• benchmark.pl
  • Gry
  • Ghost Recon: Future Soldier – aktualne wymagania sprzętowe gry i opóźniena wersja PC
Gry

Ghost Recon: Future Soldier – aktualne wymagania sprzętowe gry i opóźniena wersja PC

Andrzej Sitek  | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Andrzej Sitek
19 komentarzy Dyskutuj z nami

Jeszcze trochę poczekamy

Zaledwie kilka dni temu prezentowaliśmy obszerny materiał pt. Ghost Recon: Future Soldier "na gorąco": pierwsze wrażenia z gry w wersji na konsolę Xbox 360, co miało nam umilić wyczekiwanie na wersję PC.

Tymczasem złe wieści z frontu są takie, że wersja na „blaszaki” będzie opóźniona.

Ghost Recom Future Soldier gra walka w mieście

Przypomnijmy, że w wypadku wersji konsolowej też nie obyło się bez problemów. Jeszcze w styczniu pisaliśmy o Ghost Recon: Future Soldier - gra znów opóźniona.

Ostatecznie użytkownicy Playstation 3 i Xboxa 360 dostali wreszcie swoje wersje taktycznej strzelaniny sygnowanej nazwiskiem Toma Clancyego, a gra została przyjęta dość dobrze. W serwisie metacritic średnia ocen n a obu wiodących konsolach oscyluje w okolicy 80/100 w wypadku recenzji branżowych i 7.5/10 w ocenie graczy.

Aktualny termin premiery Ghost Recon: Future Soldier na komputery stacjonarne to 28 czerwca, czyli dwa tygodnie po wcześniej zapowiadanym terminie. Ubisoft nie podało powodów opóźnienia. Pozostaje mieć nadzieję, że to ostatnia niemiła niespodzianka.

Na koniec jeszcze aktualne wymagania sprzętowe. Co prawda poznaliśmy hardware dla wersji PC jeszcze na początku kwietnia bieżącego roku a info prezentowaliśmy w materiale pt. Ghost Recon: Future Soldier - data premiery i wymagania sprzętowe gry w wersji PC, jednak najnowsza konfiguracja jest nieco odmienna. Pojawiły się m.in. większe wymagania dotyczące karty graficznej, zmianie uległ DirectX.

Wymagania minimalne:

  • System operacyjny: Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 2) / Windows 7 (Service Pack 1)
  • Procesor: Intel Pentium D 3,0 GHz lub AMD Athlon64 X2 4400+ 2,2Ghz
  • Pamięć RAM: 2 GB
  • Karta graficzna: 512 MB pamięci i Shader Model 4.0
  • 25 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • DirectX: 11
  • Napęd DVD

Wymagania rekomendowane:

  • System operacyjny: Windows XP (Service Pack 3)/ Windows Vista (Service Pack 2)/ Windows 7 (Service Pack 1)
  • Procesor: Intel Core2 Quad Q9450 / AMD Phenom II X4 940 bądź lepszy
  • Pamięć RAM: 3 GB
  • Karta graficzna: 1024 MB pamięci i Shader Model 4.0 (nVidia GeForce GTX 460 lub AMD/ATI HD 5850 bądź lepsza)
  • 25 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • DirectX: 11
  • Napęd DVD

 

Więcej o grach:

Źródło: dsogaming

Komentarze

19
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Devio
    20
    jakim cudem minimalne directx 11 a system xp
  • avatar
    -AssassiN-
    0
    Pewnie dlatego, że w w Europie panuje Euro 2012 i ludzie nie mają czasu na gry :)
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Wymagania wyglądają normalnie, więc będzie chodziło na full w 1024x768. Wczoraj włączyłem Max Payny 3 co to miał w zalecanych(tych niższych GTX 480 a w wyższych GTX 680) i wszystko latało jak ta lala a tak się ludzie przejmowali czy będzie chodziło :)

    Swoją drogą ciekawy jestem nowego Ghost Recon. GR: Advanced Warfihter bardzo m się podobała. mam nadzieję że będzie równie dobra.
  • avatar
    Konto usunięte
    -2
    Aktualny termin premiery Ghost Recon: Future Soldier na komputery stacjonarne to 28 czerwca, tzn ,że gdy posiadam laptopa muszę czekać na inny termin ?
  • avatar
    blade1010
    0
    Powinno być 360 przy Xbox'ie:)
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Gra zapowiada się ciekawie, ale ciekawe czy zaimplementują swój rewelacyjny DRM ? Jeżeli tak, to podziękował.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Pytanie czy to nadal jest TEN ghost recon którego pamiętam sprzed paru lat?
  • avatar
    Anonim20
    0
    Nie będzie DRM ,że cały czas musisz mieć neta,tylko raz przy instalce i finał , a potem dla multi ,co-op (co zresztą oczywiste)
    460 porównywana do 5850 ciekawe;]
  • avatar
    Atak-Snajpera
    0
    Te rekomendowane to chyba do 1920x1080 i 60fps ;)
    Przecież to będzie kolejny konsolowy porcik. Max Payne 3 również spokojnie działa na R4850 to i tak samo będzie tutaj.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Czepiacie się tych wymagań jakby nie wiadomo o co chodziło. Podać jakieś muszą. Co do gry to chciałbym tą grę sprawdzić co to dokładnie jest ale żeby mnie ciągneło tak mocno jak do MP3 czy przyszłego GTA to takiego entuzjazmu nie mam
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Anonim20 bo pewnie optymalizacja będzie pod NV i tyle w temacie