Gry komputerowe

Wiedźmin 2: Edycja Rozszerzona - 102 poprawki do gry

z dnia
Marcin Jaskólski | Redaktor serwisu benchmark.pl
33 komentarze Dyskutuj z nami

Edycja Rozszerzona nadchodzi

Już 17 kwietnia czeka nas premiera Wiedźmina 2: Edycji Rozszerzonej w wersji na konsolę Xbox 360. Równocześnie gracze pecetowi otrzymają dodatkową zawartość do pobrania za darmo.

CD Projekt RED nie zaprezentował jeszcze pełnej listy zmian w Edycji Rozszerzonej, ale co nieco już wiadomo.

Frima opublikowała za to listę poprawek i ulepszeń związanych z samą rozgrywką. Lista ma aż 102 pozycje i wszyscy chętni moga się z nią zapoznać - prezentujemy ją poniżej.

  • Wiedźmin 2 assassins of kings the witcher gra game rpg Ekran startowy (launcher) posiada teraz opcję włączania i wyłączania DLC.
  • Do gry dodano zwierzęta.
  • W Akcie III dodano trofeum wilkołaka.
  • Dodano nowe, losowo rozmieszczone, miecze.
  • Naprawiono błąd w wartości dodatkowego czasu działania eliksiru na poziomie 2 w zdolności ‘Specjalista: Eliksiry’.
  • Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola Mocy’.
  • Naprawiono błędny opis zdolności ‘Alchemik’.
  • Naprawiono błędny opis zdolności ‘Amplifikacja’ na poziomie 2.
  • Naprawiono błędny opis zdolności ‘Przepływ energii’ na poziomie 2.
  • Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola mocy’ na poziomie 2.
  • Naprawiono błędny opis zdolności ‘Synteza’ na poziomie 2.
  • Naprawiono błędny opis zdolności ‘Zmysł walki’.
  • Naprawiono błędny opis eliksiru Krakwa.
  • Poprawka do balansu zdolności ‘Garda’ na poziomie 2.
  • Poprawiono błędne obliczanie obrażeń dla zdolności ‘Młynek’.
  • Poprawiono efekty iskier i brak obrażeń przy unikach podczas walki z wrogiem.
  • Poprawiono błędne powiadomienia podczas używania znaku Aksji na golemach.
  • Miecz Runiczny Mahakamski Sihil jest teraz importowany poprawnie z zapisów gry z Wiedźmina 1 do nowej gry.
  • Parowanie ciosów i znaki ulepszają się wraz ze zwiększonym wigorem Geralta .
  • Naprawiono błąd związany z parowaniem ciosów. Nie można już parować ciosów za 0 obrażeń.
  • Osłabiono moc znaku Quen. Zużywa się on teraz po jednym lub dwóch otrzymanych ciosach.
  • Podczas walk z bossami pasek adrenaliny już się nie ładuje.
  • Naprawiono błąd powodujący, że znak Igni nie zadawał obrażeń bezpośrednio po ciosie mieczem.
  • Naprawiono nietypowe zachowanie gry podczas jednoczesnego rzucania bomb i zapisywania gry.
  • Kejran rzuca teraz pod koniec walki mniejszą ilością głazów.
  • Naprawiono błąd umożliwiający używanie eliksirów przy poziomie toksyczności równym 100%.
  • Cios kończący użyty na zgnilcach nie dodaje już dodatkowej broni.
  • Redańscy żołnierze w Akcie III pojawiają się teraz poprawnie.
  • Ogień zdejmuje teraz znak Quen podczas walki ze smokiem w Akcie III.
  • Poprawiono celowanie w smoka w Akcie III.
  • Dodano nowe statystyki dla NPCów poprawiające balans rozgrywki w Akcie III.
  • Efekty eliksiru Kot znikają teraz podczas dialogów i przerywników.
  • Oznaczenie celu i nazwy przeciwników zostały usunięte z walki na pięści.
  • Poprawiono wyświetlane nazwy upiorów.
  • Wprowadzono kilka poprawek w zachowaniu NPCów podczas walk (prowokowanie).
  • Naprawiono zachowanie NPCów po walce.
  • Przed rozpoczęciem dowolnej sceny wszelkie efekty krytyczne zadane graczowi są anulowane.
  • Poprawiono nietypowe zachowania ubioru podczas używania znaku Heliotropu.
  • Wprowadzono kilka poprawek w minigrze kościany poker.
  • Wprowadzono kilka poprawek w minimapach.
  • Poprawiono kilka ujęć w dialogach.
  • Poprawiono kamery w zadaniu “Klątwa krwi”.
  • Naprawiono walkmesh w namiocie Roche’a.
