Gry komputerowe

(Niemal) fotorealistyczne Star Wars: Battlefront - wideo

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
206 komentarzy Dyskutuj z nami

Mod Martina Bergmana naprawdę istnieje i... robi niesamowite wrażenie. Gra Star Wars: Battlefront wygląda dzięki niemu jeszcze lepiej.

SW: Battlefront RL mod

Pod koniec listopada pokazaliśmy wam screeny z gry Star Wars: Battlefrontmodem graficznym Toddyhancer. Zastanawialiśmy się wtedy czy są to autentyczne zrzuty ekranu, czy może tylko „ściema”, bo statyczne ujęcia to przecież żaden problem dla wprawionego grafika, prawda? Teraz jednak chyba możemy to w końcu przyznać – z modem stworzonym przez Martina Bergmana najnowsze dzieło studia DICE naprawdę wygląda rewelacyjnie, a sam autor zdołał przenieść oprawę wizualną tej produkcji na wyższy poziom. 

Skąd takie wnioski? Nasuwają się same po obejrzeniu opublikowanego przez youtubera Jackfrags zapisu rozgrywki ze Star Wars: Battlefront z modyfikacją Bergmana. Na materiale widzimy różne tryby rozgrywki i różne mapy, a wszystko to w rozdzielczości 4K i szybkości 60 klatek na sekundę. I może stwierdzenie „fotorealizm” byłoby nieco przesadzone, to z pewnością moder podszedł do niego bliżej niż ekipa DICE. Modele ładniejsze i kolory jakby bardziej pasujące do gwiezdnowojennego uniwersum…  Sami zresztą zobaczcie:

Przypomnijmy, że gra Star Wars: Battlefront, którą pozytywnie oceniliśmy w naszej recenzji, doczekała się niedawno darmowego dodatku – Bitwa o Jakku. Kilka dni temu firma EA podsumowała też dotychczasowe osiągnięcia graczy, dzięki czemu dowiedzieliśmy się między innymi kto jest ich ulubionym bohaterem. Sama gra dostępna jest natomiast na pecety oraz konsole PlayStation 4Xbox One.

Źródło: GameSpot

Komentarze

206
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    topiq
    Tak w 2015 roku mogłoby wyglądać większość gier. Ale nie będą przez lenistwo i brak optymalizacji, oraz konsole next gen.
    20
  • avatar
    maro893211
    PC czy konsola odwieczne bitwy na ten temat. Każdy ma inne priorytety i samemu sobie trzeba odpowiedzieć co jest lepsze, co mi się bardziej przyda. Kratos wypisuje z pianą w ustach, (z powodu mycia zębów, czy też ma wściekliznę) konsola i tylko to. Drogi panie twoje argumenty są bardzo chybione. Przyznam racje, że komputerów słabych jest więcej niż tych, które potrafią udźwignąć Wiedźmina 3 na ultra. Nie możesz pisać, z wielkim przekonaniem że konsola the best, bo nie wiesz kto ma jaki sprzęt, ile zarabia i w jakie gatunki gier lubi grać. Przykładowo jeśli ktoś jest fanem gatunku RTS, RPG, bądź nie znosi filmowych 30 klatek i toleruje tylko 30+ to jak myślisz jaką platformę wybierze? Jeśli ktoś wybrał PC to zrobił to z jakiegoś powodu. Gdyby konsola górowała nad pc to każdy wybierałby konsole bo tylko 1400zł.Odniosę się jeszcze do w/w blogu, ponoć należącego do ciebie. Widzę, że lubisz robić sobie dobrze, więc nadam ci tytuł ,,Konsolowego masturbatora Polski" Życzę dalszych sukcesów Tobie i twoim kolegom w waleniu gruchy. Pozdrawiam
  • avatar
    kombajn
    Ja tu czegoś nie rozumiem parę lat temu mieliśmy gry jak Crysis czy Oblivion które w momencie premiery wyciskały ostatnie soki z najlepszych komputerów ale powodowały opad szczęk i czysty zachwyt nad grafiką w grze. Teraz wychodzi głośna produkcja której wystarcza sprzęt ze średniej pułki do maksymalnych ustawień, po czym niedługo jakiś moder wypuszcza moda który znacząco podbija jakość grafiki. Co się zmieniło ostatnimi laty? Czemu twórcy nie starają się już robić najpiękniejszych i najlepszych gier na świecie. PC to nie konsola niechże nowa gra na max detalach chodzi płynnie tylko na najlepszym dostępnym sprzęcie pod warunkiem że będzie tego warta a nie że osoba postronna w prywatnym czasie w dwa tygodnie po premierze podniesie jakość grafiki o poziom wyżej niż twórcy zechcieli/mogli? to zrobić.
  • avatar
    playground
    Ten jełop http://www.benchmark.pl/uzytkownik/kratos44-183437.html to jakiś bot reklamowy? =]
  • avatar
    alano
    Wystarczy ze multi u4 próbuje chodzić w 60 fps już z fullhd musieli zrezygnować i downgarde względem singla hahaha
  • avatar
    apuk666
    No i według mojej opinii tak powinna wyglądać gra z 2015/2016 roku, a nie, że do tej pory wszytko w jakimś stopniu było przyćmiewane przez grę z 2007.
  • avatar
    MaxDamageDA
    Fajnie by było widzieć taki rozwój w grach. Szkoda, że akurat w przypadku tej konkretnej gameplay jest efektowny, ale niezbyt ciekawy i praktycznie nie wymagający skilla.

