• benchmark.pl
  • newsy
  • Wydajność procesora AMD Trinity A10-5800K w grze XCOM: Enemy Unknown - test

Wydajność procesora AMD Trinity A10-5800K w grze XCOM: Enemy Unknown - test

opublikowano przez Marcin Jaskólski w dniu 2012-10-09

Integra AMD daje radę

Niedawna premiera nowego APU firmy AMD, czyli Trinity ujawniła, że firma wciąż nie ma konkurencji, jeśli chodzi o wydajność zintegrowanej grafiki. W teście premierowym sprawdziliśmy jak radzi sobie ona w grach Sleeping Dogs, DiRT: Showdown oraz Borderlands 2.

Również nowa wersja World of Tanks nie oparła się naszym zakusom. Nie zamierzamy oczywiście na tym poprzestać i będziemy sprawdzać, jak AMD Trinity radzi sobie z nowymi tytułami, które pojawiają się na rynku.

Gra XCOM: Enemy Unknown będąca remake'iem hitu sprzed lat właśnie pojawiła się na rynku. Dla wielu starszych graczy będzie ona swoistym "powrotem do przyszłości", młodsi będą mogli sprawdzić, w co zagrywano się osiemnaście (18!) lat temu, bo wtedy też gra UFO: Enemy Unknown miała swoją premierę.

W testach wykorzystaliśmy wersję demo (jest ona dostępna w serwisie Steam), etap testowy obejmował zarówno gameplay, jak i krótkie cutscenki.

Konfiguracja platformy testowej:

  • APU: AMD A10-5800K
  • RAM: Patriot Viper 2 x 2GB 1866MHz
  • Płyta główna: Gigabyte GA-F2A85X-UP4
  • Dysk: Kingston SSDNow 200V+ 128GB
  • Zasilacz: be quiet! Pure Power L7 350W

XCOM: Enemy Unknown
[kl./s.] ustawienia niskie

1280 x 720 46
36
1680 x 1050 26
20
1920 x 1080 23
17
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Dla zintegrowanej grafiki przypisaliśmy 1GB pamięci graficznej, jednak pomimo tego, zwiększenie rozdzielczości poważnie odbiło się na szybkości działania gry. Pamiętajmy, że jest to wersja demo, więc szybkość działania gry może jeszcze ulec zmianie. Również nowe wersje sterowników mogą być w tym pomocne (wykorzystaliśmy sterowniki WHQL 12.8).

Źródło: informacja własna

marketplace

Komentarze

34
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Jak na apu to wyniki bardzo ładne.
  • avatar
    fajnie ze testujecie na bieżących tytułach - dobrze to wygląda.
  • avatar
    jak na integrę to i tak jest dobrze :)
    Zaloguj się
    10
  • avatar
    Grafike w tym APU mozna sporo podciagnac, wiec jest calkiem spoko, grywalnie, choc wiadomo ze lba nie urwa ale to integra przeciez, niedawno jeszcze nie do pomyslenia.
  • avatar
    zastanawia mnie czy takie apu będzie lepsze/gorsze/porównywalne do starszych i dobrych zestawów. Może warto by było się zastanowić nad porównaniem cen używanych powiedzmy c2d albo phenomów i starszymi grafikami(radeon 4850/70, gtx 260), możliwościami oc itd.

    Chodzi mi o typowego, mało wymagającego użytkownika, bo wiadomo, że nowa architektura dużo lepiej wspiera obecne rozwiązania(co za tym idzie lepiej sobie radzi w programach wykorzystujących np OpenCL)
  • avatar
    Pewnie już kontynuacje robią, UFO: Terror From The Deep. To był szał. Tyle godzin grania, w tygodniach właściwie całkowity czas mógłbym podawać jak nie w miesiącach.
    Jak na nową produkcję, gdzie APU sobie radzi, to trzeba dać +. Nie każdy musi śmigać w fps. Takie APU do strategii torowych będzie ekstra, dla takiego "zapalonego" gracza jak ja.
    Zaloguj się
  • avatar
    Do LajosS
    Ja grałem na laptopowym core i3 z jego integrą w League of legends w 1366x768 na medium i było średnio ok 30 FPS więc myślę że na trinity będzie znacznie więcej
  • avatar
    w 1680x1050 jeszcze ujdzie ale szału niema
    APU było kręcone czy nie ?
    Zaloguj się
  • avatar
    Jak dla mnie ciekawi mne wydajnosc w League of Legends czy mozliwosci OC na powietrzym chlodziwie np. Zalman cns10
  • avatar
    Ta gra jest tak świetna, że nawet dema nie przeszedłem.

    A słyszałem, że jest krótkie.
  • avatar
    Dlaczego nie ma porównania z innymi zintegrowanymi gpu???
  • avatar
    No nieźle jak na karte zintegrowanom. Ciekawe kiedy zrobią taką karte zintegrowaną która pozwoli na granie w 1920*1080 max detale 30fps+ w każdej grze...
  • avatar
    Moim zdaniem kicha. Aby w niskich ustawieniach gpu nie zapewniało płynnej rozgrywki w popularnym fullHD? Przecież jeśli ktoś ma natywną rozdziałkę na ekranie to nie będzie jej zmieniał dla gier. A monitory 1920 są bardzo popularne.

    Jednym słowem dla mnie fail, tak samo jak reszta integr. Jeśli nie osiągną przynajmniej 30FPS w średnio-niskich ustawieniach to nie mamy o czym mówić, tylko do kompów biurowych, HTPC.
  • avatar
    średnio.
    Zaloguj się
    -10
  • avatar
    To ja teraz proszę o testy karty GTX 650 Ti (mogą być również w tej grze) bo chyba redaktor zrobił sobie drzemkę po obiedzie.
    Zaloguj się
    -28
  • avatar
    To jeszcze troszkę potrwa ;)