• benchmark.pl
  • Gry
  • Metro Exodus zza kulis - pierwszy odcinek z serii „Making of”
Gry

Metro Exodus zza kulis - pierwszy odcinek z serii „Making of”

przeczytasz w 1 min.

Już tylko miesiąc dzieli nas od premiery gry Metro Exodus – najbardziej ambitnego projektu studia 4A Games, które zaprasza nas za kulisy produkcji w swoim 3-odcinkowym cyklu „Making of”.

Metro Exodus to jedna z najgorętszych premier tej zimy. Twórcy z ekipy 4A Games od wielu miesięcy ciężko pracują, by dostarczyć nam produkcję pod wieloma względami niezwykłą i postanowili zaprosić nas za kulisy. W sieci pojawił się już pierwszy z trzech zaplanowanych odcinków z cyklu „Making of”.

Pierwszy odcinek został poświęcony zespołom 4A Games z Kijowa i Malty – ich motywacjom, celom i priorytetom, jakimi kierują się przy produkcji gier z serii Metro, nawiązującej do literackiego uniwersum wykreowanego przez Dmitrija Głuchowskiego. Poznajemy też najważniejsze osoby zaangażowane w produkcję.

Sami twórcy przybliżają również historię powstania najnowszej odsłony o podtytule Exodus, zwracając uwagę na to, jak bardzo ambitny i duży jest to projekt. Zresztą co tu dużo mówić, zobaczcie i posłuchajcie sami:

Podobało się? Spieszymy zatem poinformować, że odcinek drugi zostanie opublikowany w przyszłym tygodniu. Sama gra natomiast zadebiutuje na rynku 15 lutego w wersjach przeznaczonych na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Przypominamy też o wyjątkowej edycji kolekcjonerskiej i zaprezentowanym ostatnio zwiastunie fabularnym.

Źródło: Techland, VG247

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    piotreeeek
    4
    Co tu dużo gadać, szykuje sie kolejna gra, która po raz kolejny tylko potwierdzi graficzną dominacje PC.
    • avatar
      bart-ben
      0
      Na XOX liczę na fajerwerki - w końcu to odpowiednik gxt 1070 a czasem nawet wyżej (Forza Motorsport 7 , Shadow otTR). Kroi się gra roku 2019.
      • avatar
        DragonRed
        0
        Po co pisać o graficznym zabójcy jakim będzie wersja na PC jak to normalne a kto porównuje Xbox One X czy PS4Pro ze stacjonarką czy , niektórymi laptopami mającymi ponad 10TF mocy obliczeniowej w pojedynczej precyzji to typowy troll.
        Po co podjudzać jak nie ma sensu.
        Rynek konsol ale tych mocnych i stacjonarnych ma AMD ponieważ oni są w stanie najtaniej dostarczyć CPU + GPU.Switch nie biorę pod uwagę bo z tą konsolą przenośno/stacjonarną jest jak z Apple.Płacić sporo kasy za coś co jest słabsze w ogólnej ocenie od konkurencji.
        Pytanie jest na jak długo PC będzie z tyłu po pojawieniu się nowych generacji konsol jak PS5 czy Xbox pod pseudonimem Scarlett.

        Witaj!

        Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
        Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

        Połącz konto już teraz.

        Zaloguj przez 1Login