Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon dostanie łatkę 1.08 - zanosi się na sporo zmian

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
68 komentarzy Dyskutuj z nami

Najważniejszą informacją jest tutaj fakt, iż usunięte mają być błędy, które pojawiły się wraz z ostatnim patchem - 1.07.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

Rozwijania gry Wiedźmin 3: Dziki Gon ciąg dalszy. Twórcy zapowiedzieli właśnie, że pracują już nad kolejną łatką, która przynieść ma całkiem sporo zmian.

Najważniejszą informacją jest tutaj fakt, iż usunięte mają być błędy, które pojawiły się wraz z ostatnim patchem - 1.07. Nie było ich może bardzo dużo, ale niektórym graczom dość skutecznie nadszarpnęły nerwy. Na tym jednak absolutnie nie koniec.

Poprawie ulegnie, przynajmniej wedle obietnic, ogólna wydajność gry. Poza tym szykowane są zmiany w kilku najważniejszych aspektach - interfejsie, rozgrywce, osiągnięciach, grafice czy zadaniach.

Jakie konkretnie? Pełną listę zmian, jakie wprowadzić ma patch 1.08, umieszczamy poniżej.

INTERFEJS:

  • W japońskiej wersji gry na konsoli PS4 naprawiono problem, który powodował, że elementy w tle migały podczas czytania pewnej książki.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem się niektórych części mapy Kaer Morhen.

ROZGRYWKA:

  • Usunięto rzadki błąd powodujący, że przedmioty znikały ze skrzynki gracza.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że czasami Geralt mógł się zablokować podczas próby biegu.
  • Okienko interakcji umożliwiające lootowanie nie będzie już pojawiać się na "pustych" obiektach.
  • Naprawiono błąd w jednej z animacji walki krasnoludów.
  • Głowy odcięte podczas ciosów kończących nie będą już znikać.
  • Gracze mogą wykonać przewrót w przód tuż przed lądowaniem po skoku niwelując tym samym znaczną część obrażeń wynikającą z upadku.
  • Został dodana odpowiednia wzmianka w samouczku na ten temat.
  • W aktualizacji 1.07 wymagane poziomy do używania niektórych przedmiotów zostały podniesione, co spowodowało, że gracze zostali ze sprzętem, którego nie mogli używać. W łatce 1.08 zostaje wprowadzony eliksir Godziny Wilka. Eliksir ten pojawi się w ekwipunku każdego gracza, który zainstaluje łatkę. Obniży on poziom wymagany do użycia sprzętu na dokładnie godzinę. Pozwoli to graczom na zdobycie brakujących poziomów lub znalezienie zastępczego wyposażenia. Po upływie jednej godziny, efekt eliksiru przestanie działać i wymagania względem poziomów wrócą do stanu sprzed zażycia Godziny Wilka.
  • Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli porównywać swoich przedmiotów z tymi oferowanymi przez kupca.

OSIĄGNIĘCIA:

  • Gracze mogą ponownie zdobywać osiągnięcie "Kolekcjoner Kart".
  • Osiągnięcia w wersji PC znów działają poprawnie i są odblokowywane wraz z postępem gracza.

GRAFIKA:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wnętrza budynków nie zawsze wyświetlały się poprawnie na mapie.
  • Usunięto problem powodujący, że niektóre elementy świata nie doczytywały się wcale, a część powodowała widoczne błędy graficzne w Novigradzie.

 ZADANIA:

  • Naprawiono problem w zadaniu "Serce nie sługa", który uniemożliwiał jego zakończenie nawet w przypadku gdy gracz kupił wino w karczmie Zimorodek.
  • Naprawiono problem, przez który Geralt czasem ginął po podróży do Velen w zadaniu "Coś się kończy, coś się zaczyna".
  • Wejście do miejsca, w którym można znaleźć Kamień Słoneczny nie będzie już zablokowane jeśli gracz przedwcześnie opuści teren w zadaniu "Kamień Słoneczny".
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał ukończenie zadania "Dorwać Juniora".
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom ukończenie zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Żmii" z powodu zamkniętej bramy.
  • Usunięto problem, który sprawiał, że gracze nie mogli zbadać pokoi w zadaniu "Sprawy Rodzinne" i tym samym uniemożliwiał dalszy postęp gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli ukończyć zadania "Tajemniczy Handlarz".
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli porozmawiać z Vernonem Roche podczas zadania "Oko za oko".
  • Naprawiono błąd powodujący, że Roche zostawał w swoim obozie zamiast iść na Most Oxenfurcki w zadaniu "Dorwać Juniora".
  • Usunięto problem, który sprawiał, że czasami Yennefer nie pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania "Wielka ucieczka".
  • Utopce nie będą teraz tak szybko zabijać Nidasa w zadaniu "Czarna perła".
  • Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania podczas zadania "Ażeby widłogona zwabić...".
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący, że piwnica była zamknięta w zadaniu "Królewski Gambit".
  • Naprawiono problem sprawiający, że gracze nie mogli uwolnić kupca podczas wydarzenia "Ludzie w opałach" w okolicach Wsi Glińsk.
  • Trolle w Kręgu Żywiołów nie będą już atakować Geralta jeśli wybierze pokojowe rozwiązanie.
  • Naprawiono problem powodujący, że gracze nie byli w stanie porozmawiać z Vernonem Roche w zadaniu "Towarzysze broni".
  • Usunięto problem uniemożliwiający zdobycie karty Zoltana.

