Gry

D-Link i PGS Gaming łączą siły

przeczytasz w 0 min.

Wilda D-Link i PGS Gaming połączyły siły. Tym samym powstał najsilniejszy sportowo i organizacyjnie profesjonalny zespół gamingowy w Polsce. Celem sportowym drużyny jest podbój europejskiego rynku sportów elektronicznych. Nowy team pod szyldem D-Link PGS zaprezentuje się w najbliższy weekend podczas poznańskiej imprezy Electronic Sports World Cup 2008.

Połączenie obu multiklanów to najważniejsza fuzja w historii polskiego e-sportu. Siły zjednoczyły dwa konkurencyjne dotąd zespoły, które odnosiły największe sukcesy w kraju i za granicą. Celem liczącej blisko 100 graczy drużyny D-Link PGS jest teraz walka o czołowe miejsce na europejskiej scenie sportu elektronicznego. Siłą drużyny są najlepsi polscy zawodnicy, zaangażowani sponsorzy oraz profesjonalny i doświadczony zespół menadżerski.

Prowadzenie zespołu powierzono dotychczasowym menadżerom obu drużyn. Głównym menedżerem D-Link PGS został Tomasz Lukas, Maciej Śliwiński objął funkcję redaktora naczelnego serwisu internetowego, Marcin Sieczkowski odpowiada za kontakty ze sceną sportową, a Maciej Lukas - twórca logo, maskotki i całej identyfikacji wizualnej zespołu - pełni funkcję administratora serwisu.

Drużyna składa się z zawodników walczących w dziewięciu najpopularniejszych grach: Call of Duty 4, Counter Strike 1.6 kobiet, Defence of the Ancients, FIFA 2008, Need For Speed Pro Street, Pro Evolution Soccer 2008, Quake 3, TrackMania Nations oraz Warcraft 3.

- Nowy zespół to niespotykana dotąd jakość na polskiej scenie esportowej. Nigdy dotąd żadna drużyna nie miała takich możliwości organizacyjnych i tak szerokiej kadry, którą łączy wspólna pasja, najwyższe umiejętności oraz ogromne jak na młodą scenę sportów elektronicznych doświadczenie - mówi Marcin Sieczkowski. - Nasza fuzja to również efekt zaangażowania i determinacji sponsorów, którzy gwarantują nam doskonałe warunki do rozwoju sportowego.

Głównym sponsorem drużyny jest firma D-Link, jeden z największych producentów sprzętu sieciowego na świecie, dotąd główny sponsor Wildy D-Link. Firma zapewnia m.in. wsparcie finansowe, w tym środki na rozwój drużyny i udział w międzynarodowych zawodach. Oprócz D-Linka drużynę wspierają firmy: Pentagram, Razer, Multimo i Clanserver4u.

Mariusz Piaseczny, PR manager D-Linka w Europie Środkowo-Wschodniej tłumaczy, że sponsoring klanu, którego celem jest podbój sceny europejskiej to dla jego firmy krok naturalny: - Fuzja to między innymi decyzja sponsorów, którzy zdają sobie sprawę, że tak ambitne cele sportowe możemy sobie stawiać tylko wtedy, gdy będziemy działać wspólnie. Ale nowa jakość naszego teamu dotyczyć będzie nie tylko klasy sportowej, ale także nowatorskiego podejścia do budowania wizerunku drużyny. D-Link PGS jako polski team ma być wizytówką naszego kraju za granicą, podobnie jak sportowcy konkurencji "tradycyjnych" dobrymi wynikami promują Polskę w świecie.

D-Link PGS jako pierwsza w Polsce organizacja profesjonalnych graczy komputerowych uzyskała też stałe wsparcie międzynarodowej agencji public relations Fleishman-Hillard. Agencja, wśród której klientów znajdują się największe światowe firmy branży komputerowej, będzie doradzać multiklanowi w działaniach wizerunkowych i komunikacyjnych.

Na nadchodzące święto graczy, imprezę Electronic Sports World Cup (11 i 12 maja w Poznaniu), D-Link PGS - jako pierwszy klan w Polsce - przygotowuje własne stoisko. Miłośnicy cyfrowej rozrywki znajdą tam m.in. pokazy gier i umiejętności graczy, turnieje i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz wiele niespodzianek. Drużyna zaprezentuje też dwa tytuły Electronic Arts: Burnout Paradise City oraz Battlefield Bad Company. Oficjalna prezentacja drużyny, zapowiedziana jako jedno z najważniejszych wydarzeń ESWC 2008, odbędzie się 11 maja o godz. 12.00 podczas konferencji prasowej na terenie Targów Poznańskich.

Zaprezentowana zostanie również nowe logo i maskotka klanu. Luki, bo tak nazywa się nowa maskotka, to symbolizujący waleczność i perfekcję wojownik Ninja, w charakterystycznych dla graczy słuchawkach. Luki jest jednocześnie głównym elementem nowego, dynamicznego logotypu drużyny. Oba elementy, obok
imion i ksywek zawodników oraz logotypów sponsorów, znajdą się na oficjalnych klanowych koszulkach.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!