wideo:

Premiera gry Civilization VI odbędzie się 21 października 2016 roku. Wyłączną platformą docelową są komputery osobiste.

Źródło: Cenega, 2K Games

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    maker
    Graficznie niesamowity krok w tył...
    16
  • avatar
    nicor999
    Dla mnie od początku kiedy pojawiły się pierwsze screeny graficznie wygląda mi to na grę na tablety.
    Dla mnie to krok w tył również.
  • avatar
    Orlyyyy
    Kiepsko to wygląda w porównaniu do V. Chcą zjankesować to mogli od razu dać Idiotization VI
  • avatar
    limes_inferior
    Jak dla mnie najlepszym systemem robotnikow/ulepszen byl ten w Call to Power.

    Co do reszty - coz - grafika istotnie nieco zbyt tabletowa, ale zobaczymy - do premiery jeszcze troche czasu...
  • avatar
    topiq
    Co Wy kuźwa z tą grafiką? Grywalność się liczy a nie gapienie w grafikę. Nawet najpiękniejsza nic nie da, jeśli rozgrywka będzie nudna. Civ 5 musiała czekać do dodatku Brave New World żeby w końcu można ją było uznać za skończoną, bo zaraz po premierze Civ 5 hejty na nią szły, że zbyt uproszczona względem Civ 4. Grafika nie jest zła, ważne by była płynna, a przeliczanie tur nie trwało tak długo jak w Civ 5, nawet minutę i więcej na sporych mapach po rozwinięciu na maxa drzewka.
    Grywalność i optymalizacja, niczego więcej nie chcę a grafika jest akceptowalna.
    -7
  • avatar
    rozrabiaka
    Grafika grafiką, to nie przeszkadza aż tak bardzo IMHO. Jednak mnie zawsze irytowało jedno w Civ. Mianowicie, dlaczego każdy gracz może posiadać wszystkie budowle? Dziwnie gra się np. Chińczykami i stawianie u siebie piramid, krzywej wieży itp. Uważam, że takie budynki powinny być przypisywane tym nacjom, które faktycznie je posiadały. Co innego technologie..

    Fajnie byłoby pograć w Civ na tablecie :)
  • avatar
    BILI82
    TA gra zacina...... albo ten film jest tak kipskiej jakosci
  • avatar
    Fenio
    Straszna grafika, jak w grze dla dzieci.