• benchmark.pl
  • Gry
  • Twórcy Bioshock: Infinite szukają rąk do pracy - Irrational Games jeszcze żyje
Gry

Twórcy Bioshock: Infinite szukają rąk do pracy - Irrational Games jeszcze żyje

z dnia 28-11-2014
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
15 komentarzy Dyskutuj z nami

Myśl, że Irrational Games nad czymś jednak pracuje nastraja z pewnością optymistycznie.

Bioshock: Infinite gra

Wydawało się, że w kontekście Irrational Games nie usłyszymy już niczego dobrego. Być może studio to jeszcze jednak nie umarło i za jakiś czas o sobie przypomni.

Na początku roku w Irrational Games doszło do ogromnym zwolnień. Ekipa odpowiedzialna za Bioshock: Infinite tak naprawdę przestała istnieć, bo jak inaczej określić sytuację, w której z bardzo dużego studia zostało jedynie około 15 pracowników. Ken Levine zapowiadał wtedy, iż zajmie się co najwyżej mniejszymi projektami, ale być może nieco zmienił zdanie.

Oficjalna strona studia wzbogaciła się bowiem o zapis, z którego wynika, iż Irrational Games poszukuje rąk do pracy. Do zespołu dołączyć miałby między innymi starszy programista, któremu nie obce są silniki Unreal Engine 3 i Unreal Engine 4, a także projekty nastawione na rozgrywkę sieciową.

Za wcześnie jeszcze na to, by wyciągać jakiekolwiek wnioski. Myśl, że Irrational Games nad czymś jednak pracuje nastraja z pewnością optymistycznie.

Źródło: polygon

marketplace

Komentarze

15
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Strasznie mi się Infinite podobał. Jedyny minus to mała ilość poligonów na jabłkach :D
    Zaloguj się
    10
  • avatar
    Nich zrobią System Shocka 3.
    Zaloguj się
  • avatar
    Infinite... mega gra.
  • avatar
    Sound bird :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Tam musiały jakieś przekręty pójść, albo wewnętrzne zwady, po takich sukcesach nikt z dnia na dzień nie wywala 90% pracowników i nie zamyka 15 letniego studia, bo ma takie widzimisię :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Może na UE4 będzie więcej poligonów na jabłkach :D A ja bardzo lubię jabłka :D
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Stawiam, że tym razem Bioshock: Space :)
  • avatar
    Szkoda tego studia. Nigdy nie zapomne ostatnich etapow bioshocka infinita - kiedy ptak porywa ostatecznie Elizabeth i swmego finału i tego jak pozniej przez kilka dni zaglebialem sie w fanowskie interpretacje gry. Chyba zadna gra tak mnie nie zachwyciła. Oby chłopaki stworzyli cos wielkiego ponownie.
    Zaloguj się