Gry

Gears of War 4 - tak wygląda multiplayer

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

Czy dynamika trybu wieloosobowego została zachowana? Sprawdźcie nowy gameplay, aby się o tym przekonać.

Gra Gears of War 4 będzie pod wieloma względami rewolucyjna dla serii. Nieco dojrzalszy już Marcus Fenix musi zejść na drugi plan, by ustąpić miejsca „młodzieży”, a sama rozgrywka – choć czerpiąca całymi garściami z oryginalnej trylogii – przejdzie spore zmiany. Na pewno jednak nie zabraknie rewelacyjnego klimatu i ciekawego arsenału, który przetestujemy na krwiożerczych oponentach. Potwierdza to nowy gameplay.

Na początku tego miesiąca mogliśmy się przyjrzeć temu, jak prezentuje się kampania w czwartej części Gears of War. Nowe filmiki opublikowane przez IGN pokazują natomiast tryb multiplayer. Konkretnie przedstawiona została mapa Reclaimed oraz fragment rozgrywki prowadzonej na tejże. Jeżeli więc jesteście ciekawi, jak wyglądać będzie zabawa po sieci i czy odpowiednia dynamika została zachowana, oto odpowiedź:

A teraz zajrzyjmy jeszcze za kulisy:

Gears of War 4 już 11 października wyląduje na konsolach Xbox One oraz komputerach osobistych z systemem Windows 10 (na których będzie wyglądać lepiej). 

Źródło: IGN, Xbox

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Bardzo słabo to wygląda ale jakoś musieli uzyskać te 60FPS... Mam nadzieje, że na PC'tach będzie to wyglądało dużo lepiej.
    1
  • avatar
    Evolved
    Ta gra nawet w singlu na pc wygląda słabiutko. No cóż, silnik swoje lata swietności ma już dawno za sobą, słabe tekstury i puste klaustrofobiczne przestrzenie też już nie robią wrażenia. Robiły pierwsze gearsy, ale to? To z Androida?
  • avatar
    Konto usunięte
    Oby na PC nie tyle dodali odblokowaną rozdzielczość, co dopracowali optymalizację. Szkoda, że w grę wchodzi tylko W10. Trzeba będzie poczekać, aż ktoś udostępni w sieci wersję na pozostałe systemy M$ :)
  • avatar
    Macieyerk
    Od razu widać , że filtrowanie anizotropowe na niskim poziomie . Mam nadzieje , że wersja na PC będzie ładniejsza i zoptymalizowana .