• benchmark.pl
  • Gry
  • XCOM 2: War of the Chosen - rzut oka na rozgrywkę [AKT.]
Gry

XCOM 2: War of the Chosen - rzut oka na rozgrywkę [AKT.]

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
1 komentarz Dyskutuj z nami

Twórcy XCOM 2 postanowili się pochwalić tym, co do zaoferowania będzie miało zbliżające się wielkimi krokami rozszerzenie War of the Chosen.

Aktualizacja [13.07.2017]: Jeśli poprzedni film był dla was za krótki, to o tym tak raczej nie powiecie. Ekipa Eurogamer opublikowała 80-minutowy zapis rozgrywki z War of the Chosen, czyli DLC, które pod koniec sierpnia wzbogaci grę XCOM 2. Powinno wystarczyć, by wyrobić sobie solidną opinię na temat tego rozszerzenia:

News [12.07.2017]: Nadszedł czas, by rzucić okiem na rozgrywkę w War of the Chosen, a więc potężnych rozmiarów rozszerzeniu do zdecydowanie udanej strategii ekipy Firaxis Games – XCOM 2.

Rozszerzenie War of the Chosen zostało zapowiedziane podczas tegorocznej edycji targów E3. Wtedy też stało się jasne, że poważnie wzbogaci ono kampanię fabularną. Oprócz nowych misji i lokalizacji DLC wprowadzi też nowe frakcje. Wśród nich znajdują się The Reapers i The Skirmishers, którym to właśnie możemy przyjrzeć się na zapisie rozgrywki opublikowanym na oficjalnym kanale gry. Zobaczyć można nim zresztą dużo więcej, o czym już teraz możecie się przekonać:

Do The Reapers i The Skirmishers dołączą jeszcze The Templars. Rozszerzenie wprowadzi też nowe rodzaje kosmitów i kolejne bronie. Będzie też tryb wyzwań, a całości dopełni system SITREP, dynamicznie zmieniający niektóre elementy misji. 

Premiera niesamodzielnego dodatku War of the Chosen odbędzie się 29 sierpnia bieżącego roku. Zmierza on – bez zaskoczenia – na komputery oraz konsole PlayStation 4Xbox One.

Źródło: Cenega, XCOM

marketplace

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    cyberant
    niech dodadza więcej UFOków poruszających się między turami, i z turówki zrobi się durna gierka czasu rzeczywistego... Za bardzo pokombinowali w X-COM2, przejście dało trochę frajdy :) i mnóstwo irytacji... :/