• benchmark.pl
  • Gry
  • Wymagania sprzętowe Assassin’s Creed IV: Black Flag z jedną niemiłą niespodzianką
Gry

Wymagania sprzętowe Assassin’s Creed IV: Black Flag z jedną niemiłą niespodzianką

opublikowano przez w dniu 2013-10-03

Gra nie będzie wymagała szczególnie mocnego procesora czy najnowszej karty graficznej, ale potrzebować ma 64-bitowego systemu operacyjnego.

Assassin’s Creed IV: Black Flag gra wymagania sprzętowe

Czekacie na premierę Assassin's Creed IV: Black Flag w wersji PC. Jeśli tak, to z pewnością zainteresują Was najnowsze informacje na jej temat.

Przypomnijmy, że jeśli chodzi o wersję powstającą z myślą o graczach komputerowych to dopiero niedawno poznaliśmy jej dokładną datę debiutu. Początkowo obiecywano bowiem, że pojawi się ona razem z wersjami konsolowymi, ale ostatecznie producent niejako tradycyjnie już postanowił opóźnić ją o kilka tygodni.

W zamian za to zapewniono, że gra prezentować będzie najlepszą jakość i równać powinna do tego, co zobaczymy na konsolach nowej generacji. Twórcy zapewnili, że gra na PC wyglądać będzie naprawdę dobrze, w związku z czym niektórzy zaczęli zastanawiać się nad tym, jak wyglądać będą jej wymagania sprzętowe.

Te pojawiły się dzisiaj przy karcie gry w cyfrowym sklepie Ubisoftu, dzięki czemu wątpliwości zostały rozwiane. Wygląda na to, że gra nie będzie wymagała szczególnie mocnego procesora czy najnowszej karty graficznej, ale wzorem Watch Dogs potrzebować ma 64-bitowego systemu operacyjnego.

Minimalne wymagania sprzętowe Assassin’s Creed IV: Black Flag:

  • system operacyjny Windows Vista SP1 / Windows 7 SP1 / Windows 8 64-bit
  • procesor Intel Core 2 Quad Q8400 2,6 GHz / AMD Athlon II X4 620 2,6 GHz
  • 2 GB pamięci RAM
  • Nvidia GeForce GTX 260 / AMD Radeon HD 4870 (512 MB pamięci, Shader Model 4.0)
  • 30 GB miejsca na dysku twardym

Zalecane wymagania sprzętowe Assassin’s Creed IV: Black Flag:

  • system operacyjny Windows Vista SP1 / Windows 7 SP1 / Windows 8 64-bit
  • procesor Intel Core i5 2400S 2,5 GHz / AMD Phenom II x4 940 3 GHz lub lepszy
  • 4 GB pamięci RAM lub więcej
  • Nvidia GeForce GTX 470 / AMD Radeon HD 5850 (1024 MB pamięci, Shader Model 5.0) lub lepsza
  • 30 GB miejsca na dysku twardym

Przypominamy, że Assassin’s Creed IV: Black Flag w wersji PC pojawi się 22 listopada. Nieco wcześniej, bo już ostatniego dnia października gra dostępna będzie na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Źródło: shop.ubi

marketplace

Komentarze

42
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    No i gdzie ta niemiła niespodzianka? Nowe generacje z procesorami 64 bit, więc nie mówcie mi, że było to nie do przewidzienia
    Zaloguj się
    13
  • avatar
    Toć to standard 64 bit OS... Niech nie przesadzają. Pora zmusić ludzi do przesiadki.
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie rozumiem jaka niemiła niespodzianka? Normalne wymagania jak nową grę przystało. Sam spodziewałem się w zalecanych będzie 8 GB ram, bo to przecież gra robiona juz myślą o nowych konsolach i PC, a tu tylko 4!
  • avatar
    Nie rozumiem czemu uważacie 64bitowy system za coś szokującego. Przecież ci co grają w gry, napewno mają dużo ramu, a żeby cały ram był widoczny, potrzebny jest 64bitowy system, więc to jest jakieś nieporozumienie :) Już nie mówiąc o tym od jak dawna np. laptopy sprzedawane są z takimi systemami.
  • avatar
    Wymagania znośne. Nie wiem o co chodzi z tą niemiłą niespodzianką?
    Zaloguj się
  • avatar
    Mysle ze wymagania co do procesora sa troszke przesadzone.
  • avatar
    Niemiła niespodzianka ? od kilku ostatnich lat ludzie placza ze brakuje oprogramowania 64bit a tu wlasnie taka miła niespodzianka.
    W koncu cos idzie nieco do przodu.
  • avatar
    W końcu pomyśleli by wykorzystać w pełni zasoby procesorów.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Nie wiem co w tym zaskakującego. Ja 64-bitowy procesor miałem już wtedy gdy 64-bitowe Windowsy były rzadkością na desktopach (był dostępny jedynie XP 64-bit). 64-bitowy Windows mam od premiery Win 7 a więc już 4 lata o ile pamiętam. Dziś standardem jest 8GB i więcej RAM - tego 32-bitowe Windowsy desktopowe przecież nie obsłużą.
    Prawda jest taka, że CPU 64-bit + Windows 64 bit + 8 (i więcej) GB RAM to dziś standard u gracza...
  • avatar
    Póki co wymagania spoko, spodziewałem się że będą podobne do Watch Dogs, bo przecież silnik Anvil ma niewykorzystany "potencjał", co można było zobaczyć w AC III w lokacji Boston.