    Zawsze obawiałem się tego w przypadku gier fotorealistycznych. Żyję po to by je zobaczyć, ale równie dobrze można wyjść na dwór i co wtedy? Bez ciekawej fabuły czy modelu rozgrywki nawet najpiękniejsza produkcja będzie po prostu nudna!

    To troszkę jak z kobietami :P
  • avatar
    Konto usunięte
    I ch..j z tego że jest fotorealistycznie skoro fizyka jest dziecinna. W wielu "foto-realistycznych" FPS'ach nie da się zburzyć/ strącić określonych obiektów (ściana, drzewo, duży zbiornik metalowy, całe budynki, "podłoga", skały, itp.). Przykładowo biorę RPG-7 walę w ścianę i nic się z tą ścianą nie dzieje... (ściana nie miała napisanego skryptu by się zburzyć = niezniszczalność ściany). Np. w serii Resident Evil od wersji 6 jest śliczna grafika ale interakcja z otoczeniem... nie istnieje. W 5-tce były skrypty i dało się zburzyć określone kawałki ścian, dało się też strącić transformator elektryczny - ale tego było jak na lekarstwo i były to gotowe skrypty i szybko robi się nudno. Nawet gierki pokroju "Just Cause" gdzie dokonuje się destrukcji otoczenia mają bardzo limitowaną "fizykę".
  • avatar
    Konto usunięte
    Muszę przyznać, że naprawdę to efektownie wygląda. Tylko co z tego jak gameplay jest nudny, łatwy i do tego gra nie przyciąga na dłużej?
  • avatar
    Mandalorian
    Kratos największy ignorant na benchmarku... Do takiego nic nie dociera, nie próbujcie. Szkoda czasu.
  • avatar
    kladiator
    Hahah xd
  • avatar
    Dunny
    Gdy słyszę o grafice na konsoli ( później widzę te ,,cuda'' u kuzyna ) to jakbym słuchał Donalda Tuska ,który bredził o zielonej wyspie. Gry z konsoli na tv wyglądają koszmarnie. Trudno mi to opisać , ale po prostu gry na tv poza menu sa jakieś takie przejaskrawione, brzydka kolorystyka, nienaturalne swiatło itp. Chocby nie wiem co robił ,nie ma to tak ,,naturalnego'' wyglądu jak na monitorze. ( sytuacja odwrotna-filmy na monitorze zawsze wyglądają paskudnie nawet w 1080p,a włączysz na byle tv i niebo a ziemia )
  • avatar
    belixa
    Ciężko nazwać coś fotorealizmem, jeżeli w grę wchodzą elementy świata wymyślonego. Skały z innych planet, statki kosmiczne i mega wielkie drzewa.
  • avatar
    kitamo
    lepiej na screenach wygladalo.
  • avatar
    Konto usunięte
    Na 4K60p faktycznie milo, szkoda ze nie w UHD ;( bo jednak musi byc czesciowo upscalowany do UHD. Widac ze kompletnie nie mysli sie o wlascicielach UHD :(
    -1
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Konsolowe cioty i trolle ich placz ... Zal gimbow..
    -1
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Zal sciska 4 litery konsolowym burakom i frajerom ze ich konsolowe reaktory nigdy nie uciagna chociaz zblizonej grafy do tego hehe, konsolowe cebulactwo...
    -2
  • avatar
    UKBIB2012
    jak to jest że te ludki wylatują w powietrze niczym od ciosu olbrzyma w skyrim , albo wywracają się od strzału robiąc obrót 360 ??? co to jest ja się pytam w dzisiejszych czasach latające ciała w ten sposób gdzie ragdoll kur!##!#!#!!2wa to lepsza animacja była w time crisis tej czeskiej grze co się manipulowało czasem ...
    -2
  • avatar
    UKBIB2012
    jak to jest że te ludki wylatują w powietrze niczym od ciosu olbrzyma w skyrim , albo wywracają się od strzału robiąc obrót 360 ??? co to jest ja się pytam w dzisiejszych czasach latające ciała w ten sposób gdzie ragdoll kur!##!#!#!!2wa to lepsza animacja była w time crisis tej czeskiej grze co się manipulowało czasem ...
    -2
  • avatar
    Roller Mobster
    "Modele ładniejsze..." - a co, dodał im polygonów? Śmiech.
    -3
  • avatar
    Roller Mobster
    "Real Life Mod" - czyli nawalić bluru i ustawić komiczny kontrast :)
    -4
  • avatar
    prime27pl
    Super to wygląda , ale do realizmu to jeszcze brakuje .
    -6
  • avatar
    AlphaGUnit
    O cię florek !! Kozak.
  • avatar
    mesjan
    Grafika na zewnątrz świetna, jednak we wnętrzach w przeciwieństwie do zewnątrz rządzi światło rozproszone, które jak na razie za trudne jest do policzenia dla istniejących kart graficznych. We wnętrzach więc nadal jest słabo.
  • avatar
    misiek2k
    WOW! Bardzo fajnie to wygląda!
  • avatar
    Konto usunięte
    Bez moda jest realistyczniej. Twórcy prawidłowo odwzorowali światło. A ten mod nie dość że nakłada jakiś filtr wyostrzający (czyli dodaje jasne poświaty w okół obiektów... czyli typowy filtr), to jeszcze przekłamuje kolory (z filmu robi kreskówkę).
  • avatar
    Konto usunięte
    Bardzo fajnie to wygląda, ale jaki komputer trzeba do tego mieć :D
  • avatar
    mombata
    z tego co tu konsolowcy piszą to wystarczy tylko tv do tego