  • Naprawiono walkmesh w kanałach w Akcie III.
  • Naprawiono walkmesh podczas podążania za Roche w Akcie III.
  • Naprawiono walkmesh na centralnym dziedzińcu Loc Muinne.
  • Naprawiono walkmesh w pobliżu obozu Nilfgaardu w Akcie III.
  • Naprawiono kilka kolizji kamer.
  • Naprawiono kolizje dachu namiotu w Akcie III.
  • Naprawiono kolizje w domu rzeźnika we Flotsam.
  • Naprawiono kolizje na statku Roche’a.
  • Naprawiono kolizje skrzyni na statku w Akcie II.
  • Naprawiono plakat na bramie Flotsam.
  • Naprawiono kolizje flagi temerskiej.
  • Poprawiono kilka lokacji, dekoracji, walkmeshy i innych.
  • Dokonano drobnych poprawek w blendingu środowiska.
  • Dokonano szeregu poprawek w oświetleniu postaci.
  • Naprawiono latające meshe w Prologu.
  • Naprawiono migające drzewa w Akcie III.
  • Naprawiono migającą trawę na lokacji z Draugiem.
  • Naprawiono teksturę niskiej rozdzielczości na skałach w obozie Zakonu Płonącej Róży.
  • Naprawiono grafikę Dzikiego Gonu w Akcie III.
  • Poprawiono zegar na panelu Medytacji.
  • Poprawiono teksturę podczas Medytacji.
  • Poprawiono ikonkę lunety w Ekwipunku.
  • Dodano proporzec magów do Epilogu w Loc Muinne.
  • Dodano flagi nilfgaardzkie w Akcie III.
  • Dodano nowe efekty dźwiękowe do magii w Epilogu.
  • Poprawiono stragany we Flotsam, tak by zamykały się na noc.
  • Poprawiono problem z głową Geralta na przerywniku filmowym w Prologu.
  • Poprawiono mimikę twarzy golema.
  • Poprawiono efekt bezwładności (ragdoll) na ciele golema.
  • Naprawiono efekt bezwładności dla nekkerów.
  • Poprawiono zniekształcenia głosu Saskii na przerywnikach filmowych w Akcie II.
  • Muzyka trybu “skradanie” jest teraz zapisywana i pojawia się po wczytaniu gry.
  • Dodano szereg poprawek do ścieżki dźwiękowej przerywników filmowych.
  • Dodano brakujące dźwięki w przerywnikach filmowych w Akcie III.
  • Poprawiono synchronizację dźwięku przerywników filmowych.
  • Naprawiono balans pomiędzy dźwiękiem i muzyką w Epilogu.
  • Naprawiono problemy związane z odtwarzaniem muzyki w Epilogu.
  • Naprawiono pogłos w kanałach w Akcie III.
  • Naprawiono dźwięk teleportu maga.
  • Naprawiono zachowanie tłumu w amfiteatrze w Akcie III.
  • Poprawiono miejsce odpalania przerywnika filmowego ze śmiercią Geralta w Loc Muinne.
  • Naprawiono sytuację gdy Geralt mógł powiedzieć Detmoldowi, że posiada włócznię, podczas gdy nie była ona obecna w ekwipunku.
  • Triss będzie teraz zawsze rzucała czar podczas rozmowy z rannym elfem w Akcie I.
  • Shilard trzyma figurkę Triss pokazując ją Assire.
  • Naprawiono zablokowanie ruchu Roche’a podczas walki z żołnierzami na murach w Akcie III.
  • Naprawiono błąd blokujący postęp w zadaniu “Spisek” w Akcie II.
  • Przedmioty zebrane podczas Prologu pojawiają się teraz w poprawnych miejscach na początku Aktu I.
  • Poprawiono interakcję z megaskopem Sheali w Akcie III.
  • Poprawiono efekt rozjaśnienia na drzwiach podczas używania Medalionu w Akcie III.
  • Można teraz zabrać ekwipunek ze skrzyni po walce z Letho w Akcie I.
  • Dodano ekwipunek do skrzyni Detmolda.
  • Naprawiono ekwipunek znajdujący się w zasobnikach w Akcie III.
  • Naprawiono gesty Letho w dialogu w Akcie III.
  • Naprawiono nieścisłości we wpisach do dziennika.
  • Grymuar Detmolda wyświetla się teraz poprawnie jako kategoria “Przedmioty Fabularne” w Ekwipunku.
  • Naprawiono sytuacje gdy po naciśnięciu „Esc” nie było dostępne Menu.
  • Można teraz zapisać stan gry podczas wędrówki przez las w towarzystwie Aneżki.
  • Dokonano licznych poprawek w opcjach zapisu stanu gry i związanych z nimi panelach menu.
  • Dokonano licznych poprawek w lokalizacjach.

