Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon rozwiąże problem ekranów ładowania

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
82 komentarze Dyskutuj z nami

CDP RED przygotowuje ogromy, otwarty świat, ale chce aby rozgrywka była niezwykle płynna.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

Przy okazji Bloodborne powrócił ostatnio temat ekranów ładowania, jakie spotykamy w grach. W produkcji studia From Software były one (do momentu wydania aktualizacji) naprawdę uciążliwe. W przypadku gry Wiedźmin 3: Dziki Gon powtórka nam jednak nie grozi.

CD Projekt RED przygotowuje ogromy, otwarty świat, o czym zresztą słyszeliśmy już nie raz. Jednocześnie producent chce, aby rozgrywka była niezwykle płynna i dlatego też zdecydowano się rozwiązać problem ekranów ładowania. Po prostu ich tutaj nie będzie - poza nielicznymi wyjątkami.

"Nie, nie ma ekranów ładowania. Pojawią się tylko wtedy gdy gra będzie się rozpoczynać, gdy bohater umiera lub podczas szybkiej podróży. W tym ostatnim przypadku czas ładowania zależy od tego jak daleko jest do celu. Jeśli podróżować będzie się blisko to spodziewać można się bardzo krótkiego czasu ładowania." - Jonas Mattsson

Rozwiązanie, które z pewnością może się podobać. A skoro już o grze mowa to w poniższej galerii zobaczyć możecie kilka nowych obrazków, na których Geralt występuje w towarzystwie i pięknych kobiet, i mało przyjemnych stworów.

Przypominamy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w sklepach 19 maja.

Źródło: gamewatcher, dsogaming

marketplace

Komentarze

82
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    No i gitara, kolejne dobre wieści.
    23
  • avatar
    eroll199
    Proste rozwiązanie: nie korzystać z szybkiej podróży i nie umierać.
    13
  • avatar
    Roller Mobster
    Niebywałe... Tyle tylko, że takie rozwiązania są w grach od lat.
  • avatar
    stupidisco111
    Sam Wiedzmin i jego III odslona nigdy nie wywolywaly u mnie nadmiernego zachwytu. Jednakze osatnio zaczalem sobie ogladac gameplaye a szczegolnie ostatnie materiały z 'preview build' i jedno muszę powiedzieć
    Soundtrack brzmi genialnie.
    Dokładnie ten fragment:
    https://youtu.be/lJpWBMH9EtQ?t=13m25s
    Co prawda jest skuecznie zagłuszony przez paplaninę, ale chciałbym odnaleźć ten kawałek i przesłuchać w całości. Strasznie mi się podoba wokal ,genialnie wpasowany w klimat.
    Tak na marginesie, polecam obejrzeć cały materiał tym ,którzy jeszcze go nie widzieli.
    A co do samej gry - mam slabosc do tytułów. przywiązujacych duża wage do smaczków i szczegółów. Widzę ich coraz więcej i to mnie cieszy. Brakuje dopracowanych tytułów na rynku a ja życzę tej pozycji jak najlepiej.
  • avatar
    Yogii26
    Przy okazji testów, które przeprowadził magazyn PSX Extreme wynika że w wersji, którą testowali ładowanie było uciążliwe jedynie po śmierci bohatera (ładowanie trwało nawet 40 sekund). Problem występował tylko na wersji PS4 (tak samo jak w Bloodborne) więc zapewne zostanie lub został rozwiązany.
  • avatar
    alano
    No to sobie sam odpowiedziales proc za 1500 to moze od razu
    XEON E5-2697V2
    karta za 2500
    O ile w przypadku karty to jeszcze cos zyskujesz to i7 do gier sie nie nadaje bo kosztuje 500 wiecej od i5 a korzysc z tego zadna ale fajnie bo mozesz nagiac zeby wyszlo na twoje

    Idz na bloga wlada i z wulfenopodobnymi fanbojami sobie gadaj

    Bonus: Wulfen o ps4

    http://forum.benchmark.pl/topic/64450-temat-og%C3%B3lny-playstation-4/page-15
  • avatar
    Lara-Croft
    Brawo. Tyle tylko, że takie rozwiązania są w grach od lat, więc czym tu sie chwalić?
  • avatar
    zakius
    Ale z drugiej strony to wymaga ciągłego mielenia aby trzymać najbardziej potrzebne tereny i jednocześnie mieścić się w,dostępnej pamięci
  • avatar
    Konto usunięte
    Ewentualnym rozwiązaniem problemu jest SSD
  • avatar
    maciek1235
    Ekrany mi nie przeszkadzają dopóki nie zaczynają trwać za długo. Nie musi ich nie być w ogóle, wystarczy, że będą krótkie.
  • avatar
    alano
    "Roller Mobster
    6 2015-05-02 00:37
    Co najlepiej dowodzi nieudolności programistów - patrz na Gta V na PS3/x360."

    8gb ddr 5 w akcji hahaha

    https://www.youtube.com/watch?v=HdXuStljWJ0

    http://www.eurogamer.pl/articles/2014-01-02-planetside-2-na-ps4-jest-jak-wersja-pc-na-najwyzszych-ustawieniach-graficznych

    https://www.youtube.com/watch?v=0fYensfhf94
    8gb ddr 5 w akcji hahaha

    Max: 69 fps
    Min: 48 fps
    Average: 58 fps

    System Specs:
    Graphics: GTX 750 ti
    Processor: Intel Core i3 550 3.20GHz
    RAM: 6GB

    https://www.youtube.com/watch?v=MSQcyvuul5I
  • avatar
    prime27pl
    Super wiadomość .Miejsce już przygotowane na wstępne pobieranie :D
  • avatar
    alano
    Na razie wiele sie nie dzieje a kupowac na zapas to bez sensu
    przemek masz podobne podejscie co wulfen i ten idiota z bloga wiec ja nie pasuje do was
  • avatar
    hideo
    żadna nowosć, wiele gier już nie ma loadingów w czasie gry jedynie na początku a potem robią preload w czasie grania
    -1
  • avatar
    TurboHydra
    Legacy of Kain: Soul Reaver też ich nie miał.
    -2
  • avatar
    Walt_Kowalski
    Otwieram lodówkę, a tam NOCNE WILKI i WIEDŹMIN...
    -3
  • avatar
    darios
    A miało być tak pięknie! 8 GB Ramu w konsolach miało rozwiązać problem z ekranami ładowania w grach, a tu nadal one są i trwają około minuty!
    -6
  • avatar
    Green Lantern
    Brawo. To nic, że takie rozwiązania mamy w grach od lat.
  • avatar
    lysycoprobo
    Gram już od dawna w Wiedzmina Dzikiego Kota
    przeszedłem całą grę i faktycznie nie ma już tego problemu
    pozdro dla wszystkich :*
  • avatar
    Self Ignition
    na ps4 ruscy recenzenci notowali 20s+ ładowania przy śmierci czy szybkiej podróży, więc coś za coś....
  • avatar
    Do pioruna...
    Nie widze problemu, ssd sobie z tym poradzi ;)
  • avatar
    ifeelveryblah
    Świat w najnowszym Wiedźminie ma 150 km kwadratowych. W Xenoblade Chronicles X na Wii U ma 400 km kwadratowych. Mały ten świat ;)
  • avatar
    Konto usunięte
    Właśnie popatrzyłem na ten las i góry i mam nieodparte wrażenie że Crysis to to nie będzie, za to ilość drzew przypomina produkcje z 2000r. Teraz rozumiem czemu nie ma ekranów ładowania, po prostu jest tam pusto.
  • avatar
    UKBIB2012
    o tym haha