benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(10)Tur3n Kuba Klawiter już zdążył je dla nas wstępnie przetestować. Nie jest chyba tak różowo z tym sprzętem ;) KENJI512 Aż zarobią? xD piomiq "Gogle Apple Vision Pro robią furorę. " piomiq Jaką te google mają przewagę nad Oculus Quest3? Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć?
sn00p youtube.com/watch?v=LmcWMjBpYBU&t=680s Gatts-25 A czego ma nie robić takiej małej Furorki? Tak zwane szczepionki przeciwko Covid też się przyjęły u tej samej grupy osób co te urządzenie bez problemu przyjmą. Pozwólmy się nacieszyć dzieciom manifestującym często swoje bogactwo bo zazwyczaj te osoby dbające często tak dobrze o swoje zdrowie dali upust swojej inteligencji przyjmując wkłucia tak zwanych szczepionek przeciwko Covid. Wystarczy poczekać bo gdy większość jest totalnie zmanipulowana to jak wiemy mniejszość nie ma szans na wygraną bo w końcu mamy Demokrację. Szkoda, że ta większość ma wpływ z bzdurami, w które często wierzy na tą mniejszość co są przeciwnikami mordowania dzieci choćby w Palestynie. Co są przeciwnikami takich guseł tworzonych przez sekty z kraju, na którego temat nie można mieć negatywnej opinii bo od razu jesteś antysemitą ale pozwala się za to na to by mogli mordować kurczaki dla swych chorych rytuałów, które mają na celu oczyszczanie ich z grzechu. Przykre jest to, że są to ludzie którzy nie rzadko mają najwyższe stopnie naukowe a wierzą w takie bzdury jakby nawet podstawówki nie skończyli. Marucins "robią furorę."
Zaloguj się, aby komentowaćSerio? Ktoś tu niedawno popełnił artykuł, że są takie słabe, ze recenzenci tak narzekali. A teraz co?
Bo wiemy, że wadą jest kabel, którego Quest-y nie mają.
Można zauważyć, że na tym promocyjnym filmiku ukrywają go jak mogą, czasami jest widoczny a czasami nie,
Znaczy kabel od googli jest amejzing.
Aha, ten promocyjny filmik ma pona 9 tys. (DZIEWIĘĆ TYSIĘCY) łapek w dół. Co prawda 5 razy więcej jest łapek w górę, ale widać że nie jest to takie super. I nie jest "robienie furory".
??
To coś? S.J. w grobie się przewraca - obleśny wstyd a nie wizjonerski designe.