Gry

Ubisoft pochwalił się reklamą telewizyjną Watch Dogs 2

przeczytasz w 1 min.

Premiera Watch Dogs 2 już za kilka dni. Najwyższa pora na to, aby gra pojawiła się w TV.

Prace nad Watch Dogs 2 zostały już zakończone, w związku z tym producent może przystąpić do ostatniej fazy promowania gry przed premierą. Zazwyczaj oznacza to pojawienie się reklamy w TV i nie inaczej będzie tym razem.

Jednocześnie też trudno czuć się zaskoczonym w kontekście tego, co przygotowany materiał prezentuje. Mamy tutaj koncentracje na głównym bohaterze, jego profesji oraz świecie gry.

„Wciel się w postać Marcusa, genialnego młodego hakera, i wstąp w szeregi DedSec - najsłynniejszej organizacji hakerskiej. Twój cel: dokonać największego ataku hakerskiego w historii.”


Premiera Watch Dogs 2 na konsolach Xbox OnePlayStation 4 już 15 listopada. Właściciele PC poczekają nieco dłużej - do 29 listopada. Ci ostatni sprawdzać mogą już wymagania sprzętowe.

Źródło: Ubisoft Polska

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    drcocaina
    13
    Idą w dobrym kierunku zamiast robienia gier niech przerzucą się na reklamę. Reklamowanie gniotów i wciskanie kitu dobrze im wychodzi.
    • avatar
      mutissj
      2
      bedzie mozna skiny w grze do postaci kupic xd?
      • avatar
        Konto usunięte
        1
        Dobrze ? Najlepiej ! :D Pamiętam jak kupiłem jedynkę hehehe uradowany w dniu premiery przebrnąłem przez instalację... Po godzinie gry chciałem wywalić kompa przez okno :) Wtedy powiedziałem: ,,Nigdy więcej nie kupię gry od Ubisoftu" Co najlepsze na siłę to przeszedłem w bólach i męczarniach ale końcówka mnie zniszczyła :D
        • avatar
          tasioros
          1
          Może ta gra będzie dobra. Może nawet bardzo dobra. Ale ten "ziomusiowaty" styl odrzuca mnie na tyle, że raczej nie skorzystam. Aiden taki poważny był, ale miał charakter. Tutaj nie moje klimaty.
          • avatar
            Marucins
            -1
            Kolejny nic nie warta zapowiedź.
            Właśnie taki syf STEAM powinien banować. Nie ma gameplaya - OUT.
            • avatar
              kitamo
              0
              The Division miało znacznie lepsze spoty reklamowe, lepsze chyba nawet niż sama gra :)
              • avatar
                wdowa94321
                0
                A ja tutaj nadal widzę 1-szą część... Niesmak pozostał