Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon najprawdopodobniej obsłuży DirectX 12

przeczytasz w 1 min.

Z pewnością są to wieści brzmiące miło i oficjalne potwierdzenie przyjęte zostanie zapewne z entuzjazmem.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

Informowaliśmy was ostatnio, iż pierwsze gry korzystające z DirectX 12 pojawią się jeszcze w tym roku. Kto wie czy jedną z nich nie będzie rodzimy Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Być może niektórych doniesienia te dziwią, ponieważ już jakiś czas temu zapowiedziano, że w dniu premiery nie będzie można się tego spodziewać. Nic się w tej kwestii nie zmienia, ale być może obsługa DirectX 12 pojawi się jakiś czas po debiucie gry.

Zasugerował to Balázs Török, a więc główny programista silnika gry. Wielce prawdopodobne jest, że przygotowany zostanie stosowny patch, dzięki któremu Wiedźmin 3: Dziki Gon obsłuży DirectX 12. Warto jednak pamiętać, że w przypadku PC skorzystanie z takiej opcji możliwe będzie na systemie Windows 10.

Z pewnością są to wieści brzmiące miło i oficjalne potwierdzenie przyjęte zostanie zapewne z entuzjazmem. Niejako na deser mamy natomiast dwa nowe screeny z gry prezentujące dwójkę grywalnych bohaterów.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra bohater

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra bohaterka

Przypominamy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w sklepach 19 maja. Gra pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 4Xbox One.

Źródło: nextpowerup, techgadgetnews, dsogaming

Komentarze

32
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    18
    Nie dziwi mnie to, dawać już premierę :)
    • avatar
      kondrad12
      9
      Trzeba w końcu przetestować jak działa DX12 w praktyce, na papierze wypada świetnie :D
      • avatar
        Bostonawy
        6
        Byłaby to miła niespodzianka.
        • avatar
          tazik21
          2
          Oczywiście najładniejszego screen szota niemożna powiększyć :D
          • avatar
            kubas246
            1
            Ciekawe, ciekawe. Zwłaszcza, że ostatnio były doniesienia o porzuceniu tego pomysłu.
            • avatar
              sidlinho
              1
              Tylko żeby nie przesunęli premiery Wieśka na date premiery windowsa tłumacząc że gra jest tylko na dx 12 :D
              • avatar
                Diabeł24
                1
                A niech przesuwają kto bogatemu zabroni ;]
                Najwyżej Wiedźmin zaliczy Dziki Zgon ^^
                • avatar
                  Atak-Snajpera
                  0
                  DX12 to taka sama ślepa uliczka jak CUDA. Lepiej stawiać na Vulkan i OpenCL niż na te ograniczone api DX12 (tylko Win10) i CUDA (tylko Nvidia)
                  • avatar
                    wdowa94
                    -2
                    Przyrost wydajności będzie ogromny! Szczególnie, że engine pisany na DX10/11 (to w istocie niemalże to samo)...
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -6
                      Nic im to już nie pomoże. Na konsole wyszła już gra roku, a jutro wychodzi gra roku na PC.
                      • avatar
                        prime27pl
                        0
                        A ja mam teraz dylemat brać na ps4 czy pc ...
                        • avatar
                          Marucins
                          0
                          Dajcie spokój. To tylko kolejny news marketingowy mający ukazać grę i developera w jak najlepszym świetle.

                          Po wydaniu Wiedźmina firma na poważnie zajmie się Cyberem a nieliczni będą stukać patche i DLCki do Wieśka.
                          • avatar
                            kitamo
                            0
                            dawno nic nie bylo o wiedzminie to trzeba pospekulowac ze bedzie DX12

                            Za 2 dni wyjdzie opcja pod opengl pewnie i linuxa ;)

                            oczywiscie w formie newsa
                            • avatar
                              Triangullar
                              0
                              W jakimś wywiadzie czytałem, że na razie nie jest planowane wsparcie w Wiedźminie 3. Może kiedyś.