• benchmark.pl
  • Gry
  • Lokacje z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon ukazane z lotu ptaka
Gry

Lokacje z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon ukazane z lotu ptaka

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
31 komentarzy Dyskutuj z nami

Także tym razem świat gry prezentuje się imponująco.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon to jedna z tych gier, które nie nudzą się nawet kilka miesięcy po premierze. Wielu graczy wciąż doskonale bawi się przy produkcji CD Projekt RED, niektórym udaje się nawet przygotować coś, dzięki czemu po raz kolejny ląduje ona na ustach niemal całej branży. Wie coś o tym EatChildren, jeden z użytkowników NeoGAF.

Zdecydował się on odblokować kamerę, a następnie wykorzystać to do przedstawienia świata gry w sposób, w jaki dotychczas tego raczej nie czyniono. W efekcie do sieci trafiły grafiki, które pokazują wybrane lokacje z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon z perspektywy lotu ptaka.

Jakie lokacje zostały zaprezentowane? Zapewne je rozpoznacie, ale dla porządku dodać wypada, iż jest to Velen, Novigrad, główna wyspa Skellige oraz Biały Sad.

Wiedźmin 3: Dziki Gon mapa

Wiedźmin 3: Dziki Gon Skellige

Wiedźmin 3: Dziki Gon Biały Sad

Pamiętajcie, że wiele ciekawych informacji dotyczących produkcji CD Projekt RED znajdziecie w naszym benchmarkowym centrum gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: neogaf, gamespot

Komentarze

31
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Pewnie dronem robili:D
  • avatar
    exposiure
    Trochę mylący jest ciemny kolor wód śródlądowych w Velen. Tam są raczej bagna i rzeczki.
    Skellige ładne, ale gdzie pozostałe wysepki?
    -1
  • avatar
    pycipro
    Szału nie ma, bieda.
    -3
  • avatar
    Detrioux
    no tak dzień bez wiedźmina to dzień stracony :P
    -18
  • avatar
    Balrogos
    Tez tak robilem tylko nie wiedizlem jak usunac te mgle :o
  • avatar
    Konto usunięte
    zgodzę się z tb jestem fanem RPG ale faktycznie mało było misji które nie były tak monotonne jak niszczenie gniazd potworów chciałbym większą ilość misji podobnych zdjęcia uroku z jakiegoś potwora a nie do uwolnienia kupca i zniszczenia gniazd ale ogólnie fajnie gra sie w wiedzmina otwarty świat ipt brak jest zadań boczniach które nie polegaj na na uratowaniu lokalizacji z jakiś ghule brak nb uczt za zabicie potwora które wniosły by jakiś klimat lepszy mało było wrabiania w morderstwa oile jakieś były bo nie przeszyłem całej gry jeszcze .z lochów w zamku z których wiedźmin musiał by uciec żeby przetrwać moim zdaniem grze brakowało klimatu zadań co by porywały nas do gry ale mimo wszystko to i tak fajnie sie w nią gra jeszcze jak by luki te zamiast zabicia gniazda potworów . w wiosce ludzie mówili ze coś zjada mieszkańców i sołtys wysyła nas to jakiejś jaskini okazuje sie ze to było gniazdo kuter broni królowa a po zadaniu np dostajemy miecz królów bardzo rzadkim żeby gracz mógł sie cieszyć z tego ze cos zyskał cennego a później sołtys opowiada o grobowcu króla i ze miecz spłynął z prądem rzeki co obok niego jest i w ten sposobu wskazuje nam lokalizacje grobowca króla i tak właśnie dostaliśmy zadanie o zbadaniu lokalizacji i nie mówię o monotoni chciałbym zeby zadania były mniej banalne i bardziej złożone wtedy gra sprawiała by radość ale przyznam wiedźmin do dobra gra mimo tylu luk w formie zadań braku prastarych cywilizacjach w których znalazł by sie skarb unikatowa zbroja itp gra jest spora i dla temu nie winie twórców bo jak mieli by zapełnić tak ogromny świat zadaniami ucztami humorem itp takimi to grę by można by sie spodziewać na 2020 rok gra jest spora i to mnie cieszy i powiem ze gram na poziomie droga ku zagładzie to z czasem brakuje mi radości z gry bo na poziomie 21 pokonuje potwora na 33 jaki sens jest jak z każdym wyższym poziomem postaci gra sie robi za łatwa poziom trudności kuleje ...