Gwiazdy reklamują Call of Duty

z dnia
Jakub Kralka | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Jakub Kralka
32 komentarze Dyskutuj z nami

Nowy trailer Call of Duty: Black Ops naprawdę robi wrażenie! Grę Acitvision poleca między innymi Kobe Bryant - gwiazda NBA.

  Warto przeczytać:
 

Najchętniej kupowane gry na konsole w 2010 roku

Już kilkukrotnie na łamach benchmarka pokazywaliśmy Wam niesamowite trailery, do których twórcy czasem (niestety) przykładali się bardziej niż do samej gry. Do tego zaszczytnego grona efektownych materiałów filmowych niewątpliwie dołącza Activision z zapowiadzią najnowszej części Call of Duty.

W nowym trailerze zamiast postaci z gry występują żywi ludzie. W ten sposób twórcy chcą zapewne podkreślić atrakcyjność trybu multiplayer, w  którym spotykają się ludzie wszystkich narodowości, wszystkich pokoleń, ze wszystkich środowisk społecznych.

Tym samym nie mogło zabraknąć również wielkich nazwisk. W trailerze pojawia się między innymi koszykarz Kobe Bryant oraz dziennikarz-satyryk Jimmy Kimmel (taki amerykański Kuba Wojewódzki). Całość wyszła na tyle niesamowicie, że od kilkunastu godzin filmik podbija internet i to nie tylko w mediach ściśle traktujących o  grach. Marketingowy sukces!

Źródło: YouTube

Polecamy artykuły:    
Test: jeszcze szybsze Core i3 i Core i5
Testy monitorów LCD: 9 modeli Full HD
Niedrogie a wydajne: 5 x GTS450

 

Komentarze

32
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    TurnToTomorrow
    uu.... bardzo fajne, ciekawe czy gra taka fajna bo jak czytałem recenzje na benchmark.pl to jakoś cieniutko, ale ważne że gry z wmiare ok wymaganiami sa pubilkowane niż zamiast metro 2033
  • avatar
    Patrick.
    Widać marketing działa : P
  • avatar
    Scoop
    Coś mi się zdaje ,że będzie to ostatnia cześć w jaką zagram.Bo nie kupuje ich już od pierwszego moderna...
  • avatar
    Bany_krk
    Metallica też:
    http://metallica.com/index.asp?item=603452
  • avatar
    Lukaszbass
    Panowie ja jeszcze gry nie mam ale kolega gral na xboxie i widzialem gierke,jedym slowem WYPAS moh przy tym to szajs brzydko piszac;]
  • avatar
    Preston2009
    Czy szef Activision nie zażądał opłaty za obejrzenie tego trailera? Beta była do niczego wiec i gra pewnie też hitem nie będzie to chociaż na taki trailer parę naiwniaków się nabierze i wybuli te 170zł.
  • avatar
    bezlerg
    Gdyby się dało, to by nawet premierów i prezydentów krajów przekupił. A niech sobie "polecają" ja i tak nie kupię.
  • avatar
    Passenger
    Ta "przy kości" z shotgunem wymiata ;p
  • avatar
    nazaropeth
    Trailer - nice! I like it!!!
  • avatar
    stefi
    Haha, udało im się, to trzeba przyznać. :P
  • avatar
    BlackCrow
    Gdzie te gwiazdy ? ;/
  • avatar
    Gasek
    I tak nie kupię;)
  • avatar
    Player1
    Ta reklama jest zwyczajnie słaba i niczym nie zachwyca. Doskonały przykład na to, jak można wydać grubą kasę z mizernym efektem.
  • avatar
    Kropeczka
    Bo ja wiem ?
    Na gwiazdy ich nie było stać - bo cały zysk by im zeżarły.
    Także reklamuje ta grę 3 liga nazwisk.
    A pomysł chyba chwycił skoro się o reklamie mówi...
  • avatar
    ckris
    heheh no bliżej szczęścia, bliżej gwiazd :D
  • avatar
    Suncho
    wypasss hhehe :]
  • avatar
    madej
    Gwiazd nie ma ? ludzie gdzie wy mieszkacie .... wystarczy KB (pierwsza piątka sportowców globu) mega gwiazda dwóch największych rynków zbytu Azja i USA. Kogo oczekiwaliście Rysia z Klanu ?
  • avatar
    hideo
    kol of diuti jest super od czasów modern warfare (wcześniej to dla mnie był syf, ale mw odmienił me podejście ;) potem cod5 i mw2 i teraz na każdą część czekam prawie jak na zbawienie, oby nowe studio poradziło sobie po geniuszach z infinity ward
  • avatar
    d i l
    Kobe jak prawdziwy marines :P
  • avatar
    jarwi1972
    Jak będzie tak jak z MOH to ja dziękuję.czy może mnie ktoś oświecić czy ta gra będzie na STEAM?
    Ostatnio widzę tendencję taką że wszyscy producenci olewają PC-towców i robią mało ambitne gry.