Internet

Aplikację Disney+ zainstalowano już na 22 milionach urządzeń mobilnych

z dnia
Marta  Andronik | Redaktor serwisu benchmark.pl
Dyskutuj z nami

Aplikacja Disney+ została wypuszczona w zeszłym miesiącu i od momentu uruchomienia pobrano ją ponad 22 miliony razy na urządzenia mobilne. Takie wyniki badań podała niezależna firma Apptopia, która mierzy pobieranie i korzystanie z tysięcy aplikacji mobilnych.

Obecnie Disney+ ma średnio 9,5 miliona aktywnych użytkowników, co daje pierwsze miejsca w Google i Apple Store. Apptopia nie uwzględnia w swoich pomiarach urządzeń takich jak np. inteligentne telewizory, więc oficjalne wyniki mogą się nieco różnić. Nie podaje również informacji o ilości pobrań bezpłatnych wersji próbnych.

Szaleństwo Disney+

Na usługę telewizji internetowej Disney+ od początku był ogromny popyt wśród klientów, a w dniu premiery zanotowano 10 milionów rejestracji na komputerach, telewizorach i urządzeniach mobilnych. Dodatkowo Google poinformowało, że najczęściej wyszukiwane słowo w tym roku w USA to „Disney+”.

W ciągu pierwszych czterech dni działania aplikacji, użytkownicy w samych Stanach Zjednoczonych spędzili w niej łącznie około 200 milionów godzin. W takim samym czasie Netflix zarejestrował około 1 miliarda godzin, wciąż mając na rynku przewagę. Liderem wśród widzów wciąż więc pozostaje Netflix, mający około 61 milionów użytkowników w samym USA. Disney ma ich około 41,5 miliona.

Disney

Rzecznik Disney’a na razie odmówił komentarza w tej sprawie. Oficjalne dane o szczegółach korzystania z aplikacji mają pojawić się w najbliższym raporcie kwartalnym.  

Disney+ jest póki co dostępny tylko w czterech krajach poza Stanami Zjednoczonymi (gdzie jest według Apptopii 85% użytkowników). Dopiero w przyszłym roku usługa ma być dostępna globalnie.  

Źródło: CNBC

Warto zobaczyć również:

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!