Gry komputerowe

Kolejna porcja grafik z Escape from Tarkov

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
45 komentarzy Dyskutuj z nami

Mocną stroną Escape from Tarkov będzie podobno grafika. Pojawiła się okazja aby rzucić okiem na lokacje, jakie będziemy tutaj przemierzać.

Escape from Tarkov

Escape from Tarkov dość szybko zyskało miano produkcji, którą bez wątpienia warto mieć na oku. Skoro tak, nie wypada przechodzić obojętnie obok materiałów jej dotyczących.

Pisaliśmy już przy wcześniejszych wzmiankach na temat Escape from Tarkov, iż strzelanka ta zabierze nas do tytułowego miasta Tarkov. Opuszczone tereny mają być rozległe i jednocześnie pozwalać na swobodne ich przemierzanie.

Przy pracach wykorzystywana jest technika trójwymiarowego skanowania prawdziwych miejsc i być może dlatego do tej pory pokazywane były raczej wnętrza pomieszczeń. Opublikowana ostatnio galeria pozwala przyjrzeć się lokacjom pod chmurką. Warto spojrzeć na udostępnione screeny tym bardziej, że pokazano różne pory doby.

Escape from Tarkov noc

 Escape from Tarkov zmierzch

Escape from Tarkov zachód słońca

Escape from Tarkov mgła

Escape from Tarkov las

Escape from Tarkov fabryka

Escape from Tarkov grafika

Escape from Tarkov lokacje

Escape from Tarkov smaochody

Escape from Tarkov tory

Oczywiście wszystkie materiały pochodzą z wczesnej wersji gry. Premiera Escape from Tarkov powinna odbyć się w ostatnim kwartale tego roku.

Źródło: vg247

Komentarze

45
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Graficzny killer. Ogromny świat, piękne krajobrazy. Shitgeny nie uciągną nawet tych torów kolejowych w nocy z ostatniego screena.
    31
  • avatar
    MaxDamageDA
    Ilekroć widzę tego typu podrywy niezależnych producentów wydaje mi się, że swoją pracą plują w twarz tym ogromnym korporacjom.

    To jak e34 m5 turbo robione z głową przez domorosłych skandynawskich tunerów objeżdżające Veyron'a.

    Na dobrą sprawę to nawet lepiej bo w powyższym przykładzie nadal mamy garażowy projekt o wątpliwej trwałości, a w przypadku softu dostajemy pełnowartościowy produkt często przewyższający klasą tytułu AAA.

    Wydaje mi się, że budżet wielkich tytułów to obecnie w 80% szeroko pojęty marketing... Piękne trailery, screeny, opłacone recenzje, a w studiu wygląda to tak:

    - Panowie - w ile zrobicie taką grę?
    - Potrzebujemy ze 3 lata , żeby to było naprawdę dobre.
    - Macie rok. Maksymalnie 1.5, przesuniemy premierę 3x, ale i tak będzie hajs z preorderów... A no i na trailerze ma wyglądać jak film.
    - Ale to się tak nie da... będą błędy, których nie wyłapiemy i nie będzie dobrze śmigać!
    - To zrobimy płatną betę. Ludki błędy wyłapią i jeszcze za to zapłacą! A grafę obetniecie jak już zapłacą za preordery.

    I nikt nie protestuje, bo płaci kredyt za chawirę, leasing za furę, żonkę trzeba gdzieś zabrać, żeby sąsiadowi nie dała i jeszcze dzieciakom coś kupić na święta.



    18
  • avatar
    Konto usunięte
    Gra robiona za "grosze", a grafika bije takiego CODA, który ma budżet liczony w setkach milionów dolarów o lata świetlne.
    Zaraz zlecą się konsolowe trolle :).
    16
  • avatar
    piotreeek
    Jak nie robią gier pod konsole to od razu widać że grafika lepsza. I to w produkcji za grosze.
    14
  • avatar
    kristof080
    O PS4+ nie slyszalem.
    I w ogole skoro budujesz kompy od 20 lat, sam powinienes wiedziec, ze przez setki roznych konfiguracji, bedziemy w dupie z grafika.
    2
  • avatar
    Konto usunięte
    Czekam z niecierpliwością na BETA TESTY. Zapisany już jestem. Ta gra może przywrócić moją miłość do tego gatunku.
    2
  • avatar
    mixolaj
    Szykuje się najładniejszy FPS ostatnich lat !
    1
  • avatar
    kristof080
    Piotrek, sam siebie oszukujesz. Ta generacja kart graficznych nie daje rady w 4K. Nastepna raczej tez nie da rady.
    1
  • avatar
    kristof080
    To teraz czegos nie rozumiem. Jestes najwiekszym zwolennikiem 60 fps na tym forum, gnoisz uzykownikow konsol, wysmiewasz sie ze graja w 30 fps, a teraz mowisz ze 30 jest ok. Widze, ze tez jestes zwolennikiem cinematic experience.
    A trzy tytany to minimum, zeby grac w 4K w najwyzszych detalach w 90% gier. A po to jest 4k, chodzi o detale, ale ty chyba tylko screeny ogladasz.
    -1
  • avatar
    kristof080
    "to jasne jest że trzeba na to spojrzeć racjonalnie (chyba że kogos stac na trzy tytany)"

    To popatrz racjonalnie. Tak jak ciebie nie stac na trzy tytany, tak nie kazdego stac na pc, ktory uciagnie te standardowe 1080p w 60 klatkach. I to jest powod dla ktorego grafika stoi w miejscu. Wydawca ma wybor: zrobi gre w ktora wszyscy zagraja i zwroca sie koszty, albo zrobia piekna gre dla nielicznych i zbankrutuja. To jest twoj racjonalizm i realistyczne spojrzenie na swiat.
    -1
  • avatar
    kristof080
    O to sie zapytaj tworcow. Ale chyba najwazniejszym kryterium to ciecia kosztow, a takze ograniczenia pc.
    Bo jakby chcieli wydac gre ze wszystkimi ficzerami graficznymi jakie sa teraz dostepne, to trzy tytany by wymiekly.
    -2
  • avatar
    kristof080
    Piotrus, jak zawsze podnieca sie screenami. Hehehheheh.
    A to slabe kompy ograniczaja poziom graficzny gier.
    -9
  • avatar
    kristof080
    "4K – breathtaking in its output quality – demands an SLI or CrossFire configuration. We were only just able to achieve fluidity at the target 60FPS by using SLI GTX 980 Ti video cards.“
    To z tej samej strony. Przetlumaczyc ci? Jak cos podajesz to czytaj do konca, bo robisz posmiewisko z siebie.