• benchmark.pl
  • Gry
  • Quantum Break - jakie różnice w grafice na PC i Xbox One?
Gry

Quantum Break - jakie różnice w grafice na PC i Xbox One?

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
90 komentarzy Dyskutuj z nami

O oprawie graficznej Quantum Break dyskutować można długo. Jak wygląda ona na poszczególnych platformach?

Sięgnęliście już może po Quantum Break? Wygląda na to, że już teraz grę określać można jako niezwykle udany, przynajmniej dla producenta i wydawcy, projekt.

Stwierdzenie dość odważne, ale nie użyte bezpodstawnie. Quantum Break sprzedaje się bowiem doskonale i nic dziwnego, że Microsoft nie kryje radości z takiego obrotu spraw. Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie, Quantum Break to najlepiej sprzedająca się nowa marka na konsoli Xbox One. Oczywiście z grona tych, jakie znajdują się pod skrzydłami Microsoftu.

„Jesteśmy zachwyceni tym, że Quantum Break został tak dobrze przyjęty przez fanów i krytyków. To nagroda za ciężką pracę, ambicje i zaangażowanie zespołu Remedy. Rzeczywistość przekracza nasze oczekiwania.” - Jon Edney z Xbox Studios

Powyższy komunikat to dobra okazja, aby wspomnieć o innej kwestii związanej z Quantum Break. Gra dostępna jest nie tylko na Xbox One, ale również na PC. Jak wygląda grafika na obydwu platformach? Odpowiedzi starają się udzielać materiały przygotowane przez, jakżeby inaczej, Candyland. Pamiętajcie też o naszej recenzji gry.


 


Źródło: kotaku, youtube - Candyland

marketplace

Komentarze

90
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Lara-Croft
    To wersja PC jest już grywalna? Czy dalej podpiera sie nosem na GTX980? :P "Quit game" już wprowadzono?
    13
  • avatar
    kbrbabzbtb
    Średnia od graczy na metacritic 3,2. Brak pełnego 1080p, ponoć w grze jest upskalowane 720p. Gra wygląda na pc tak samo jak na X0, lata w 720p czyli 1280x720 i w tej rozdzielczości nie trzyma 60fps na GTX980. Ten gniot kosztuje chyba przeszło 200pln. Wymieniać dalej? Nie ma sensu. Niech każdy tylko wie, że to przedsmak tego jaki MS ma pomysł na politykę wspierania graczy pc.
  • avatar
    kitamo
    Na PC to jest Quantum Broke :)
  • avatar
    piotreeek
    Szkoda że takie gry padły ofiarą konsolowej pseudo wydajności.
    Przez to na PC też jest jakieś śmieszne 720p wygładzone tysiącem filtrów "udających 1080p", zamiast ostrej jak żyletka grafiki.
    Ale przecież według producentów różnicy w grafice nie może być między platformami, żeby każdy poczuł badziewny konsolowy "cinematic experience".
  • avatar
    Marucins
    A tu dalej w najlepsze porównanie grafiki z gry z wykorzystaniem filmów YT!
    Wystarczy zapauzować aby zobaczyć pixelozę. Z czym do ludzi!
  • avatar
    superinferno
    Ja tam nie mogę narzekać na QB.
    Na moim leciwym fx8320 i r9 290 śmiga praktycznie w 60 fps ze spadkami do 50 fps na ustawieniach uber i 1080p.
    Czyżby brak optymalizacji pod NV nie popsuł gry ??? A może to wielki lament fanbojów Nv którzy w końcu zobaczyli jak to jest być olanym przez producentów? Czy może jednak magiczna obietnica związana z dx 12 ?
  • avatar
    hasati
    Mnie ta gra od początku nie interesowała. I miałem rację. Gra jest słaba, brak optymalizacji, olane 80% graczy (nvidia). A że w XO jest radek przedpotopowy to i na innych radkach dobrze chodzi :) Ot cała filozofia :) Do tego dodajmy WIN10 only i mamy kaszane roku :)
  • avatar
    AntySyjon
    No jak Radek 290X dostawał od GTX 960 w Fallout 4 to optymalizacja była dobra tylko radeony zrąbane, teraz jak 3 letni grzejnik na GCN 1.1 dogania topowego 980Ti to się nazywa brak optymalizacji i gra do dupy XD kocham fanboyów NV. A ja bym to nazwał, że po prostu NV nie shitworksowała przy tej grze, a do tego wyszło to zrąbane i nikomu nie potrzebne DX12, które jak widać dobrze wykorzystane w architekturze jednak coś daje
  • avatar
    kristof080
    He, cos mi sie wydaje, ze placz zielonych bedzie slychac coraz czesciej. Po prostu, moze AMD za bardzo wychodzilo przed szereg z nowinkami technologicznymi, i przez to przez ostatnie kilka lat dostawali po dupie. Wtedy byla radosc uzytkowniow Nvidia i ciagly hejt na AMD. A teraz sytuacja troche sie odwraca. Deweloperzy zaczynaja uzywac nowych technologii. Bedzie sie dzialo.
  • avatar
    PogromcaBlacharni
    na blasze jak na złomboxie w 720p lol
    -2
  • avatar
    prime27pl
    Dzieci dorośniecie kiedyś ?....
    -2
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Na PS4 nie wyjdzie bo zlom nawet nie podola haha.. Moze na PS4.5 za jakies 10 lat dla zlamasow i otepialych..
    -4
  • avatar
    kristof080
    Moze natywne 1080p to za duzo dla dzisiejszych komputerow ;-)
    -4
  • avatar
    kratos44
    pcmr ma kłopoty z asynchronicznymi obliczeniami czyt: nvidia i jej sidła :)
    Ale kogo to obchodzi żeby ta gra wyglądała jak przystało na next gena a tu lipa.
    Taki The Order niszczy go w kwestii audiowizualnej wszerz i wzdłuż różnica generacji.

    2 letni Infamous który korzysta z asynchronicznych obliczeń pokazuję lepszą grafikę niż ten cały QB z pc w cenie 5 konsol haha.
    A Uncharted4 zrobi z tego sieczkę :)
    -11