Gry

Interfejs użytkownika Diablo III – nowe zdjęcia

Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
45 komentarzy Dyskutuj z nami

Serwis Shacknews opublikował właśnie 4 nowe zdjęcia z jednego z nadchodzących stu procentowych hitów Blizzard’a znajdujących się aktualnie są w produkcji . Mowa oczywiście o Diablo III, który powoli zaczyna odsłaniać swoje sekrety. I tak na udostępnionych zdjęciach (które jak zwykle możecie zobaczyć poniżej) zaprezentowano między innymi wygląd interfejsu użytkownika w jaki wyposażona zostanie gra.

Nie wiadomo jeszcze czy jest to wygląd już finalny, ale pozwala on na określenie jakich schematów będzie trzymał się Blizzard. I trochę szkoda, że wszystko przypomina nieco rozwiązania znane już z World of Warcraft np. drzewka talentów...

Komentarze

45
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    bardzo fajny HUD
  • avatar
    sevae
    Wszystko bardzo fajnie, ale kiedy wreszcie wydadzą całkiem NOWĄ grę??? Ostatni był StarCraft w '98...
  • avatar
    Konto usunięte
    "I trochę szkoda, że wszystko przypomina nieco rozwiązania znane już z World of Warcraft np. drzewka talentów..."

    Czy aby nie jest to zwykłe czepialstwo? Alternatywnie napisano by pewnie "Interfejs rozczarowuje, trochę szkoda, że wszystko nie przypomina nieco rozwiązania znanego już z World of Warcraft np. drzewka talentów" ;) Czy każda firma musi wymyślać koło za każdym razem od nowa? Mi osobiście interfejs się podoba.
  • avatar
    Pisschrist
    A mi wystarczy żeby był prosty i czytelny. Po co coś cudować jak można użyć sprawdzonych rozwiązań które pasują większości?
  • avatar
    Konto usunięte
    "I trochę szkoda, że wszystko przypomina nieco rozwiązania znane już z World of Warcraft np. drzewka talentów..."

    Sz. P. Macieju, a mi się wydaje, że jest odwrotnie, to drzewko talentów z WOWa przypomina mi Diablo 2....
  • avatar
    Konto usunięte
    Dla mnie wygląda nieźle, oby tylko cała gra zachowała klimat poprzednich, ale mam nadzieję, że tak będzie i nie mogę się już doczekać. Chłopaki z Blizzarda wydajcie w końcu tę grę, ile można czekać.
  • avatar
    Dzban
    Właśnie drzewko z D2 a tu ktoś warcraftem smęci. Nie grało się w d2 i marudzi?
  • avatar
    cysi3k
    "hłopaki z Blizzarda wydajcie w końcu tę grę, ile można czekać."

    To nie COD albo NFS żeby pojawiał się nowy co pół roku... Z grami od Blizza jest jak z winem - im dłużej każą czekać tym lepiej smakuje ;-)
  • avatar
    Konto usunięte
    Z tego co widzę inventory jest podzielone na 3 osobne plecaki. Osobiście wole rozwiązanie z D2 z kratkami, ale nie zamierzam sie tym zamartwiać wierze w Blizza - jeszcze nigdy mnie nie zawiedli :P
  • avatar
    Konto usunięte
    Nie wiem czy o tym samym myślę ale drzewko umiejętności w D2 było z góry przypisane dla każdej klasy postaci (3 zakładki różnych specjalności dla przeciwnika). Pograłem trochę swojego czasu w Titan Quest i myślę że gracz powinien mieć większy wpływ na rozwój swojej postaci jak w TQ (na początku jesteś nikim - a później sam wybierasz czy chcesz być magiem, wojownikiem, łucznikiem a także hybrydą).Osobiście takie rozwiązanie bardziej przypadło mi do gustu niż z góry przypisane drzewka rozwoju. Ale fakt że w D2 były 3 zakładki i jakoś trze było się zdecydować bo pkt nie styknie na wszytko :) Ma to swój urok, po prostu D2. Ale gusta to gusta nie podlegają dyskusji :)

