Oprogramowanie

Parallels Desktop 3.0 z obsługą 3D - czyli gry PC na MACu

przeczytasz w 0 min.

Parallels Desktop dla Maca jest w chwili obecnej wiodącą platformą wirtualizacji pecetów na systemach operacyjnych OS X. Firma znalazła się w centrum zainteresowania, gdy po raz pierwszy wypuściła Parallels Desktop, pozwalając użytkownikom na uruchamianie Windowsa XP na Macach, przy prawie naturalnej wydajności. W niektórych przypadkach użytkownicy są nawet w stanie odczuć przyrost mocy obliczeniowej w porównaniu do pecetów.

Parallels Inc. trafiła na pierwsze strony gazet po tym jak poinformowała, że jej popularna aplikacja zostanie uaktualniona, dzięki czemu możliwa będzie teraz akceleracja 3D. Jedną z najważniejszych cech, z których dotąd nie mogli korzystać użytkownicy Parallels, była obsługa 3D na ich Macach. Wówczas też, Ben Rudolph powiedział, że gdy tylko zakończone zostaną prace, akceleracja 3D w Parallels Desktop będzie "szybka"."

W tym tygodniu oficjalnie przedstawiono Parallels Desktop dla Maca w wersji 3.0, a wraz z nią na rynek trafiła obsługa trybu 3D.

Według Parallels, dzięki wirtualnej maszynie Parallels będzie można bez problemu zagrać w Half-Life 2 i pracować w Sony Vegas przy naturalnych prędkościach. Aplikacje OpenGL 1.5 i DirectX 8.1 są w pełni obsługiwane.

Firma Parallels przedstawiła demo pokazujące Maca i uruchomionego na nim Quake'a 4, a także World of Warcraft.
Wygląda na to, że Quake 4 działa bardzo płynnie, ale World of Warcraft niestety nie osiągnął zadowalającej wydajności. Tym razem Parallels twierdzi, że interfejs Windows Vista Aero nie jest oficjalnie obsługiwany, ale już w kolejnej wersji Parallels Desktop for Mac znajdzie się i ta opcja.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!