Gry komputerowe

Remedy uspokaja - wymagania sprzętowe Quantum Break zaktualizowane

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
77 komentarzy Dyskutuj z nami

Quantum Break będzie grą wymagającą, ale na szczęście nie aż tak jak początkowo sugerowano.

Quantum Break

Ujawniono ostatnio, iż Quantum Break trafi nie tylko na konsolę Xbox One, ale również na PC. Wywołało to u wielu bardzo pozytywne reakcje, chociaż wszystko zostało nieco zmącone wymaganiami sprzętowymi. Pierwotne zapisy sugerowały, iż będą one bardzo wysokie, ale na szczęście nieco je zweryfikowano.

Korekty nie są duże, ale mimo wszystko istotne. Wcześniej podawano, iż konfiguracja zalecana obejmować będzie między innymi procesor Intel Core i7 4790 oraz kartę graficzną pokroju NVIDIA GeForce GTX 980 Ti. Ostatecznie z parametrów tych nie zrezygnowano, ale potrzebne będą one dopiero do skorzystania z ustawień Ultra.

Minimalna konfiguracja sprzętowa:

  • System: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-4460, 2.70 GHz / AMD FX-6300
  • RAM: 8 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x, 2 GB, DirectX 12

Zalecana konfiguracja sprzętowa:

  • System: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5 4690, 3.9 GHz / odpowiednik AMD
  • RAM: 16 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390, 4 GB, DirectX 12

Konfiguracja Ultra:

  • System: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i7 4790, 4 GHz / odpowiednik AMD
  • RAM: 16 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 980 Ti / AMD Radeon R9 Fury X, 6 GB, DirectX 12

Quantum Break zadebiutuje 5 kwietnia - tego samego dnia na PC i konsoli Xbox One.

Źródło: remedygames

Komentarze

77
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Zalecana to pewnie +/- xbox one.
    16
  • avatar
    kokosnh
    "Procesor: Intel Core i7 4790, 4 GHz / odpowiednik AMD" śmiać się, czy płakać ?
    15
  • avatar
    Konto usunięte
    Moim skromnym zdaniem to rekomendowane są i tak za wysokie
    13
  • avatar
    Konto usunięte
    Wow jak zwykle wymagania z kosmosu a potem się okaże, że chodzi na i3 i 750ti. Ile razy tak było? Wiedźmin 3, Max Payne 3 , ASSasyn itp itd. . .
  • avatar
    king2127
    a DX12 , miał dawać taki przyrost wydajności :)
  • avatar
    bosiur
    Bez direct 12 nie ruszy ?
  • avatar
    Snack3rS7X
    Najlepsze z tego wszystkiego to RAM: 16 GB w zalecanych buhahahaha, zerowa optymalizacja zapewne...
  • avatar
    Konto usunięte
    Ustawienie minimalne zapewne będą lepiej wyglądały niż cokolwiek na konsoli. Cieszy mnie premiera tej gry na PC.
  • avatar
    Wajserr
    No to widzę że gra będzie miała ''piękną'' sprzedaż :)
    Wymagania nadal wysokie, nawet jak na rekomendowane, ponadto only Win 10... to ja podziękuję za tą grę.
  • avatar
    kitamo
    A i tak nie wiemy czy te wymagania sie do gry w 30 czy 60 fps bo tego zaden producent nigdy nie poda
  • avatar
    BariGT
    "W grach i7 nie są wykorzystywane"

    Smiechłem hardo :P
  • avatar
    piotreeek
    Bedzie to kolejna gra po Rise of the Tomb Raider, która w 4K znowu zmiażdży Uncharted 4.
    -2
  • avatar
    piotreeek
    Konsolowi experci twierdzą że gry w 4K nie wygladają bardziej szczegółowo bo przecież jak się odpali (według jednego "znafcy") w 4K Wofenstaina 3D...

    https://static.3drealms.com/media/screenshots/c7185590cf634773b4d56490e26aec1e.jpg

    ...to nie widać żeby grafika była bardziej szczegółowa.
    A ja na to...chłopcy jak odpalacie takie hity to nie mamy nawet o czym dyskutować buahahahaha
    Polecam wam za to kolejny hit przy którym wyrobicie sobie jeszcze dobitniej zdanie o bezsensowności 4K:

    https://gamegraveyard.net/public/img/big/dos/prehistorik2_010.png

    -3
  • avatar
    pycipro
    PECEbetony z gtx660 z 1gb na pokładzie już popłakali do twórców i będzie downgrade haha
    -23
  • avatar
    alano
    i7 do gier ^^
  • avatar
    mixolaj
    Ciekawe czy Star Citizen będzie miał wyższe wymagania.
  • avatar
    Atak-Snajpera
    Niskopoziomowe api a wymagania jak dla DX11.
  • avatar
    Mcvillain
    Nie żeby coś ale 760 i 260x nie wspierają dx12 to jak ta gra ma na nich ruszyć?