Gry komputerowe

War Thunder 1.85 - największa aktualizacja w tym roku

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
7 komentarzy Dyskutuj z nami

Oto skrót tego, co trafia do gry War Thunder wraz z aktualizacją 1.85 „Supersonic”. Trzeba przyznać, że trochę tego jest.

Przeszło 50 nowych maszyn i trzy mapy – tak prezentuje się najnowsza i zarazem największa w tym roku aktualizacja gry War Thunder: 1.85 „Supersonic”.

Aktualizacja 1.85 przede wszystkim wprowadza do gry War Thunder nową, szóstą erę maszyn latających. Składają się na nią samoloty poruszające się z prędkością naddźwiękową lub bliską jej i wyposażone w sterowane na podczerwień rakiety typu powietrze-powietrze. Ekipa Gaijin Entertainment postarała się nawet o stożkowy dym pozostawiany przez jednostki oraz słyszalny z ziemi „grom dźwiękowy”.

War Thunder Supersonic samolot

Drzewko amerykańskie wzbogaci się o F-100D Super Sabre, brytyjskie – o Gloster Javelin Mk 9, a radzieckie – o MiG-19PT. To jednak dopiero początek, bo łącznie aktualizacja „Supersonic” zawiera kilkadziesiąt różnych maszyn. Wśród nich znajduje się prawie 30 włoskich jednostek naziemnych z XX wieku, radziecki czołg T-72A oraz wozy bojowe M3 Bradley i Type 89, a także kilka krążowników i niszczycieli.

War Thunder Supersonic okręt

Oprócz nowych maszyn największa w tym roku aktualizacja wydłuża również listę dostępnych map o trzy pozycje. Pierwszą z nich jest Wietnam (cechujący się gęstą roślinnością i wąskimi ścieżynkami), drugą – Afganistan (inspirowany terenem Kabulu i bazy Bagram), trzecią zaś Ziemia Ognista (specjalnie dla wirtualnych kapitanów). A to już oficjalny zwiastun:

Źródło: Galaktus, Gaijin Entertainment

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Tomasz Słowik
    Czemu oni nadal tworzą mapy, które dają dużą przewagę ludziom na ultra low quality settings? Jeśli jest dużo roślinności, to gracze na wysokich ustawieniach będą mieli dużo większy problem z dostrzeżeniem przeciwnika w trybie realistycznym i symulacyjnym niż Ci na bardzo niskich (a ginie się tutaj najcześciej na strzał). Co więcej zdecydowana większość dobrych graczy z mocnymi komputerami i tak ma wyłączoną trawę i najmniejszy zasięg generowania małych obiektów (murki, krzaczki itd). W trakcie rozgrywek klanowych (tutaj dywizjonowych) mieliśmy obowiązek obniżać jakość grafiki, bo inaczej dawało się przeciwnikowi sporą przewagę.
    1
  • avatar
    jeomax.co.uk
    "Wreście" ;-)
    Tyle sie mowilo o szostej erze - ja nie mam jeszcze piatej dobrze rozbudowanej, szosta chyba skompletuje latem. Straszliwy kombajn sie zrobil z tej gry (moze to i dobrze): samoloty, statki, czolgi, ostatnio helikoptery. Az sie boje ciagnac aktualizacji, pewnie wazy kilka(nascie ?) GB.