    Co do porównania grafiki PC do nowej generacji konsol - żart? PS4/XO oudated before launch (poszukaj w internecie jak nie wiesz o co chodzi), więc zakładam że będzie można ujrzeć chociaż stały poziom fpsów.
  • avatar
    Microsoft pełnie łapy w tym maczał żeby sprzedaż win 8 poprawić - zmusić do przesiadki z x86 XP-ka na x64 W8
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    Serio? Tyle osób wciąż używa 32-bitowego systemu, a oni wymagają 64?
    Zaloguj się
    -9
  • avatar
    Hm... znośne ale czy są to realne wymagania i gra naprawdę potrzebuje minimum 64bit OS i 4 rdzeni. Pewnie na 32bitach i 2 rdzeniach by poszło tym bardziej, że minimum 2GB ramu ma wymagać a nie 4GB.

    Tak wgl kiedyś śledziłem wymagania sprzętowe i miały jakieś pokrycie w rzeczywistości. Było to w czasach kiedy miałem Pentium MMX 200MHz a potem Athlona XP 2500+. W czasach Athlona 64 X2 4400+ przestało to na mnie robić wrażenie a teraz kiedy mam Phenoma II X4 955 mało mnie to interesuje. Czemu? Bo na dzień dzisiejszy WSZYSTKO lata w 1024x768 na pełnych detalach z Aniso4x i ma więcej niż 20fps (nie liczę ile, ważne że więcej). Tak więc to też pójdzie na zadanych ustawieniach. Bardzo mi się obecne czasy podobają pod tym względem :)

    Koment z dedykacją dla użytkownika Touldie :)
  • avatar
    Patrzę na te wymagania i boję się, że gra będzie wyglądał gorzej, niż na next genach, mimo, że klatek na PC będzie dużo więcej... Chociaż skoro do zegarków rekomendowane nie są do gry ultra, to tutaj pewnie też... Byle nie było takiej kupy jak przy AC3.
  • avatar
    Już co raz to więcej tutyłów, BF4, Assassin, Watch Dogs. Powoli odchodzimy od standardów 32, po takim czasie zastoju
  • avatar
    Ludzie boją się 64-bitowego systemu po niemiłych przygodach z XP 64-bit i problemami ze sterownikami, bo bywało różnie ;)

    Natomiast od czasów Visty, korzystam z wersji 64-bit Windowsów i nie ma najmniejszych problemów ze sterownikami i kompatybilnością.

    Jak gry zaczną używać więcej niż 4 GB Ram i więcej niż dwa rdzenie, to już w ogóle będzie święto i rozpusta ;)

    Mam tylko takie dziwne, konspiracyjne podejrzenie, że producenci gier celowo ograniczają ilość wątków i pamięci z której gra może korzystać i celowo nie robią grafiki a'la Metro 2033, żeby ludzie nie przestawali kupować konsol :)
    Zaloguj się
  • avatar
    To znaczy ,że na x32 w ogóle nie uruchomię??
    Zaloguj się
  • avatar
    Mimo że mój PC ma już 3 lata to Assasina IV nadal pociągnie mi na Full z właczonymi wszystkimi opcjami graficznymi. HEHE i oto chodzi :D