• benchmark.pl
  • E3
  • W Middle-earth: Shadow of Mordor przeciwnika idioty nie spotkasz - AKTUALIZACJA
Gry

W Middle-earth: Shadow of Mordor przeciwnika idioty nie spotkasz - AKTUALIZACJA

Monolith Productions zaprezentowało możliwości systemu Nemesis.

Middle-earth: Shadow of Mordor gra

Na targi E3 2014 zawitało również Monolith Productions, a skoro tak, to nie mogło zabraknąć najciekawiej zapowiadającej się obecnie gry tego producenta - Middle-earth: Shadow of Mordor.

W ostatnim czasie dowiadujemy się o tym tytule coraz więcej. Gra zabierająca nas do uniwersum Śródziemia i pozwalająca wcielić się w powstałego z martwych bohatera szukającego zemsty z każdymi nowymi materiałami zapowiada się coraz lepiej. Z pewnością pomagają w tym pewne smaczki, które twórcy chcą tutaj zaimplementować, a które uczynić mogą Middle-earth: Shadow of Mordor tytułem stosunkowo oryginalnym.

W tym miejscu wymienić należy z pewnością system Nemesis. Dzięki niemu przeciwnicy mają być tutaj zdecydowanie większym wyzwaniem niż w innych grach. Każdy z nich ma być bowiem inny, rozwijać się, a także pamiętać pojedynki z graczem. Z tego ostatniego powodu najlepiej byłoby, gdyby zabijać każdego od razu. Jeśli przeżyje, następnym razem pojedynek będzie dużo trudniejszy.

To właśnie system Nemesis prezentowany był podczas targów E3. Warto rzucić na niego okiem.


Warto przypomnieć, iż Middle-earth: Shadow of Mordor zadebiutuje 7 października. Gra pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także PlayStation 4Xbox One.

AKTUALIZACJA [12.06.2014]

Cenega opublikowała wideo w polskiej wersji językowej. Być może będziecie chcieli sie z nim zapoznać.


Źródło: digitaltrends, youtube, cenega

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Akatzuky
    12
    Najlepsze AI mieli przeciwnicy w F.E.A.R normalnie przewracali stoły robili zasłony zachodzili od tyłu robili pułapki kryli sie wprowadzali cisze radiową itp

    Bardzo mało gier oferuje takie AI , w sensie jasne można ustawić poziom hardkor ale to tylko przestawianie czasu reakcji wallhacka u bota, natomiast chodzi mi o jak najbardziej naturalne i logiczne zachowanie przeciwnika, taktyka.
    • avatar
      Konto usunięte
      3
      Dokładnie, przez to w FEAR żadna potyczka nie wyglądała tak samo. To byla naprawdę dobra gierka.
      • avatar
        Dragonik
        3
        Dokładnie nigdy w F.E.A.R nie dało się iść na pamięć:)
        • avatar
          Konto usunięte
          1
          Ciekawe czy system przebije AI stalkera, nie chodzi o inteligencje pojedynczego NPC ale symulacje calosci gdzie alife odpowiadal za kilkaset postaci nawet tych na innej mapie. Mozna bylo spotkac jakiegos stalker na poczatku gry z pistolecikiem a za jakis czas dwie mapy dalej tego samego z wypasiona strzelba lub lezacego martwego w rowie bo akurat wlazl na stado mutantow. To wlasnie dzieki alifowi stalker zapewnia swoja atrakcyjnosc i sadze ze jesli Middle-earth zapewni nam symulacje swiata na podobnym poziomie to zapowiada sie spora grywalnosc tego tytulu.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            A jak będzie multi : >?
            • avatar
              piccardo
              0
              Ja przyznam szczerze tego nie zauważyłem :D może dla tego że jak łapię jakąkolwiek broń to włącza mi się tryb rambo i wszystko co się rusza jest celem który szybko znika xD Ale na AI w cod np to świetnie działa przeciwnik nawet nie wie co się dzieję mało tego potrafi plecami do ciebie "ukryć" się haha...
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Nie uwierzę póki nie zobaczę. Bardziej jestem nastawiony na scenariusz typu Watch Dogs. Przeciwnicy głupi, a grafika pod downgrade.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Widzę, dobrą pozycję dla mojego ojca :D (fan Tolkiena)
                  • avatar
                    Maxdamage
                    0
                    To teraz wbij na wikipedie i zobacz jaka firma zrobiła FEAR i jaka montuje Shadow of Mordor.
                    • avatar
                      poprostujakub
                      0
                      Jeśli fan Tolkiena, to raczej będzie płakał, za takie sprzeniewierzenie się zasadom spisanym na kartach jego książek... Upior z własną wolą, przeciwstawiający się Sauronowi? Używający mocy Pierścienia?
                      • avatar
                        Akatzuky
                        0
                        no to można spać spokojnie ;)