Gry

CI Games również dostrzega mankamenty konsoli Xbox One

przeczytasz w 1 min.

Tomasz Gop z CI Games wypowiedział się na temat Lords of the Fallen i tego, w jakiej rozdzielczości gra działać będzie w wersjach konsolowych.

Lords of the Fallen gra

Konsole PlayStation 4Xbox One teoretycznie są do siebie podobne, ale kilka różnic w ich specyfikacji sprawia, że pierwsza z wymienionych ma zdecydowanie lepszą opinie nie tylko wśród graczy, ale również u twórców gier. Właśnie podpisało się pod tym kolejne, tym razem polskie studio.

Tomasz Gop z CI Games wypowiedział się ostatnio na temat Lords of the Fallen i tego, w jakiej rozdzielczości gra działać będzie w wersjach konsolowych. Cel twórców jest w tej kwestii jasny, chociaż nie wiadomo jeszcze czy uda się go osiągnąć. Wiadomo za to, że zdecydowanie więcej problemów pojawia się w przypadku Xbox One.

"Pracujemy bardzo ciężko, aby dostarczać naszą grę na PS4 i Xbox One w rozdzielczości 1080p, ale nie mogę potwierdzić, czy będzie to możliwe. Łatwiej mi stwierdzić, że stanie się to w przypadku PlayStation 4, gdyż na Xbox One jest to jednak nieco trudniejsze. Wciąż nad tym pracujemy, więc nie znamy efektów końcowych."

Jednocześnie dowiedzieliśmy się, iż CI Games ceni sobie jak najwyższą rozdzielczość i dlatego też stara się wycisnąć wspomniane 1080p, chociaż jednocześnie zapomnieć trzeba o 60 klatkach na sekundę. Zdaniem Tomasz Gopa lepiej pokazać jednak wyższą rozdzielczość i stabilne 30 fps niż rezygnować z pierwszego elementu na rzecz tego drugiego.

Przypominamy, iż premiera gry odbędzie się jesienią tego roku. Lords of the Fallen pojawi się nie tylko na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, ale również na PC.

Źródło: destructoid

Komentarze

23
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    4
    Ta gra zapowiada się fajnie i z myślą o niej chciałem kupić konsole, ale jeżeli będzie również na PC, to szkoda kasy na PS4.
    • avatar
      neo937
      3
      Weźmy też pod uwagę, że pod względem technicznym CI Games olewa sprawę. Przykład? Pierwszy Ghost Warrior, płynnie działał (bo na Chrome 4), ale masa bugów, Sniper 2 - już CryEngine, ale na moim sprzęcie Crysis 3 działał dużo lepiej na średnio wysokich niż wcześniej wspomniany drugi snajper na średnich. Niech powiedzą wprost, że chcą wydać grę, a nie dopracować optymalizację najlepiej jak się da.
      • avatar
        Konto usunięte
        3
        Jak sie naprawde chce to mozna naprawde ladna grafike zrobic nawet na przecietny sprzet (vide co niektore gry na starsze konsole) ale jak sie nie ma skilla to zostaje marudzenie. Kiedys gre zaczynalo sie od produkcji wlasnego silnika, takiego ktory wyciskal ze sprzetu co tylko mogl. Dzis kupuja gotowe rozwiazanie, odpalaja editor I dziwia sie, ze nie mozna pierdyliarda trojkatow I tekstur wrzucic.

        No ale nie ma czasu, trzeba co 6 miechow nowa czesc wypuscic I zgarnac siano.
        • avatar
          Konto usunięte
          2
          To jest po prostu chore... Pajac MS nie mógł się dogadać z Sony, aby zrobić platformę o identycznym hardware??? I teraz znowu co chwila będziemy słyszeć o hamowaniu postępu, ale dla odmiany jedna konsola będzie hamować drugą, a ta druga hamować będzie platformę PC. Takie hamowanie na dwie osie, aby ten postęp był jak najmniej "postępowy". Gdy konsole osiągną 1080p przy 60k, na PC będzie mowa o 6K (chyba że od razu wskoczą na 8K, ale jest to mało prawdopodobne).

          Nieprzemyślana konkurencja jak widać ma też i swoje złe strony.
          • avatar
            Konto usunięte
            1
            Parę miesięcy na rynku...poprzednia generacja dopiero po paru latach pokazała piękne graficznie tytuły.
            • avatar
              masta_rops
              -12
              he, jakoś Crytek nie miał problemów ze zrobieniem gry z grafiką zapierającą dech w piersiach (RYSE może nie był za fajny, ale grafika jest rewelacyjna). No ale CI Games marudzi, niech napiszą wprost - nie chce nam się i szkoda nam kasy na dopracowanie wersji na XONE. Oczywiście, że PS4 jest mocniejsze, ale nie wiem po co publicznie pisać takie bzdury.