Już za trzy tygodnie będziemy mogli zapoznać się z pełną zawartością Edycji Rozszerzonej oraz sprawdzić jak CD Projekt RED poradził sobie z konwersją Wiedźmina 2 na konsolę Xbox 360.

Źródło: CD Projekt RED

Komentarze

33
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Fourth Illusion
    Postarali sie, i chwala im za darmowe dlc, a nie na sile okrajanie gier i wyciagnie kasy za dlc...
    26
  • avatar
    Konto usunięte
    I to jest prawdziwa deweloperka - to jest podejście, które można nazwać "dbaniem o klienta".
    A nie jak w przypadku "Trollinga" - wypierdzieli MW3 i uważają, że gra jest faktyczni skończona...
    EA i DICE także zrobili wiele dobrego dla BF3 mimo, że gra jest już na rynku od dłuższego czasu.

    Patche, dodatki, poprawki - to wszystko jest potrzebne i całe szczęście, że CDProject zadbał o W2. Pozostałe "wielkie studia deweloperskie" pod względem dbania o swojego klienta są w ciemnej dupie...
    12
  • avatar
    Konto usunięte
    Ostatnio zakupiłem Wiesia ,po aktualizacjach zniknęły błędy, gra się bez najmniejszych problemów.
    Nie żałuje pieniędzy wydanych na grę bo jest porostu świetna, dialogi, fabuła i to co da się wycisnąć z dx9, aby tak dalej super krajowa produkcja.
  • avatar
    NextGen1987
    Oby inni się uczyli od CD-Projekt RED! Kocham was guys! ;-)
  • avatar
    Konto usunięte
    No to będzie trzeba przejść Wieśka 5ty raz :D
  • avatar
    Konto usunięte
    A ja teraz męczę, znowu "młodszego" Wiesia ( I ) a następnie biorę się za "starszego" ( II ) znowu :-D
  • avatar
    bati999
    Przejdę po raz kolejny ;)
  • avatar
    Blue AMD ATI Radeon
    Mnie jakoś nie ciągnie żeby jeszcze raz przejść Wieśka 2... System walki popsuł mi trochę frajdę z gry... O wiele lepszy był w 1:/
  • avatar
    Konto usunięte
    Świetna gra ogółem mało błędów w porównaniu do bethesdy Fallout ale to kompletny sandbox.
  • avatar
    Michur
    Wszystkie te ulepszenia powinny znaleźć się w dniu premiery tej gry, zresztą połowa to błędy lub niedoróbki.
  • avatar
    Konto usunięte
    To jest po premierze D3... Kiepski czas.
    -1
  • avatar
    Konto usunięte
    Mieli co poprawiać ;)
    -3
  • avatar
    Konto usunięte
    Takie poprawki to powinny być za darmo dodawane w patchach.
    -7
  • avatar
    Konto usunięte
    I ja się pytam, po co kupować grę w dniu premiery??
    -8
  • avatar
    Spoon
    CDP świetnie wspiera swoich klientów moim zdaniem, to co oni oferują pod kątem patchy, darmowych DLC i tym podobnych udogodnień to naprawdę ekstraklasa producentów gier.

    Nie ma co porównywać do takich zdzierców jak EA (Euro 2012 jako dodatek do FIFA'y.. czyli musisz mieć obie aby w to zagrać, dodatek kosztuje tyle co normalna gra..).

    Trzymam kciuki za kolejne edycje Wiedzmina i za Cyberpunka 2020!