    Oby dopracowali to i wydali razem z tym cholernym starem 2 na którego czeka cała Korea Pd i pół świata :)
  • avatar
    _nick_
    interfejs z dwójki był lepszy, nie podoba mi się takie umieszczanie ekwipunku.
  • avatar
    Konto usunięte
    hmm... mowicie, ze jak w d2 albo w WoW, a to przeciez nie prawda - miedzy d2 a WoW jest kolosalna roznica. W WoW drzewko talentow wzmacnia lbu rozwija wczesniej nauczone czary - rzadko dodajac nowe. Natomiast w D2 drzewko konkretnie uczylo czarow bez potrzeby uzywania do tego celu trenera.
    Przy okazji chcialbym zauwazyc, ze wlasnie WotLK zaczal przywracac mroczniejszy klimat w WoW. O ile TBC bylo bardziej kolorowe niz orginal, to WotLK poszedl wlasnie w kierunku bardziej mrocznym i mniej kolorowym co widac nawet po wygladzie postaci w nowych sprzetach.
  • avatar
    Silver
    Powinni dać więcej elementów ekwipunku np 4 pierścienie, 2 amulety, naramienniki, nagoleńce (na kolana ochraniacze ;) ) i opcję np taką, że do atrybutu potrzeba siły tzn. by móc nosić np 3 pierścienie potem 4 (ale każda postać nawet ze strategią uzyskać, czy jak dla pierścienia to wykonać coś specjalnego)
  • avatar
    Silver
    W Rochan Online można tyle biżuterii nosić, dużo elementów ekwipunku jest (nie grałem, kolega opowiadał)
  • avatar
    Konto usunięte
    nie bede komentowac rozgrywki ani pierscieni ani jakichs pierdol magicznych. przyczepie sie do jednego co wkurza mnie i wielu wyznawcow sniezycy. mianowice wlasnie to ze ida w strone kolorowej i cukierkowej grafiki - czy to poziom inteligencji amerykanow nie pozwala odroznic im wrogiego kaplana od naszego jesli nie rozna sie kolorami trudno okreslic, i to ze wszelkie ich projekty swiata, jednostek budynkow przypominaja troche papierowe domki, papierowe drzewa itp itd nawet cieni nie uswiadczysz wszystko jest juz narysowane i zacieniowane w fabryce. to samo odnosi sie do starcrafta wszystko wyglada jakby bylo plastkiowe i prosto z fabryki zabawek. sorry ich gry nie trzymaja juz klimatu. IMHO graficznie powinni pojsc w podobna strone jak warhammer 40k, nie mowie ze w ta sama, ale brakuje realizmu w strukturze jednostek i budynkow (np zachwianie wielkosci), realizmu srodowiska (papierowe drzewa i domki), realizmu w klimacie (kolorowe jarmarki, blaszane zegarki itp) temat jest szeroki jak rzeka zreszta wczesniej juz ludzie przyciskali sniezyce zeby diablo bylo bardziej mroczne - co to da zobaczymy. mi brakuje błota, deszczu, kurzu, rdzy, brudu, syfu, krwi, scierwa, dymu i ognia, zgliszcz i wszystkiego czym pachnie wojna. a nie wypaczonego obrazu kolorowej, seksownej i papierowej bitki.
  • avatar
    stoona
    Najlepiej, żeby UI był konfigurowalny i modowalny jak w WoW-ie, wtedy wszyscy będą zadowoleni :)
  • avatar
    Konto usunięte
    Raczej jak w Warhammerze - tam konfiguracja UI jest od razu, a WoW-ie trzeba wgrywac addony. Zreszta wlasnie - klimat Wara juz duzo ciekawszy od papierowego blizza, zeby nie sknocili samego rpg to bylaby to duzo lepsza gra. A co do samego "diabelka"? Jaki klimat i kolorki to juz wlasciwie dobrze widac - na stronce blizza sa trailery i mozna spokojnie to obejrzec - na kolana nie rzuca... ale i tak mam zamiar w to zagrac :)
  • avatar
    Qpers
    Heh... Dla tej gry kupuję nowy komputer!
  • avatar
    Konto usunięte
    Macieju, piszesz głupoty. "Mnie jednak takie drzewko talentów kojarzy się aktualnie przede wszystkim z WoW" smieszne troszke, dla graczy wyjadaczy :D To jest Diablo II i tak zostanie, a ze ktos siedzial na WOW przez dluzszy okres czasu...no ok. Tez gralem dlugo w WOW-a, ale jesli ktos gral wczesniej w gry namietnie i zna sie na temacie, to tylko ten interfejs moze sie kojarzyc z jedna gra. Doswiadczenia nie nadrobisz:)