OGÓLNE:

  • Wprowadzono szereg funkcjonalności przygotowujących grę na wprowadzenie nowego trybu - Nowej Gry Plus - w niedalekiej przyszłości.

Pamiętajcie, że przygotowaliśmy dla was benchmarkowe centrum gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, gdzie znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje związane z tym tytułem.

Źródło: forums.cdprojektred, polygon

marketplace

Komentarze

68
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Ciekaw jestem,w którym patchu dodadzą Dx12 i czy faktycznie będzie wielka poprawa.
    23
  • avatar
    ygdersil
    Pewnie dopiero w Edycji Rozszerzonej będzie Dx 12
  • avatar
    prime27pl
    Twój poziom jest zerowy skoro czepiasz się rodziny .Palant bez szacunku do nikogo .I daruj sobie odpisywanie .
    -1
  • avatar
    kuba223
    Naprawianie tej gry i iosc patchy niedlugo dogoni ilosc odcinkow "Mody na Sikces" ;D
    -5
  • avatar
    macieqq
    To kiedy ta beta się kończy?
    -14
  • avatar
    Zwierzak
    Co to jest "rzadki błąd" ? Rzadki to może być jakiś płyn/roztwór, poprawnie powinni napisać "rzadko występujący błąd".

    Dużo tych błędów, ale dobrze że poprawiają. Szkoda że teraz wydaje się gry tak niedopracowane/niesprawdzone
    -16
  • avatar
    AntySyjon
    Mi troche patch 1.07 zepsuł wydajność na bagnach i w niektórych miejscach w novigradzie
  • avatar
    Konto usunięte
    Generalnie nie napotkałem się na praktycznie żaden błąd przez całą grę, a na 1.07 po godzinie grania łódka mi się zmieniała w nieruchomą łódź podwodną, postać wystrzeliła w powietrze niczym po ciosie giganta w Skyrim (tylko, że dużo szybciej) i doszło zacinanie się w miejscu na skałach. Ciągle czekam na naprawienie popsutych znaczników, typu zabiłem bandytów i nic się nie stało, czy wciągnęło ludzi z kluczem do klatki. Fajnie, że "Tajemniczy kupiec" naprawiony, ale "Złe wieści" nadal nie działają. Udało się komuś zaliczyć zadanie "Talia do gry w Gwinta"?
  • avatar
    Promilus
    1.07 zawiesiła się przy aktualizacji na samym końcu. GoG galaxy przestał działać. Nowe DLC nie chcą mi się przez to zainstalować. Ciekawe, czy 1.08 poprawi niedokończoną aktualizację 1.07 (w menu gry widnieje 1.07).
  • avatar
    Apollo Diomedes
    Na 1.04 miałem 35-40fps bez wiekszych dropów a na 1.07 mam 20-25fps na tych samych ustawieniach graficznych więc krótko mówiąc dali du&% z tym patchem.
  • avatar
    Konto usunięte
    Jezu drugi raz skończyłem Wieśka i już rzygam tęczą (raz na Ps4/ raz na PC). Patchy nawet nie chce mi się sprawdzać. Dawać DLC!.

    Wiem co powinno być w kolejnej części!!! (Oświeciło mnie!) - mozliwość kreowania własnego Wiedźmina - bo przechodziłem grę 2gi raz a grałem bez kitu tak samo i niewiele się to różni jak chcesz po prostu grę wymaksować to drugie podejście to xero pierwszego.