• benchmark.pl
  • Gry
  • Miałeś uratować ludzkość, kto uratuje ciebie? - zwiastun The Solus Project
Gry

Miałeś uratować ludzkość, kto uratuje ciebie? - zwiastun The Solus Project

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
3 komentarze Dyskutuj z nami

Zostałeś wysłany, by uratować ludzkość - kto uratuje ciebie? Takim wstępem zachęca The Solus Project.

The Solus Project

Lot na obcą planetę oddaloną o lata świetlne od Ziemi. Katastrofa odcinająca cię od jakiegokolwiek kontaktu z ludźmi. Bez szans na pojawienie się statku, który mógłby zabrać cię z powrotem do domu. Wszyscy członkowie załogi są martwi. Tylko tobie udało się przeżyć i budzisz się sam w samym centrum innego, dziwnego świata. Brzmi dość przerażająco, prawda? A to właśnie w taki sposób rozpoczyna się The Solus Project – nowa pierwszoosobowa gra przygodowa, w której gracz musi walczyć o przetrwanie.

The Solus Project powstało z myślą o graniu w pojedynkę. Podczas rozgrywki z konkretnym scenariuszem przyjdzie nam eksplorować sporą planetę i poznawać jej historię. Szybko okaże się, że nie od zawsze była ona spustoszała. Kiedyś była tu jakaś forma inteligentnego życia, która pozostawiła po sobie coś, co może przydać się w naszej misji. A ta jest niemała – otóż ludzkość stoi w obliczu wymarcia i to my jesteśmy jej ostatnią nadzieją. Czego należy się spodziewać po tej grze? Aby uzyskać odpowiedź, sprawdźcie poniższy zwiastun:

Gra The Solus Project powstaje od 2013 roku i o efektach tych prac pierwsi gracze przekonają się już na początku lutego. Wtedy to bowiem tytuł ten trafi do programu Wczesnego Dostępu na Steamie oraz Xbox Game Preview na Xbox One

Źródło: VG247, The Solus Project

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kenjiro
    3
    Wydaje się ciekawa... zobaczymy jakie będą opinie po dłuższych testach w Early Access...
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Lipnie to wygląda,może gameplay chociaż będzie ok.
  • avatar
    Atak-Snajpera
    0
    Fajnie by było jakby zastosowali Parallax Occlusion Mapping na texturach podłoża ( 0:37 ) bo te płaskie kamienie trochę wyglądają za bardzo old schoolowo ;)